abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 10 oktober 2024 @ 16:21:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215227011

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 oktober 2024 @ 16:22:21 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_215227018
Per abuis laatste post. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 10 oktober 2024 @ 17:45:44 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215227680
Sepo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215228321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.

Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.

Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.

Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮

Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
pi_215228332
Ik vind het juist leuker als ze wat genuanceerder zijn, ipv dat ongenuanceerde extreemrechtse geroep soms, waar wierd nog wel een handje van heeft
  donderdag 10 oktober 2024 @ 18:54:08 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215228358
quote:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.

Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.

Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.

Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮

Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
Vaarwel kameraad, niemand zal je missen :W
Laffe huichelaar
pi_215228459
quote:
15s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst. :')
pi_215230274
Waar is Eus?
pi_215230295
Helene op donderdag, dan weet je dat de gasten op zijn.
pi_215230306
Wilfred :') Irritant ventje af en toe
pi_215230326
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 21:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helene op donderdag, dan weet je dat de gasten op zijn.
Ze moet op vrijdagavond soms bij Ziggo Sport presenteren. Morgen zit ze waarschijnlijk bij de Nations League.
pi_215230791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 19:08 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst. :')
Het was echt gemeen vies links.
Ingefluisterd door ome John.
Uiteindelijk toch gebogen voor de commercie.
Vakman pur sang
  donderdag 10 oktober 2024 @ 22:55:59 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215230865
quote:

Veel plezier in de krochten van YouTube, TikTok en bij ongehoord nieuws :W
Rini dankjewel.
pi_215230924
quote:
15s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 23:04:55 #15
466281 WismutVeilchen83
pi_215230936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:02 schreef ISVV het volgende:

[..]
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —> :')
Rini dankjewel.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 23:10:43 #16
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215230970
quote:

Deels herkenbaar. Ik kijk ook al 15 a 20 jaar elke aflevering (niets gemist), en ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. Er zijn zoveel andere leuke dingen die ik kan gaan doen/kijken in die tijd. Heb veel films/series op de wachtlijst staan, en het zou helpen als ik de dagelijkse VI uitzending eens laat vallen.

Ik ben zelf overigens wel fan van Johan. Mooie vent, die ook regelmatig onzin loopt te verkondigen uiteraard. Maar ja...wat wil je als je dagelijks over van alles en nog wat je mening moet geven. Dat mag niet worden onderschat.

Ik vond ze nog steeds het sterkst toen ze gewoon enkel op maandag en vrijdag over voetbal lulde.
pi_215231151
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het was echt gemeen vies links.
Ingefluisterd door ome John.
Uiteindelijk toch gebogen voor de commercie.
Het was alleen links als je alles links van PVV, FvD en JA21 als links beschouwt. En dat is natuurlijk heel overdreven.

John is natuurlijk ook helemaal niet links. Ze zullen trouwens wel weer vol op de VVD-trein springen mocht het kabinet vallen. Daar gaan ze weer flink wat zetels bij praten.
pi_215231435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —> :')
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.

Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.

P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.

Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.

In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.

Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door ISVV op 11-10-2024 00:58:25 ]
pi_215231483
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.

Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.

P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.

Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.

In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.

Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 11-10-2024 01:45:06 ]
pi_215231584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 01:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.
Ah, iemand waar jij het niet mee eens bent moet zijn 'smoel' houden? Aan jou is een goede dictator verloren gegaan zie ik wel, ook getuige de passieve agressie in jouw post.

Past wel in deze tijdsgeest en hoe een groot deel van de 'progressieven' tegenwoordig in het debat zit. Als ze het ook maar enigszins met je oneens zijn gaan we lekker cancelen, dat werkt het beste inderdaad.

Oh en kleine disclaimer, ik ben geen Trump-fan of zo. Maar ik zie wel degelijk sterke punten en kan me voorstellen dat als je moet kiezen tussen hem of mevrouw Harris je om 'moverende redenen' voor Trump kiest. Alleen de quote 'Johan zegt dat Trump niet goed is en dat is ook gewoon zo' vind ik te kort door de bocht, ik denk niet dat ik daarmee iets verkeerds of raars zeg eigenlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door ISVV op 11-10-2024 05:54:51 ]
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:22:15 #21
466281 WismutVeilchen83
pi_215231738
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.

Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.

[ Bericht 11% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 11-10-2024 07:27:56 ]
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:53:01 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_215231834
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.

Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.
Dat je nog de moeite neemt. :)

pi_215231842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:

[..]

Je zit er wel mee hè
pi_215231844
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:55 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Je zit er wel mee hè
Is goed kameraad
pi_215231855
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Kijk, dit is al een stuk genuanceerder en hier kan ik me grotendeels in vinden. Al vind ik de vergelijking met Hitler een beetje mank gaan. Laten we deze discussie nu beëindigen omdat we anders erg off-topic.
pi_215233004
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.

Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiëren, nu word je uitgescholden.

Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
pi_215233125
Prima vent en bargast die Arend Jan ^O^
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:57:33 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215233647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 09:59 schreef StephanL het volgende:
Prima vent en bargast die Arend Jan ^O^
Ik heb zelden zo'n enorme lul met vingers gezien.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:00:09 #29
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215233660
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 21:43 schreef ikbenrond het volgende:
Wilfred :') Irritant ventje af en toe
Hij denkt ook echt dat die leuk is

Nou ik kan hem zeggen: dat issie niet!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:22:42 #30
466281 WismutVeilchen83
pi_215234372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.

Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.

Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Was jij niet gestopt met kijken?
Rini dankjewel.
pi_215234611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Was jij niet gestopt met kijken?
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,
waar maak jij uit op dat ik zou stoppen met kijken op Fok?
wel opletten als je bijdehandje wilt spelen
pi_215234639
Laat gaan joh
pi_215234653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:

Nou nou nou, waarom ga je zo tekeer tegen mensen die een andere mening hebben?
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:58:09 #34
466281 WismutVeilchen83
pi_215234687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef patrick37 het volgende:

[..]
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,
waar maak jij uit op dat ik zou stoppen met kijken op Fok?
wel opletten als je bijdehandje wilt spelen
Ik had gehoopt dat je hier ook weg zou gaan en naar het ongehoord nieuws topic zou gaan. Jammer.
Rini dankjewel.
pi_215234850
Arend Jan: ik lees elke dag Amerikaanse kranten, Engelse kranten, Franse kranten, Israëlische kranten, Iraanse kranten
Johan: ik kijk elke dag het 6 uur journaal en daar haal ik al mijn kennis uit
pi_215237645
Nico Dijkshoorn genot vanavond.
pi_215238083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Arend Jan: ik lees elke dag Amerikaanse kranten, Engelse kranten, Franse kranten, Israëlische kranten, Iraanse kranten
Johan: ik kijk elke dag het 6 uur journaal en daar haal ik al mijn kennis uit
Bert: Mijn vrouw heeft een verzakking, ik ruik de hele dag de viskraam.
Vakman pur sang
pi_215238113
Sommigen hebben door de linkse Nederlandse media zo’n beeld van, en hekel aan, Trump dat ze steigeren bij elke blijk van normalisatie van de man.
Ze gaan dan helemaal uit hun plaat. Als of het de kruising is tussen The Joker, Osama Bin Laden, en de duivel himself. Geen discussie meer mee te voeren.
Maar ja, ik voorspel dat Trump deze wel gaat winnen, tientallen miljoenen mensen die op de mafkees stemmen. En dat we het er maar mee te doen hebben.
En weet je wat? Misschien valt het allemaal best mee!
Vakman pur sang
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:44:16 #39
466281 WismutVeilchen83
pi_215238446
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommigen hebben door de linkse Nederlandse media zo’n beeld van, en hekel aan, Trump dat ze steigeren bij elke blijk van normalisatie van de man.
Ze gaan dan helemaal uit hun plaat. Als of het de kruising is tussen The Joker, Osama Bin Laden, en de duivel himself. Geen discussie meer mee te voeren.
Maar ja, ik voorspel dat Trump deze wel gaat winnen, tientallen miljoenen mensen die op de mafkees stemmen. En dat we het er maar mee te doen hebben.
En weet je wat? Misschien valt het allemaal best mee!
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.
Rini dankjewel.
pi_215238898
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.
Ik maak geen fouten.
Vakman pur sang
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:33:06 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215239161
gezellig sfeertje hier
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:35:34 #42
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215239196
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:44:06 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215239310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Elk topic moet tegenwoordig een vorm van pro en anti radicaal rechts bevatten
Laffe huichelaar
pi_215240217
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215240238
Sigrid Kaag achter Johan.
#superniger2020
pi_215240257
Nico die nu te veel in zichzelf gaat geloven incoming
pi_215240262
Geforceerde schaterlach van Gijp incoming
pi_215240334
Aan de kust is het toch koeler Genee
pi_215240441
Geert heeft geen kinderen.
#superniger2020
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:07:00 #50
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_215240559
Gijp heeft nog nooit van Piet Hein gehoord.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_215240736
Matige act.
#superniger2020
pi_215241109
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Matige act.
Was te verwachten helaas.
pi_215241194
Rene :{
pi_215241206
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:43:26 #55
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215241317
gieren en brullen
pi_215241510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotel
pi_215241805
Vind dit wel leuk voor de vrijdag. Rene en die baardmans/ of van roosmalen die programmaatjes bespreken. Erg vermakelijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215242029
Die Nico Dijkshoorn is ook echt een vermoeiende vent. Kan die niet gewoon naar de bar en zo nu en dan een columnpje lezen
pi_215242143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotel
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligans
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 oktober 2024 @ 07:00:57 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_215242624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef Dutch_view het volgende:
Rene :{
Vertel......

pi_215243280
Nico op vrijdag is geniaal :D
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:48:38 #62
466281 WismutVeilchen83
pi_215243407
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 09:28 schreef StephanL het volgende:
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Rini dankjewel.
pi_215243430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Ja inderdaad. Mag wel wat minder.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:51:11 #64
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215244497
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 01:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligans
Niet bij Waalwijk voor een clown een paashaas en een pastoor tijdens carnaval
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215244957
Was
quote:

[..]
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoelde
Vakman pur sang
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:21:18 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_215245174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 09:28 schreef StephanL het volgende:
Dan ga ik terugkijken. Ben immers zijn briljante opvolger als FOK!-columnist. ;)

'Wilfred Genee heeft zichzelf tijdens de uitzending van Vandaag Inside van vrijdagavond belachelijk gemaakt. De presentator impliceerde dat hij zelf een gladjanus is, nadat Johan Derksen dat weer zei over nieuwe collega Art Rooijakkers.

Talpa maakte eerder deze week bekend dat Rooijakkers de overstap maakt van RTL naar SBS6 om daar een nieuw opinie- en nieuwsprogramma, Nieuws van de Dag, te gaan presenteren. Donderdagavond ging Derksen al in op de komst van zijn nieuwe collega, waarbij hij aangaf dat hij Rooijakkers nooit zou hebben aangenomen. “Ik vind het een gladjanus en een ideale schoonzoon”, stelde De Snor.

Een dag later kwam de overstap van Rooijakkers weer ter sprake, waarbij Derksen weer benadrukte dat hij de 48-jarige presentator een ‘gladjanus’ vindt. “Eentje is voldoende bedoel je, toch?”, haakt Genee daar lachend op in, verwijzend naar zichzelf. Toch kan Derksen zich niet vinden in die lezing. “Jij hebt trekjes, maar jij hebt heel in de verte nog iets van humor”, legt de oud-voetballer uit. “Volks”, stelt Genee zelf nog voor.

Derksen vindt Genee vooral irritant
Tafelgast Nico Dijkshoorn sluit zich bij Derksen aan. “In iedere zin zit bij jou nog wel cynisme”, geeft de schrijver aan. “Je bent toch altijd op je hoede bij jou.” Derksen gaat vervolgens nog een stap verder. “Nee, hij is irritant. Je kunt hem wel een schop onder zijn kloten geven, maar hij is niet glad. Maar irritant is ook vervelend, hoor…”, besluit hij.'

https://www.msn.com/nl-nl(...)4aaa37be5322ee&ei=11

Trouwste user 2022 zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:23:26 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_215245185
quote:

[..]
René luistert alleen naar zichzelf. Hij is gewend om om z'n eigen "grapjes" te lachen, dus doet-ie het bij anderen ook. "Leuk Roxanne, lachen man, 20 jaar geleden alweer"

pi_215246037
Pien Hein... Speelde die bij Haarlem?
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:08:59 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_215246105
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Pien Hein... Speelde die bij Haarlem?
Dat was Piet Likeur. Die lustte wel een wijntje.

pi_215248799
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Was
[..]
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoelde
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.
pi_215248862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluid
Vakman pur sang
pi_215248918
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluid
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.
pi_215248934
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Vakman pur sang
pi_215248945
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
_O- _O- _O- _O- De man is al minstens drie keer veranderd in zijn politieke standpunten. Met hem ga je geen oorlog winnen.
pi_215249009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- De man is al minstens drie keer veranderd in zijn politieke standpunten. Met hem ga je geen oorlog winnen.
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Vakman pur sang
pi_215249075
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wat jij wil joh.
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?
pi_215249167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
Vakman pur sang
pi_215249186
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
:D
pi_215249218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja als je uit 60 komt ben je toch zelf ook bejaard? (Ws ook seniel)
Vakman pur sang
pi_215249256
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja als je uit 60 komt ben je toch zelf ook bejaard? (Ws ook seniel)
Nog erger, ben van 1957, herken dus mede-senielen en daar is Johan een van.
  Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 08:30:50 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_215250881
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen. :{

Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 08:32:21 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_215250887
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wat jij wil joh.
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.

Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 08:32:49 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_215250888
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ha ha ha. Wat een weerwoord. :D

zondag 13 oktober 2024 @ 13:55:41 #84
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215253771
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen. :{

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.

quote:

[..]
Ha ha ha. Wat een weerwoord. :D

Yea, she's on crack.
  zondag 13 oktober 2024 @ 14:23:32 #85
466281 WismutVeilchen83
pi_215254104
quote:

[..]

Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.
Rini dankjewel.
  zondag 13 oktober 2024 @ 15:12:22 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215254604
twitter

|:) _O- _O-
  Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 15:39:24 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_215254836
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de Amerikaanse The Office toch :? Die derderangs versie. Die past wel bij jou idd.

Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 15:40:01 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_215254841
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.
En het heeft toch geen invloed op de miljoen kijkers per aflevering. :{

Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 15:40:49 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_215254845
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

|:) _O- _O-
Altijd "grappig" als de ex-papzak zoiets zegt. :{

pi_215255768
D66 is links, Christenunie is links, linkervleugel VVD was aan de macht (Rutte, Hermans e.d.)
  zondag 13 oktober 2024 @ 20:47:04 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215256881
John Rep (73) is Ajax dankbaar na operatie: ’Mooi dat ze dit voor me doen’

John Rep is in Spanje succesvol geopereerd na een spannende week, waarbij hij op de intensive care lag in afwachting van een pacemaker die hij dringend nodig had. „Ik vind het mooi dat ik zoveel steun heb gekregen en daar ben ik oprecht dankbaar voor. Dat mogen de mensen best weten”, vertelt Rep vanuit Spanje.
De 73-jarige oud-international van het Nederlands elftal, die tot de gouden generatie van de jaren zeventig behoort en als aanvaller zowel in Oranje als Ajax een sensatie was, is dolgelukkig én daarom dankbaar dat hij in Malaga in een ziekenhuis is geholpen.

Rep weet dat twee partijen een grote rol hebben gespeeld. De ingreep in Spanje was kostbaar en daarvoor diende de verzekeringsmaatschappij Univé mee te werken, maar dan nog was er meer nodig. Ajax, de club waar hij groot werd en waarmee hij twee keer de Europa Cup 1, de wereldbeker en twee Europese Super Cups won, naast twee landstitels en drie KNVB-bekers, heeft het andere deel voor zijn rekening genomen.

’Moeilijke dagen achter de rug’

’Ongelooflijk blij’ is hij dat hij er nu beter aan toe is dan vorige week. „Ik heb moeilijke dagen achter de rug. Ik had van artsen hier al langer begrepen dat er wat moest gebeuren”, zegt Rep. „Er waren wat zorgen over mijn hart. Vorige week ben ik niet lekker geworden en dat werd snel nogal heftig. Dat leidde ertoe dat ik naar het ziekenhuis werd gebracht.”

De oud-voetballer had in die periode veel intensieve zorg nodig. Door rugproblemen en liesoperaties was zijn gezondheid al niet top, al wil hij wel hebben gezegd dat van een zware hartaanval geen sprake is geweest.

Rep: „Het belangrijkste is dat het met mijn gezondheid een stuk beter gaat. Er is een pacemaker bij mij ingebracht. Het hart pompt in het normale tempo en ritme nu. Dat is een geruststellende gedachte.”

Voor de man, die na zijn hoogtijdagen bij Ajax als voetballer ook al snel naar Spanje verhuisde en bij Valencia de ster werd voordat hij in Frankrijk nog prachtige jaren kende als aanvaller van Bastia en Saint-Etienne, waren het ook emotionele dagen. Rep moest in het ziekenhuis, nadat hij een aantal dagen niet bij kennis was, toen hij weer aanspreekbaar was vernemen dat zijn oud-ploeggenoot Johan Neeskens was overleden.

Overlijden Neeskens keihard aangekomen

Rep: „Dat was een dieptepunt. Je ligt daar zelf niet in de beste situatie en dan hoor ik opeens dat Nees er niet meer is. Dat was een klap en ik vind het nog steeds heel erg.” De afgelopen dagen werd hij door alle berichten in de media nog veelvuldig met het verlies van Neeskens, met wie hij bij Ajax en het Nederlands elftal goed kon opschieten, geconfronteerd. Het hakte er flink in. Zes van de elf spelers van het team, dat aan de aftrap stond bij de WK-finale in 1974, leven nu niet meer.

Maar Rep, die volgende maand 74 jaar wordt en afwisselend in Nederland en Spanje woont, ontdekte ook dat de hele voetbalwereld ondersteboven raakte van zijn eigen situatie. „Ik heb heel veel berichten gehad. Het heeft de mensen wel beziggehouden, geloof ik”, zegt hij bijna beschaamd. „Maar ik vind het ook lief van iedereen.”

Rep moet het de komende tijd rustig aan doen, maar hij is blij dat hij onder het toeziend oog van een arts in Spanje verder aan zijn herstel kan werken. In zijn omgeving wonen ook de oude ploegmakkers Ruud Krol en Horst Blankenburg en iets verderop zit Arie Haan. Met die mannen heeft hij nog het meeste contact.

https://www.telegraaf.nl/(...)-ze-dit-voor-me-doen

Rep is geopereerd en herstellende *O* *O*
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:34:26 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215257258
Hansie Hansie zo bij de oranjezondag *O* *O*
pi_215257340
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Mooi dat ze dit voor me doen’
Nah, dat is echt een bare minimum voor zo'n grootheid. _O_
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 14:44:24 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_215261702
quote:
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.

maandag 14 oktober 2024 @ 16:39:53 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215263170
quote:
Echte family man
  maandag 14 oktober 2024 @ 18:09:25 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215263250
twitter
  maandag 14 oktober 2024 @ 18:27:57 #99
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215263404
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.

En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 18:30:37 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_215263431
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.

maandag 14 oktober 2024 @ 18:35:04 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215263466
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.

Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 18:38:39 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_215263494
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.

maandag 14 oktober 2024 @ 18:44:48 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215263556
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.

Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 18:52:24 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_215263609
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.
Manolew kon ik nog iets van begrijpen. Buitenlander immers. Dacht toen, misschien naief, dat die er weinig van mee zou krijgen. Toen begon het eigenlijk. Nog een ludieke over Sneijder in een hummer. Maar toen ging Gijp al tekeer alsof ie de Nobelprijs voor humor had gewonnen.

pi_215266649
Kick
#superniger2020
pi_215266661
Lale Gul mag niet meer aan tafel.
#superniger2020
  maandag 14 oktober 2024 @ 21:45:34 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_215266780
Gijpie _O-
pi_215266782
Wat ordinair.
#superniger2020
pi_215266784
Haha :D
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:06:50 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215267172
Waarom zit Güls jurk scheef? Het ergert me
Laffe huichelaar
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:10:08 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215267269
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zit Güls jurk scheef? Het ergert me
Hoe groot zijn die tieten wel niet :o
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:11:36 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215267312
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Nou ja, die tiet bedoel je. De andere lijkt wel geamputeerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
pi_215267326
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Prima tieten ^O^
pi_215267624
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
pi_215267638
Seksspeeltjes :)
  maandag 14 oktober 2024 @ 22:31:41 #116
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_215267641
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Prima tieten ^O^
Dankzij Lale had deze uitzending toch twee pluspunten.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_215268193
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Dat heb ik juist andersom. Pieter moet alleen wat minder geforceerd grappig willen doen in mijn ogen.
pi_215268212
❤️❤️ Lale Gül ❤️❤️
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:15:12 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_215269678
Hélène Hendriks krijgt een veeg uit de pan van Johan Derksen. De presentatrice van De Oranjezondag beging een flinke misser met haar grap over ‘de echte vader van André Hazes junior’, zo vindt Derksen. Zelf heeft Hendriks al contact opgenomen met Hazes om te zeggen dat ze achteraf baalt van de grap.

Hendriks kondigde zondagavond aan de ‘echte vader’ van André Hazes junior te zullen onthullen. Het bleek een grap: op basis van een uit de context gehaald oud interview ‘onthulde’ ze dat John de Wolf de echte vader is van de zanger. Het kwam haar op de nodige kritiek te staan van kijkers en ook Derksen is bij Vandaag Inside niet te spreken over de actie.

"Wat Hélène met André Hazes deed, vond ik helemaal niet grappig”, zegt Derksen, die bijval krijgt van René van der Gijp. “Natuurlijk is dat niet grappig.” Derksen noemt de grap ‘ongepast’ en ‘onbeschaafd’. Presentator Wilfred Genee haakt in: “Het stomme was dat ze er zo vaak op terugkwam, waardoor je kon gaan denken dat ze het meende.”

Genee, die Hendriks goed kent, zei dat de presentatrice ‘er wel mee zit’. “Ze vond het niet zo’n gelukkige grap.” Hendriks zei er maandag zelf over tegen De Telegraaf: “Als ik het zelf achteraf bekijk, is het niet de meest geslaagde grap geweest.” Maandagavond reageerde ze ook via Instagram. “Het was inderdaad echt echt echt niet goed! Heb ik André natuurlijk laten weten”, schreef ze.

Genee greep de discussie ook aan om een grap te maken, door op te staan en een camera op te zoeken om de kijkers thuis toe te spreken. Het was een parodie op de talkshow van collega-presentator Tijs van den Brink. Lees meer over die actie van Genee in dit artikel.

https://www.msn.com/nl-nl(...)132c5a8c5641095&ei=9

Niks aan de hand man, laat gaan. We doen het weer af met een grapje. "Ons kent ons" immers. Wanneer mag Bas Nijhuis z'n blazoen weer schoon poetsen ?

pi_215270581
Helene terecht gesloopt.
#superniger2020
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:18:12 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215270618
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Prima tieten ^O^
Wat een tieten joh.
  Forum Admin dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:38:47 #122
232445 crew  Specularium
pi_215270788
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Pieter weet, in tegenstelling tot AJ, wel waar hij het over heeft.
pi_215271333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 12:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wat een tieten joh.
Als die bovenop je zit tijdens de seks, dan heb je serieus de tijd van je leven })
pi_215275744
Kick
#superniger2020
pi_215275834
Merel :r Valentijn :r
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_215275946
FABERED
pi_215277881
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 21:42 schreef casita het volgende:
Merel :r Valentijn :r
Toch gewoon 1.063.000 kijkers, aldus Tina Nijkamp. Bijzonder eigenlijk hoe dit programma qua kijkcijfers blijft scoren. Alleen bij belangrijk voetbal zakt het een beetje in, maar zelfs dat valt redelijk mee.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 09:56:10 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215278164
TV Knollen 2024 voor Vandaag Inside Oranje Quiz, Yvon Jaspers en Natacha Harlequin

De Vandaag Inside Oranje Quiz krijgt de TV Knol voor het slechtste tv-programma van het jaar. De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. De TV Knollen zijn de ludieke tv-prijzen van vakmedianieuwsplatform Spreekbuis.nl, die jaarlijks een dag voor het Gouden Televizier-Ring Gala worden uitgereikt. Met deze prijzenregen wordt ‘de lelijkheid’ van de Nederlandse televisie geëerd, zodat de schoonheid nog meer wordt gewaardeerd’.’ Vandaag Inside Oranje Quiz (SBS 6)

De TV Knol voor slechtste tv-programma van het jaar gaat naar de Vandaag Inside Oranje Quiz. De quiz had een chaotische opzet en gebrek aan focus. Zelfs jurylid Bas Nijhuis riep dat het programma van een allerbelabberdst niveau was. Uit het juryrapport: “Aan de kennis van veel kandidaten was niet te merken dat zij regelmatig naar VI kijken. Het gebrek aan enthousiasme van Wilfred Genee hielp ook niet mee. Genee heeft zijn roeping als quizmaster zeker niet gemist.” De Vandaag Inside Oranje Quiz ‘versloeg’ onder meer Wat Een Dag!, Date Smakelijk, Hotel Hollandia, Schiffmachter’s Legacy en Volendam, een dorp in de eredivisie.

Yvon Jaspers (KRO-NCRV)
De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Uit het juryrapport: “Een goede presentator weet niet alleen wanneer hij nodig is, maar ook wanneer hij in de weg loopt. Na 13 seizoenen Boer Zoekt Vrouw lijken de presentatieskills van Jaspers zich steeds minder op vruchtbare grond te begeven en Dankzij het presentatorloze B&B Vol Liefde weet de kijker nu hoe goed het zou werken als Jaspers óók even opzij zou stappen.” Ze loopt vooral in de weg bij BZV. Andere kanshebbers voor deze prijs waren onder anderen Beau van Erven Dorens, Maarten van Rossem en Marcel van Roosmalen.

Natacha Harlequin (SBS 6)
Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. Aan de desk van Shownieuws vertelde ze dat ze de media-advocaat van Ali B. was geworden om vervolgens minutenlang de loftrompet over hem af te steken én een ‘bommetje’ aan te kondigen dat er nooit kwam. Uit het juryrapport: “Het is bijna knap: er ontplofte niks, en toch blies Harlequin niet alleen haar tv-carrière op. Daarnaast wierp ze ook een lelijke schaduw over haar door vriend en vijand geprezen werk als advocaat.”

De jury van de TV Knollen bestond dit jaar uit Rob Goossens (RTL Boulevard), Richard Otto (Spreekbuis.nl) en Rens Muller (De Gooi- en Eemlander).

https://www.spreekbuis.nl(...)n-natacha-harlequin/
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 10:27:39 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_215278407
Dat programma over Volendam was juist geweldig. Met Jaspers hebben ze gelijk. Die kan ik al jaren niet meer uitstaan. De Oranje kwis heb ik langs me heen laten gaan. Terecht dus waarschijnlijk.

woensdag 16 oktober 2024 @ 13:12:13 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215279986
Genoten van Johan die razend was dat Wilfred zijn itempje al een week (!) niet had behandeld en daardoor als een klein kind geen antwoord meer wilde geven.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:20:25 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215280060
René Van der Gijp haalt uit naar Studio Voetbal.

De analist ziet hoe de kijkcijfers steeds verder kelderen en wijst vooral naar Arno Vermeulen als schuldige. Gijp heeft daarnaast ook geen goed woord over voor Leonne Stentler en heeft een duidelijk advies klaar voor de NOS.

Van der Gijp haalt in de Kieft Jansen Egmond Gijp podcast de kijkcijfers van het programma aan. “Studio Voetbal trekt nog maar driehonderdduizend kijkers. Ooit waren dat er 1,2 miljoen, toen Jack van Gelder en Hugo Borst er nog bij zaten," zegt Gijp. "Er kijkt gewoon niemand meer!"

Rob Jansen vindt het tijd voor nieuwe gasten aan tafel en krijgt bijval van de Vandaag Inside-analist, die vooral kritiek uit op Arno Vermeulen. “Ook al is iemand de baas, dan kun je hem toch best wat commentaar geven? Je kunt Arno Vermeulen best laten weten dat hij alles mag doen, behalve voor de camera verschijnen.”

“Arno heeft een goede stem en hij is een goede commentator”, prijst Van der Gijp de witte Chinees. “Maar hij moet gewoon niet meer bij Studio Voetbal aan tafel gaan zitten. Niet doen Arno! Niet doen! Maar dat zegt niemand”, stelt de analist.

Jansen begint vervolgens over NOS-analist Leonne Stentler: “Wat vinden jullie van dat meisje met de pijltjes? Ik begrijp haar niet”, geeft de zaakwaarnemer aan. “Iedereen die op hoog niveau gevoetbald heeft, haakt af als een vrouw over voetbal begint”, is Gijp van mening.

Wim Kieft is het niet volledig eens met Van der Gijp. “Ik niet per se. Ik haak alleen wel af als er alleen maar algemeenheden worden geroepen. En dat doet dat meisje”, aldus de EK-winnaar van 1988.

Toch valt dat niet alleen Stentler kwalijk te nemen, vindt Kieft. “Ze krijgt ook niet echt de ruimte om wat anders te doen. Ze krijgt vaak maar vijftien seconden de tijd.” Jansen zegt tot slot: “Geen één voetballiefhebber kijkt hier met plezier naar.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)ie-halen/ar-AA1sjzbf

^O^ _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 14:20:13 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_215280481
Ach René kraakte ook Rondo en Wietse af. Terwijl dat een geweldig programma is. Heb hem niet vaak ergens positief over gehoord. Daarom kan ie nu best wel gelijk hebben, alleen welke waarde moet je daar aan hechten ?

P.S. Over Stentler heeft ie wel gelijk. :)

woensdag 16 oktober 2024 @ 16:37:06 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215281504
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'

Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem

https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald

Die snor en dat lachebekje _O- _O-
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 16:46:35 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_215281608
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'

Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem

https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald

Die snor en dat lachebekje _O- _O-
Hij heeft groot gelijk. Terecht dat ie hun namen niet noemt. Daar kicken ze op.

woensdag 16 oktober 2024 @ 18:11:01 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215282555
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.

Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.

Het is een half jaar later :?
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 19:09:19 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_215283116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.

Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.

Het is een half jaar later :?
Dat is altijd bij hen. Eerst was Siegried Kaag een kille politica zonder emoties. Toen ze tranen kreeg bij College Tour omdat haar dochters bang waren voor een aanslag op haar, was ze te labiel en te emotioneel.

woensdag 16 oktober 2024 @ 19:51:04 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215283655
twitter

:?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 19:52:34 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215283678
twitter

pi_215284266
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Gaan ze hier ook om gieren vanavond?
pi_215285001
Kick
#superniger2020
pi_215285082
Rechtse boy Wierd.
#superniger2020
pi_215285122
Dion for president .
pi_215285144
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef superniger het volgende:
Rechtse boy Wierd.
Ha Wilfred
pi_215285175
Gijpie wordt weer vervelend
pi_215285183
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
pi_215285187
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk hier.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:56:05 #147
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215285190
'''Als andere partijen het ook kunnen''

God straft de eeuwen aan achterlijkheid genadeloos af.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215285208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon gelijk hier.
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.
  Forum Admin woensdag 16 oktober 2024 @ 21:59:38 #149
232445 crew  Specularium
pi_215285215
Als ze het filmpje van Hans niet uitzenden zou dat aan de laffe kant zijn.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:00:44 #150
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215285223
Van wie zou Wierd het meest betaald krijgen, Israel of Rusland?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:04:15 #151
466281 WismutVeilchen83
pi_215285250
Wierd is echt verschrikkelijk. Nee, dan het zo verfoeide Bar Laat, waar bijna een half uur lang zeldzaam goede tv gemaakt wordt:
twitter
Rini dankjewel.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:04:35 #152
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215285254
Wie heeft assemble vertaald als verzamelen :'(
pi_215285286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wierd is echt verschrikkelijk. Nee, dan het zo verfoeide Bar Laat, waar bijna een half uur lang zeldzaam goede tv gemaakt wordt:
[ x ]
Dat was een mooi gesprek inderdaad. Goed dat Wilfred en Rene dat ook erkende, alleen Wierd vond het natuurlijk weer onzin
pi_215285287
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.
Helemaal mee eens dat het buiten alle proporties gaat.
pi_215285291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:09 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Helemaal mee eens dat het buiten alle proporties gaat.
En Wierd vindt van niet. Dan heeft hij toch geen gelijk?
pi_215285303
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
En Wierd vindt van niet. Dan heeft hij toch geen gelijk?
Betreft dat Hamas en co er op uit zijn voor de vernietiging van Israël.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:11:59 #157
466281 WismutVeilchen83
pi_215285304
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:09 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Dat was een mooi gesprek inderdaad. Goed dat Wilfred en Rene dat ook erkende, alleen Wierd vond het natuurlijk weer onzin
Wierd is echt verschrikkelijk. Wierd ook steeds met zijn 7 oktober. Precies wat Raoul zegt: op 6 oktober was het niet goed. Toen terroriseerden kolonisten ook al de Westbank.

Wierd heeft de gave om altijd alleen maar dingen te zeggen waar ik het niet mee eens ben.
Rini dankjewel.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:20:45 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215285364
Teeuwen fragment laten ze maar ff rusten :D
pi_215285365
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Iets beter onderzoeken voordat je iets zegt
pi_215285366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wierd is echt verschrikkelijk. Wierd ook steeds met zijn 7 oktober. Precies wat Raoul zegt: op 6 oktober was het niet goed. Toen terroriseerden kolonisten ook al de Westbank.

Wierd heeft de gave om altijd alleen maar dingen te zeggen waar ik het niet mee eens ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215285381
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wel besproken, maar laat het gewoon ff zien joh.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:23:36 #162
466281 WismutVeilchen83
pi_215285392
Raymond: de economie onder Trump ging goed. Ik moet eerlijk zeggen: onder Biden ook.

Maar weer eens de bevestiging hoe neutrale Raymond erin zit.
Rini dankjewel.
pi_215285406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Iets beter onderzoeken voordat je iets zegt
:')
pi_215285431
Dit wordt zweten voor de ladyshave
pi_215285456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
Dat is nooit echt helemaal mainstream gegaan he? Zou het dan toch uit de dikke duim van zijn oude suïcidale vriend zijn gezogen?
pi_215285461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Dat is nooit echt helemaal mainstream gegaan he? Zou het dan toch uit de dikke duim van zijn oude suïcidale vriend zijn gezogen?
Sluit ik zeker niet uit😂
pi_215285484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:34 schreef ISVV het volgende:

[..]
Sluit ik zeker niet uit😂
pi_215285494
quote:

[..]
Ik vind het wel vrij plausibel dat het waar is.

Lange Frans laatst ook al met wilfred naar de hoeren :P
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:39:36 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215285495
quote:

[..]
Zoals alles in dat 'programma'
Laffe huichelaar
pi_215285503
quote:

[..]
Zij verzinnen alles
pi_215285590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Raymond: de economie onder Trump ging goed. Ik moet eerlijk zeggen: onder Biden ook.

Maar weer eens de bevestiging hoe neutrale Raymond erin zit.
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.
pi_215285714
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk om :')
  woensdag 16 oktober 2024 @ 23:20:46 #173
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215285758
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:41 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Zij verzinnen alles
Moet je je voorstellen dat mensen daadwerkelijk geloven dat een beroepsleugenaar die ene keer wé de waarheid vertelt toevallig net als hij vol rancune zit om een of andere ruzie waarin Genee hem had genaaid.
Laffe huichelaar
  donderdag 17 oktober 2024 @ 07:11:05 #174
466281 WismutVeilchen83
pi_215286437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
Over wat gaat dit?
Rini dankjewel.
pi_215286773
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Over wat gaat dit?
Dat vraag ik mij dus ook al een tijdje af :@
pi_215286781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Over wat gaat dit?
Gevonden

pi_215286974
quote:
Het is not dun om over iemands privé escapades te praten
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:49:31 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215287916
Vraagtekens achter opvallende uitspraken van Chris Woerts over 'grote verandering in Eredivisie'

Volgens Sparta-directeur Manfred Laros is een meerderheid van de Eredivisie-clubs vóór het behoud van de Europese play-offs, zo vertelt hij bij Sparta naar Voren! van RTV Rijnmond. Chris Woerts wist dik een maand geleden juist te vertellen dat het toetje van de Eredivisie zou gaan verdwijnen.

De sportmarketeer wist op 13 september te melden dat er iets zou gaan veranderen in de opzet van de Eredivisie. “De vervelende play-offs van de nummer vijf tegen de nummer acht of de nummer zes tot de nummer negen, daar gaan ze mee stoppen. De clubs zijn het zat. De speeldagenkalender is te vol. Ze willen minder lang spelen, want met de play-offs ga je door tot eind mei”, aldus Woerts.

Bij Sparta naar Voren! komen de woorden van Woerts ter sprake. “Hij liep op de zaken vooruit. We hebben met z’n alle (alle technisch directeuren en algemeen directeuren) nagedacht over hoe we met elkaar de zesde plek op de coëfficiëntenlijst vast kunnen houden”, zegt Laros, die benadrukt dat er ‘natuurlijk’ naar de speelkalender van de Nederlandse clubs wordt gekeken.

“Wij hebben heel duidelijk gemaakt – net als een paar andere clubs – dat we de play-offs voor Europees voetbal van groot belang vinden. Want als we teruggaan naar vóór de play-offs, dan zag je dat in de laatste speelronden clubs nergens meer voor speelden”, gaat hij verder.

‘Iets meer dan de meerderheid is voorstander’
“Op dit moment is iets meer dan de meerderheid voorstander van het behouden van de Europese play-offs. Het was een brainstrom-sessie, dus we hebben er niet officieel over gestemd, maar proberen naar het grotere geheel te kijken”, sluit Laros af.

https://www.msn.com/nl-nl(...)edivisie/ar-AA1sojaW

POLL
pi_215287987
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
pi_215288284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk om :')
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215288319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)
pi_215288341
Neutraliteit bestaat in principe alléén als je van een autocue voorleest
pi_215288370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:42 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen slikt voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.

En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 17-10-2024 13:06:45 ]
pi_215288399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.

En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot
Als je die podcast (in dus een totaal andere setting) bekijkt dan krijg je ook al een veel completer beeld
pi_215288528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef Specularium het volgende:
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
pi_215288609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Terwijl de tafelgenoot ernaast amper verder komt dan: 'goede speler', 'erg jammer', 'zonde man', 'waanzinnig', 'niet goed'. :D
pi_215288816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 17-10-2024 15:28:06 ]
pi_215289665
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:31:46 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289950
quote:

[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.

donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:00 #190
466281 WismutVeilchen83
pi_215289954
quote:

[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:43 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:16 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
Nee hoor, typische hockeybal die alleen voor het geld in het voetballen zit.

donderdag 17 oktober 2024 @ 16:33:36 #192
466281 WismutVeilchen83
pi_215289962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Derksen on the road!
Rini dankjewel.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:34:23 #193
466281 WismutVeilchen83
pi_215289968
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.

Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:34:27 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.

Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:36:30 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Klopt, de meesten lijkt me. Maar dat heeft niks met links of rechts te maken. De verschillen tussen democraten en republikeinen in Amerika is tich keer groter dan hier PvdA en VVD. Daar zou de VVD zelfs links van de Republikeinen zijn.

pi_215290374
quote:
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
pi_215290384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
Mja, hoe neutraal is iemand die een boek schrijft met de naam “Lang leve Trump”? ;)
pi_215291038
quote:
In het mediawereldje schijt men zeven kleuren stront voor (de mening/invloed van) meneer Derksen

_O-
pi_215291184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.

Hetgeen voor mij zou tellen is degene die het beste is voor ''mijn land'' want je stemt niet voor je schoonzoon of opportuun
pi_215291276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
Voor mij een vast ritueel destijds voor het slapen gaan
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:36:38 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215291703
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Als ik mijn geld zou verdienen met over de VS praten, zou Trump ook mijn voorkeur hebben
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 oktober 2024 @ 20:51:29 #202
80791 crew  Paul
pi_215292621
pi_215293151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
En ze hep gewonnen.
#superniger2020
pi_215293203
Volgend jaar Raymond *O*
pi_215293267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:40 schreef StephanL het volgende:
Volgend jaar Raymond *O*
Engrechtse Raymond
  donderdag 17 oktober 2024 @ 21:46:18 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215293280
Kikkerpakje :D _O-
pi_215293307
Is Wouter de Winter nu grijs of wit aan de zijkant van zijn hoofd?
pi_215293357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef ISVV het volgende:
Is Wouter de Winter nu grijs of wit aan de zijkant van zijn hoofd?
Ja.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 21:53:30 #209
466281 WismutVeilchen83
pi_215293370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Engrechtse Raymond
Raymond is neutraal zegt ie.
Rini dankjewel.
pi_215293373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:52 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja.
Deze grap maakte ik laatst zelf ook, in het Duitsland - Nederland toppa. Derhalve geef ik jou een like!
  donderdag 17 oktober 2024 @ 21:55:15 #211
466281 WismutVeilchen83
pi_215293395
Emnustie Internesjenel inside.
Rini dankjewel.
pi_215293472
Kamala lol
pi_215293662
Leuke clip weer :7
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:16:03 #214
80791 crew  Paul
pi_215295259
quote:
Peter Pannekoek haalt hard uit naar Johan Derksen tijdens Televizier-Ring Gala
Cabaretier Peter Pannekoek heeft tijdens het Televizier-Ring Gala hard uitgehaald naar Johan Derksen. In een lange tirade zei hij dat het bekende gezicht van Vandaag Inside 'het voorbeeld is van een man die iets te veel in zichzelf is gaan geloven'.

"Volgens Johan Derksen is Vandaag Inside het enige programma op de Nederlandse televisie waar mensen nog echt zeggen wat ze denken", begon Peter Pannekoek zijn 'roast' van Johan Derksen gisteravond. "Hij is een man die iedereen camerageil noemt, terwijl hij zelf vijf dagen per week op tv is."

Altijd zijn mening geven
En als hij niet op tv is, laat Derksen 'een cameraploeg naar Grollo komen om zijn mening te geven over iets dat die dag in De Telegraaf stond', vervolgde Pannekoek.

De cabaretier, die samen met Jan Smit het Televizier-Ring Gala presenteerde, zei ook dat Derksen iedereen die jonger dan hem is 'een snotneus' noemt. "Maar iedereen in Nederland is jonger dan hij. Hij is het puntje van de vergrijzingspiramide."
Pannekoek haalde vervolgens de 'kaars'-opmerking van Johan Derksen aan. "Ik weet niet precies hoe oud hij is: ik kan de kaarsen op zijn verjaardagstaart niet tellen, want die heeft hij allemaal in een bewusteloze vrouw geduwd."

Het bekende gezicht van Vandaag Inside zei in 2022 dat hij in het verleden een kaars had gepenetreerd in een bewusteloze vrouw. Dat leidde tot ophef. Volgens Pannekoek is Derksen 'een man die elke dag op tv mag zeggen, dat hij niks meer mag zeggen'.
Bekijk het hele fragment hier:
twitter

https://www.rtl.nl/boulev(...)dag-op-tv-zeggen-dat
pi_215295323
Heeft er ooit iemand gelachen om Peter Pannekoek?
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:30:04 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215295348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
1 keer, tijdens zo'n roast. Daar werd ie populair door en dus herhaalt hij dat nu al 5 jaar. Lekker precies hetzelfde doen, maar sindsdien is het niet leuk meer.
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:04:17 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_215295543
quote:
Hij is leuk in DWHN.

pi_215295888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hij is leuk in DWHN.

Nooit gezien
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:16:16 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215296170
quote:
[ afbeelding ]
Britt Dekker kan roken onder de douche.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:59:43 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215297113
quote:
[ afbeelding ]
Waar zijn Merel haar tieten?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:04:55 #221
80791 crew  Paul
pi_215297151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Waar zijn Merel haar tieten?
DOE NORMAAL OVER MEREL
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:18:00 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215297850
Raymond Mens (37) trekt volle theaterzalen met zijn powerpointpresentatie over de Amerikaanse verkiezingen.

Handelsmerk van de ‘tv-politicoloog’: hij is voor Donald Trump. Althans, dat denkt het grote publiek. Het blijkt al jaren een succesvol businessmodel.

https://fd.nl/politiek/15(...)n-een-crisis-gestort

^O^
pi_215303726
Kick
#superniger2020
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:32:47 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215303816
Vanavond merel in haar kikkerjurk :?
  Forum Admin vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:36:56 #225
232445 crew  Specularium
pi_215303873
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond Mens (37) trekt volle theaterzalen
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.
pi_215303879
Geen Merel.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:37:59 #227
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_215303886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef Specularium het volgende:

[..]
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.
Bedankt, Hans.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_215303942
Genee weer zijn kutlied pluggen.
#superniger2020
pi_215304001
Gijp 😃
#superniger2020
pi_215304446
Leuk showtje tot nu toe :7
pi_215304476
MAGA
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:10:36 #232
155387 Martinello
pi_215304967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nooit gezien
Serieus? Sinds 1996 geen uitzending gemist.
pi_215305052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef Martinello het volgende:

[..]
Serieus? Sinds 1996 geen uitzending gemist.
Wat moet jij een slecht huwelijk hebben!
pi_215306039
Eerlijk is eerlijk want VI was vanavond EINDELIJK WEER EENS zoals VANOUDS

_O_
pi_215306073
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond merel in haar kikkerjurk :?
In haar eerste 'uitzending' stond ze voor een non-item op locatie en werden in de studio ondertussen vogelgeluiden nagesynchroniseerd. Zie het als een soort van introductie/welkomstcomité waarbij enkel de sterksten de schifting overleven.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 06:41:44 #236
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215306692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ik vind het wel vrij plausibel dat het waar is.

Lange Frans laatst ook al met wilfred naar de hoeren :P
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan. :)
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:32:03 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215307780
twitter
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:23:22 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:26:19 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:30:49 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215309720
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’

Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.

En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’

quote:
Anke meldde zich aan op Raya - een datingapp voor bekende mensen - maar dit bleek geen succes. ,,Ik ben hooggevoelig en ik weet meteen of ik iemand leuk vind en of ik met degene het bed wil delen. Op een app voel ik dat minder, en zelf kom ik ook niet goed uit de verf.’’ Geen man overboord: Anke ontmoet genoeg mannen in het wild, waarmee ze leuke avonden heeft. ,,Na een modeshow in Manchester vroeg een super knap model of ik iets met hem wilde drinken. Ik ben single, dus fuck it. We zijn de hele nacht op stap geweest. Daarna heb ik hem meegesleept naar mijn hotelkamer.’’

https://www.ad.nl/podcast(...)hotelkamer~afec2067/
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 14:46:07 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215309829

Met welke haar look moet ze komen naar VI :?

POLL
pi_215310145
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan. :)
Die vent van Shakira ging ook vreemd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:04:04 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_215310402
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’

Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.

En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’
[..]

Ben ik bekend genoeg ? Ken het mens niet maar ziet er lekker uit. Tevens ben ik zelf een jonge god.

pi_215315148
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Hugh Grant en Tiger Woods vinden dit geen leuke opmerking
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:58:52 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215317493
twitter
pi_215317583
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

pi_215320325
quote:
Heb zelf meer met Piet Poffertjes.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 20 oktober 2024 @ 16:36:56 #248
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_215321456
quote:
Mens sana in corpore sano
  maandag 21 oktober 2024 @ 17:17:44 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215332598
twitter

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_215332764
Waarom feliciteren ze Jan als ze hem hebben gecanceld? 😢
pi_215333249
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef DrDentz het volgende:
Waarom feliciteren ze Jan als ze hem hebben gecanceld? 😢
Hij is zelf gestopt met TV.
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 19:15:44 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_215333785
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hij is zelf gestopt met TV.
Bij VI is ie er als vaste gast uitgeknikkerd.

maandag 21 oktober 2024 @ 21:13:40 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215335594
Vanavond die meid met die grote tieten in die zwarte jurk Anke de Jongh O-)
pi_215335866
Genee :')
#superniger2020
pi_215335876
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:37 schreef superniger het volgende:
Genee :')
Best leuk 💐
pi_215335941
Ze snappen de genialiteit van Til niet :') liet die bal lopen zodat ie vastgepakt kon worden en die gozert rood kreeg
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 21:48:18 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_215335985
Leuke uitzending tot dusver. :)

maandag 21 oktober 2024 @ 21:50:24 #258
311468 Van_Poppel
pi_215336010
Dwergwerpen _O_
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 21:54:16 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336054
Nu helaas Derksen weer met z'n rechtse gebral. "Die Jimmy" Ja meneer Derksen, dat is oppositie met verstand en beleid. Iets anders dan onderbuik geschreeuw.

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 21:54:33 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336058
Daar gaat ie weer. Te triest :{ Derksen verdiep je eens of hou het bij voetbal.

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 21:56:45 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336080
Klever. Het lult en het blaat.

Verrassend Derksen neemt het op voor de dames-voetballers. :)

pi_215336111
Ja natuurlijk lopen die beveiligers geen 21 kilometer :D
pi_215336121
Ten HagGod
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:01:52 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215336133
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:54 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat ie weer. Te triest :{ Derksen verdiep je eens of hou het bij voetbal.

Brobbey lijkt me wel een goeie back
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:03:08 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336142
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Brobbey lijkt me wel een goeie back
Knoester idd. Terwijl Johan Boskamp vandaag jarig is. Ik was niet fan ofzo, maar van mij mag ie terugkomen. Samen met Kraaij.

pi_215336164
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:

[..]
Knoester idd. Terwijl Johan Boskamp vandaag jarig is. Ik was niet fan ofzo, maar van mij mag ie terugkomen. Samen met Kraaij.

Dikke onzin dat met name Kraaij hier niet aan mag sluiten, kan makkelijk. Zeker op maandag, Fallentijn mag toch ook komen?

Hans heeft voetbalinhoudelijk sowieso meer zinnigs te melden dan alle heren aan tafel bij elkaar en ja, dat meen ik.
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:05:56 #267
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215336168
quote:

[..]

Hij wil toch niet terug tong. Af en toe praten ze over voetbal, maar vaker niet.

Je zegt al over Derksen dat hij zich moet informeren of het bij voetbal moet houden. Wat moet Boskamp dan als het een hele uitzending over politiek gaat.
Laffe huichelaar
pi_215336178
Trump _O_
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:06:59 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336179
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dikke onzin dat met name Kraaij hier niet aan mag sluiten, kan makkelijk. Zeker op maandag, Fallentijn mag toch ook komen?

Hans heeft voetbalinhoudelijk sowieso meer zinnigs te melden dan alle heren aan tafel bij elkaar en ja, dat meen ik.
Vind ik ook. Alleen hij speelde op een gegeven moment te veel de clown of slachtoffer.

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:08:10 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336195
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hij wil toch niet terug tong. Af en toe praten ze over voetbal, maar vaker niet.

Je zegt al over Derksen dat hij zich moet informeren of het bij voetbal moet houden. Wat moet Boskamp dan als het een hele uitzending over politiek gaat.
Wil ie zelf niet meer ? Ik dacht dat ze beiden waren afgeserveerd.

maandag 21 oktober 2024 @ 22:08:30 #271
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215336199
quote:

[..]

Boskamp wordt weer suïcidaal als die daar weer gaat zitten.
RED ONS HENNIEGOD
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:08:57 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336205
Politiek, Derksen lult weer uit z'n nek. Nu ligt het aan de advocaten. :D

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:09:19 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336210
quote:
9s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Boskamp wordt weer suïcidaal als die daar weer gaat zitten.
Dat was z'n kleinzoon. :{

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:10:29 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336223
Dat was een goeie van Gijp. :D

maandag 21 oktober 2024 @ 22:10:31 #275
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215336224
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat rare gelul aan tafel brengt hem zo weer terug . + Die idiote afstand die hij zelf moet rijden naar Hilversum.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:11:12 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215336232
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Boskamp ging zelf ook naar de dokter met de boodschap dat die er zelf een einde aan wilde maken.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 22:11:26 #277
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215336233
😂😂
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:13:51 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215336266
quote:

[..]

Toch mooi als Derksen doet wat je zegt, hou het bij voetbal.

De trainer van Go ahead kan er niks van want hij heeft niet gevoetbald.
Van Persie laat zien dat een goeie speler niet betekent dat je een goeie coach bent

In een half uur na elkaar.
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 22:14:00 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336268
Ik ga naar Nederland twee. Theo van Gogh. Was een aardige VI. :)

maandag 21 oktober 2024 @ 22:17:07 #280
155387 Martinello
pi_215336303
Derksen heeft een outfit uit 1977 aangetrokken.
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:30:14 #281
311468 Van_Poppel
pi_215336440
Alle B-sporten worden weer gefileerd
pi_215336494
Ik keek met vertraging maar wel een topshowtje weer
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 23:25:47 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336760
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Alle B-sporten worden weer gefileerd
Over welke sporten hadden ze het ? F1 ?

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2024 @ 23:26:13 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_215336765
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:37 schreef Dutch_view het volgende:
Ik keek met vertraging maar wel een topshowtje weer
Ik kijk nu met vertraging naar het beste voetbalprogramma op tv.

pi_215337162
quote:

[..]

Bossie weet alles van de Tweede Wereldoorlog en kan op basis daarvan de conflicten in Oekraïne en het Midden-Oosten duiden
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:48:11 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215337593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 01:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Bossie weet alles van de Tweede Wereldoorlog en kan op basis daarvan de conflicten in Oekraïne en het Midden-Oosten duiden
Lol vast
Laffe huichelaar
  Forum Admin dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:14:53 #287
232445 crew  Specularium
pi_215341201
Allemaal heel leuk dat Job one of the guys is, maar je hebt natuurlijk geen klote aan die gozer.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:16:33 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215341209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:14 schreef Specularium het volgende:
Allemaal heel leuk dat Job one of the guys is, maar je hebt natuurlijk geen klote aan die gozer.
Met afstand de slechtste gast
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:05:28 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215341634
Vanavond dan eindelijk die meid met die grote tieten in die zwarte jurk Anke de Jongh O-)
pi_215342275
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dan eindelijk die meid met die grote tieten in die zwarte jurk Anke de Jongh O-)
Je weet dat je op blote tieten zit te wachten dat je voor de kat zijn k * t wacht, sterkte!!!
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_215344560
Kick
#superniger2020
pi_215344794
Wouter gaat Pietertje slopen.
#superniger2020
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:41:11 #293
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215344965
Romer :')
Hoe is het met Thijs :? :+
pi_215344994
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Romer :')
Hoe is het met Thijs :? :+
Die is nu presentator bij NET 5.
#superniger2020
pi_215345093
:J :J :J
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:50:36 #296
311468 Van_Poppel
pi_215345232
Cybermannetje is een prima gast
pi_215345629
Cybermannetje wordt uitgelachen
  Trouwste user 2022 woensdag 23 oktober 2024 @ 00:11:32 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_215346869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
Cybermannetje wordt uitgelachen
Wie was dat ? Waren ze weer cynisch ?

pi_215347191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Met afstand de slechtste gast
Nee, dat is Wierd Duk. Die is echt extreem rechter dan rechts. Wat een griezel.
pi_215347193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Cybermannetje is een prima gast
Hij probeerde het allemaal serieus te vertellen met vooral Gijp kan alleen maar lachen en giebelen als het om seks of porno gaat. Wat mij betreft wordt die Gijp snel vervangen.
pi_215348081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 02:57 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Nee, dat is Wierd Duk. Die is echt extreem rechter dan rechts. Wat een griezel.
Waar blijkt dat uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')