Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel, dan moet je weer aan het werk
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.
We? Praat voor jezelf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat vooral, maar als je het dan op het internet kwakt dan moet je niet verwachten dat we geen commentaar leveren.
Oh dat heb je zekers al gedaan met de aanschaf van cavia'squote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan dat commentaar ook gewoon naast me neer leggen.
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag is de zaak van Donny Marwa in de rechtbank die de 9 jarige Donny vermoorde op een gruwelijke manier. Aan het volgen op X via een misdaadverslaggeefster die erbij is.
Om het luchtig te houden
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.quote:
Hard werken op de pleequote:Op maandag 14 oktober 2024 09:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon op de plee doorwerken natuurlijk.
Ballen afhakkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van mij mag hij (die Donny..) sick fuck die al eerder peuters/ kleuters heeft misbruikt ook.
Oei, misschien toch eens naar de dokter gaan dan, dat klinkt niet goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |