ja dit is een echte psychopaat... zat in een pleeggezin en begon daar dus met kinderen van 0 - 4 jaar die daar in de opvang kwamen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Psychopaat dus. Zal ooit wel begonnen zijn met cavia's
Chiropractorquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je daar doet
Als de superlatief niet goed genoeg isquote:
Is een kliksysteem, en anders dan dit kan niet zeggen ze van raamdecoratiequote:Op maandag 14 oktober 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je bij de verkeerde besteld, want er bestaan ook kliksystemen in het kozijn
Sowwwwwquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.
1 worden met de natuurquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chiropractor![]()
![]()
Die zat in heel chique pand in Zutphen en is nu voor zichzelf begonnen
Op deze plek
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopenquote:
En daar. zit je chiropractor nuquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben door een deel van Arnhem gereden daar wil je ‘s avonds niet eens over de straat lopen
DDR lijkt het op
Poetic justice.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n taalnazi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @MizzezAmy![]()
Zijquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar. zit je chiropractor nuheeft ie daar een tent opgezet of wat ?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kop hem zelf gewoon in, @:MizzezAmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk kopje heb je gebruiktquote:
Nee, want dan krijg ik straks weer de schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |