https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.
Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.
Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.
Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮
Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
Vaarwel kameraad, niemand zal je missenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.
Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.
Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.
Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮
Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
Ze moet op vrijdagavond soms bij Ziggo Sport presenteren. Morgen zit ze waarschijnlijk bij de Nations League.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helene op donderdag, dan weet je dat de gasten op zijn.
Het was echt gemeen vies links.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst.
Veel plezier in de krochten van YouTube, TikTok en bij ongehoord nieuwsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —>quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.
Deels herkenbaar. Ik kijk ook al 15 a 20 jaar elke aflevering (niets gemist), en ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. Er zijn zoveel andere leuke dingen die ik kan gaan doen/kijken in die tijd. Heb veel films/series op de wachtlijst staan, en het zou helpen als ik de dagelijkse VI uitzending eens laat vallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Het was alleen links als je alles links van PVV, FvD en JA21 als links beschouwt. En dat is natuurlijk heel overdreven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was echt gemeen vies links.
Ingefluisterd door ome John.
Uiteindelijk toch gebogen voor de commercie.
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —>
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.
Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.
P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.
Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.
In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.
Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.
Ah, iemand waar jij het niet mee eens bent moet zijn 'smoel' houden? Aan jou is een goede dictator verloren gegaan zie ik wel, ook getuige de passieve agressie in jouw post.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.
Dat je nog de moeite neemt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.
Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.
Je zit er wel mee hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.
Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.
P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.
Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.
In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.
Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.
Kijk, dit is al een stuk genuanceerder en hier kan ik me grotendeels in vinden. Al vind ik de vergelijking met Hitler een beetje mank gaan. Laten we deze discussie nu beëindigen omdat we anders erg off-topic.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.
Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.
Hij denkt ook echt dat die leuk isquote:
Was jij niet gestopt met kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiëren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was jij niet gestopt met kijken?
Nou nou nou, waarom ga je zo tekeer tegen mensen die een andere mening hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiëren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Ik had gehoopt dat je hier ook weg zou gaan en naar het ongehoord nieuws topic zou gaan. Jammer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,
waar maak jij uit op dat ik zou stoppen met kijken op Fok?
wel opletten als je bijdehandje wilt spelen
Bert: Mijn vrouw heeft een verzakking, ik ruik de hele dag de viskraam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Arend Jan: ik lees elke dag Amerikaanse kranten, Engelse kranten, Franse kranten, Israëlische kranten, Iraanse kranten
Johan: ik kijk elke dag het 6 uur journaal en daar haal ik al mijn kennis uit
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommigen hebben door de linkse Nederlandse media zo’n beeld van, en hekel aan, Trump dat ze steigeren bij elke blijk van normalisatie van de man.
Ze gaan dan helemaal uit hun plaat. Als of het de kruising is tussen The Joker, Osama Bin Laden, en de duivel himself. Geen discussie meer mee te voeren.
Maar ja, ik voorspel dat Trump deze wel gaat winnen, tientallen miljoenen mensen die op de mafkees stemmen. En dat we het er maar mee te doen hebben.
En weet je wat? Misschien valt het allemaal best mee!
Ik maak geen fouten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.
Elk topic moet tegenwoordig een vorm van pro en anti radicaal rechts bevattenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotelquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligansquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotel
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.quote:
Ja inderdaad. Mag wel wat minder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Niet bij Waalwijk voor een clown een paashaas en een pastoor tijdens carnavalquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligans
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoeldequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Dan ga ik terugkijken. Ben immers zijn briljante opvolger als FOK!-columnist.quote:
René luistert alleen naar zichzelf. Hij is gewend om om z'n eigen "grapjes" te lachen, dus doet-ie het bij anderen ook. "Leuk Roxanne, lachen man, 20 jaar geleden alweer"quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Piet Likeur. Die lustte wel een wijntje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Pien Hein... Speelde die bij Haarlem?
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Was
[..]
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoelde
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluidquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluid
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Prima de politiek verandert ook steeds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De man is al minstens drie keer veranderd in zijn politieke standpunten. Met hem ga je geen oorlog winnen.
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
Nog erger, ben van 1957, herken dus mede-senielen en daar is Johan een van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je uit 60 komt ben je toch zelf ook bejaard? (Ws ook seniel)
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Ha ha ha. Wat een weerwoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
quote:
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
Dit is de Amerikaanse The Office tochquote:
En het heeft toch geen invloed op de miljoen kijkers per aflevering.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.
Altijd "grappig" als de ex-papzak zoiets zegt.quote:
Nah, dat is echt een bare minimum voor zo'n grootheid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Mooi dat ze dit voor me doen’
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
Echte family manquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.
Manolew kon ik nog iets van begrijpen. Buitenlander immers. Dacht toen, misschien naief, dat die er weinig van mee zou krijgen. Toen begon het eigenlijk. Nog een ludieke over Sneijder in een hummer. Maar toen ging Gijp al tekeer alsof ie de Nobelprijs voor humor had gewonnen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.
Hoe groot zijn die tieten wel nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zit Güls jurk scheef? Het ergert me
Nou ja, die tiet bedoel je. De andere lijkt wel geamputeerdquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Prima tietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
Dankzij Lale had deze uitzending toch twee pluspunten.quote:
Dat heb ik juist andersom. Pieter moet alleen wat minder geforceerd grappig willen doen in mijn ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Pieter weet, in tegenstelling tot AJ, wel waar hij het over heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Toch gewoon 1.063.000 kijkers, aldus Tina Nijkamp. Bijzonder eigenlijk hoe dit programma qua kijkcijfers blijft scoren. Alleen bij belangrijk voetbal zakt het een beetje in, maar zelfs dat valt redelijk mee.quote:
Hij heeft groot gelijk. Terecht dat ie hun namen niet noemt. Daar kicken ze op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'
Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem
https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald
Die snor en dat lachebekje![]()
![]()
Dat is altijd bij hen. Eerst was Siegried Kaag een kille politica zonder emoties. Toen ze tranen kreeg bij College Tour omdat haar dochters bang waren voor een aanslag op haar, was ze te labiel en te emotioneel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.
Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.
Het is een half jaar later
Hij heeft gewoon gelijk hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.quote:
Dat was een mooi gesprek inderdaad. Goed dat Wilfred en Rene dat ook erkende, alleen Wierd vond het natuurlijk weer onzinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wierd is echt verschrikkelijk. Nee, dan het zo verfoeide Bar Laat, waar bijna een half uur lang zeldzaam goede tv gemaakt wordt:
[ x ]
Helemaal mee eens dat het buiten alle proporties gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.
En Wierd vindt van niet. Dan heeft hij toch geen gelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het buiten alle proporties gaat.
Betreft dat Hamas en co er op uit zijn voor de vernietiging van Israël.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En Wierd vindt van niet. Dan heeft hij toch geen gelijk?
Wierd is echt verschrikkelijk. Wierd ook steeds met zijn 7 oktober. Precies wat Raoul zegt: op 6 oktober was het niet goed. Toen terroriseerden kolonisten ook al de Westbank.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:09 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat was een mooi gesprek inderdaad. Goed dat Wilfred en Rene dat ook erkende, alleen Wierd vond het natuurlijk weer onzin
Iets beter onderzoeken voordat je iets zegtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wierd is echt verschrikkelijk. Wierd ook steeds met zijn 7 oktober. Precies wat Raoul zegt: op 6 oktober was het niet goed. Toen terroriseerden kolonisten ook al de Westbank.
Wierd heeft de gave om altijd alleen maar dingen te zeggen waar ik het niet mee eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Wel besproken, maar laat het gewoon ff zien joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Teeuwen fragment laten ze maar ff rusten
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iets beter onderzoeken voordat je iets zegt
Dat is nooit echt helemaal mainstream gegaan he? Zou het dan toch uit de dikke duim van zijn oude suïcidale vriend zijn gezogen?quote:
Sluit ik zeker niet uit😂quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat is nooit echt helemaal mainstream gegaan he? Zou het dan toch uit de dikke duim van zijn oude suïcidale vriend zijn gezogen?
Ik vind het wel vrij plausibel dat het waar is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat is nooit echt helemaal mainstream gegaan he? Zou het dan toch uit de dikke duim van zijn oude suïcidale vriend zijn gezogen?
Zoals alles in dat 'programma'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zij verzinnen allesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Raymond: de economie onder Trump ging goed. Ik moet eerlijk zeggen: onder Biden ook.
Maar weer eens de bevestiging hoe neutrale Raymond erin zit.
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk omquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Teeuwen fragment laten ze maar ff rusten
Moet je je voorstellen dat mensen daadwerkelijk geloven dat een beroepsleugenaar die ene keer wé de waarheid vertelt toevallig net als hij vol rancune zit om een of andere ruzie waarin Genee hem had genaaid.quote:
Het is not dun om over iemands privé escapades te pratenquote:
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk om
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen slikt voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Als je die podcast (in dus een totaal andere setting) bekijkt dan krijg je ook al een veel completer beeldquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.
En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VIquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef Specularium het volgende:
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
Terwijl de tafelgenoot ernaast amper verder komt dan: 'goede speler', 'erg jammer', 'zonde man', 'waanzinnig', 'niet goed'.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor, typische hockeybal die alleen voor het geld in het voetballen zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
Derksen on the road!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Klopt, de meesten lijkt me. Maar dat heeft niks met links of rechts te maken. De verschillen tussen democraten en republikeinen in Amerika is tich keer groter dan hier PvdA en VVD. Daar zou de VVD zelfs links van de Republikeinen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Mja, hoe neutraal is iemand die een boek schrijft met de naam “Lang leve Trump”?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
In het mediawereldje schijt men zeven kleuren stront voor (de mening/invloed van) meneer Derksenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Hetgeen voor mij zou tellen is degene die het beste is voor ''mijn land'' want je stemt niet voor je schoonzoon of opportuunquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.
Voor mij een vast ritueel destijds voor het slapen gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
Als ik mijn geld zou verdienen met over de VS praten, zou Trump ook mijn voorkeur hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef ISVV het volgende:
Is Wouter de Winter nu grijs of wit aan de zijkant van zijn hoofd?
Deze grap maakte ik laatst zelf ook, in het Duitsland - Nederland toppa. Derhalve geef ik jou een like!quote:
Bekijk het hele fragment hier:quote:Peter Pannekoek haalt hard uit naar Johan Derksen tijdens Televizier-Ring Gala
Cabaretier Peter Pannekoek heeft tijdens het Televizier-Ring Gala hard uitgehaald naar Johan Derksen. In een lange tirade zei hij dat het bekende gezicht van Vandaag Inside 'het voorbeeld is van een man die iets te veel in zichzelf is gaan geloven'.
"Volgens Johan Derksen is Vandaag Inside het enige programma op de Nederlandse televisie waar mensen nog echt zeggen wat ze denken", begon Peter Pannekoek zijn 'roast' van Johan Derksen gisteravond. "Hij is een man die iedereen camerageil noemt, terwijl hij zelf vijf dagen per week op tv is."
Altijd zijn mening geven
En als hij niet op tv is, laat Derksen 'een cameraploeg naar Grollo komen om zijn mening te geven over iets dat die dag in De Telegraaf stond', vervolgde Pannekoek.
De cabaretier, die samen met Jan Smit het Televizier-Ring Gala presenteerde, zei ook dat Derksen iedereen die jonger dan hem is 'een snotneus' noemt. "Maar iedereen in Nederland is jonger dan hij. Hij is het puntje van de vergrijzingspiramide."
Pannekoek haalde vervolgens de 'kaars'-opmerking van Johan Derksen aan. "Ik weet niet precies hoe oud hij is: ik kan de kaarsen op zijn verjaardagstaart niet tellen, want die heeft hij allemaal in een bewusteloze vrouw geduwd."
Het bekende gezicht van Vandaag Inside zei in 2022 dat hij in het verleden een kaars had gepenetreerd in een bewusteloze vrouw. Dat leidde tot ophef. Volgens Pannekoek is Derksen 'een man die elke dag op tv mag zeggen, dat hij niks meer mag zeggen'.
1 keer, tijdens zo'n roast. Daar werd ie populair door en dus herhaalt hij dat nu al 5 jaar. Lekker precies hetzelfde doen, maar sindsdien is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Peter Pannekoek?
Hij is leuk in DWHN.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond Mens (37) trekt volle theaterzalen
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.
Wat moet jij een slecht huwelijk hebben!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Serieus? Sinds 1996 geen uitzending gemist.
In haar eerste 'uitzending' stond ze voor een non-item op locatie en werden in de studio ondertussen vogelgeluiden nagesynchroniseerd. Zie het als een soort van introductie/welkomstcomité waarbij enkel de sterksten de schifting overleven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond merel in haar kikkerjurk
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij plausibel dat het waar is.
Lange Frans laatst ook al met wilfred naar de hoeren
quote:Anke meldde zich aan op Raya - een datingapp voor bekende mensen - maar dit bleek geen succes. ,,Ik ben hooggevoelig en ik weet meteen of ik iemand leuk vind en of ik met degene het bed wil delen. Op een app voel ik dat minder, en zelf kom ik ook niet goed uit de verf.’’ Geen man overboord: Anke ontmoet genoeg mannen in het wild, waarmee ze leuke avonden heeft. ,,Na een modeshow in Manchester vroeg een super knap model of ik iets met hem wilde drinken. Ik ben single, dus fuck it. We zijn de hele nacht op stap geweest. Daarna heb ik hem meegesleept naar mijn hotelkamer.’’
Die vent van Shakira ging ook vreemd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.
Ben ik bekend genoeg ? Ken het mens niet maar ziet er lekker uit. Tevens ben ik zelf een jonge god.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’
Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.
En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’
[..]![]()
https://www.ad.nl/podcast(...)hotelkamer~afec2067/
Hugh Grant en Tiger Woods vinden dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’
Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.
En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’
[..]![]()
https://www.ad.nl/podcast(...)hotelkamer~afec2067/
Heb zelf meer met Piet Poffertjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Hij is zelf gestopt met TV.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef DrDentz het volgende:
Waarom feliciteren ze Jan als ze hem hebben gecanceld? 😢
Bij VI is ie er als vaste gast uitgeknikkerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij is zelf gestopt met TV.
Brobbey lijkt me wel een goeie backquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:54 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat ie weer. Te triestDerksen verdiep je eens of hou het bij voetbal.
Knoester idd. Terwijl Johan Boskamp vandaag jarig is. Ik was niet fan ofzo, maar van mij mag ie terugkomen. Samen met Kraaij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brobbey lijkt me wel een goeie back
Dikke onzin dat met name Kraaij hier niet aan mag sluiten, kan makkelijk. Zeker op maandag, Fallentijn mag toch ook komen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knoester idd. Terwijl Johan Boskamp vandaag jarig is. Ik was niet fan ofzo, maar van mij mag ie terugkomen. Samen met Kraaij.
Hij wil toch niet terug tong. Af en toe praten ze over voetbal, maar vaker niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knoester idd. Terwijl Johan Boskamp vandaag jarig is. Ik was niet fan ofzo, maar van mij mag ie terugkomen. Samen met Kraaij.
Vind ik ook. Alleen hij speelde op een gegeven moment te veel de clown of slachtoffer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dikke onzin dat met name Kraaij hier niet aan mag sluiten, kan makkelijk. Zeker op maandag, Fallentijn mag toch ook komen?
Hans heeft voetbalinhoudelijk sowieso meer zinnigs te melden dan alle heren aan tafel bij elkaar en ja, dat meen ik.
Wil ie zelf niet meer ? Ik dacht dat ze beiden waren afgeserveerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij wil toch niet terug tong. Af en toe praten ze over voetbal, maar vaker niet.
Je zegt al over Derksen dat hij zich moet informeren of het bij voetbal moet houden. Wat moet Boskamp dan als het een hele uitzending over politiek gaat.
Boskamp wordt weer suïcidaal als die daar weer gaat zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij wil toch niet terug tong. Af en toe praten ze over voetbal, maar vaker niet.
Je zegt al over Derksen dat hij zich moet informeren of het bij voetbal moet houden. Wat moet Boskamp dan als het een hele uitzending over politiek gaat.
Dat was z'n kleinzoon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boskamp wordt weer suïcidaal als die daar weer gaat zitten.
Dat rare gelul aan tafel brengt hem zo weer terug . + Die idiote afstand die hij zelf moet rijden naar Hilversum.quote:
Boskamp ging zelf ook naar de dokter met de boodschap dat die er zelf een einde aan wilde maken.quote:
Toch mooi als Derksen doet wat je zegt, hou het bij voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over welke sporten hadden ze het ? F1 ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Alle B-sporten worden weer gefileerd
Ik kijk nu met vertraging naar het beste voetbalprogramma op tv.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:37 schreef Dutch_view het volgende:
Ik keek met vertraging maar wel een topshowtje weer
Bossie weet alles van de Tweede Wereldoorlog en kan op basis daarvan de conflicten in Oekraïne en het Midden-Oosten duidenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol vastquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bossie weet alles van de Tweede Wereldoorlog en kan op basis daarvan de conflicten in Oekraïne en het Midden-Oosten duiden
Met afstand de slechtste gastquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:14 schreef Specularium het volgende:
Allemaal heel leuk dat Job one of the guys is, maar je hebt natuurlijk geen klote aan die gozer.
Je weet dat je op blote tieten zit te wachten dat je voor de kat zijn k * t wacht, sterkte!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dan eindelijk die meid met die grote tieten in die zwarte jurk Anke de Jongh
Wie was dat ? Waren ze weer cynisch ?quote:
Hij probeerde het allemaal serieus te vertellen met vooral Gijp kan alleen maar lachen en giebelen als het om seks of porno gaat. Wat mij betreft wordt die Gijp snel vervangen.quote:
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:57 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Nee, dat is Wierd Duk. Die is echt extreem rechter dan rechts. Wat een griezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |