Hij denkt ook echt dat die leuk isquote:
Was jij niet gestopt met kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiėren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was jij niet gestopt met kijken?
Nou nou nou, waarom ga je zo tekeer tegen mensen die een andere mening hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiėren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Ik had gehoopt dat je hier ook weg zou gaan en naar het ongehoord nieuws topic zou gaan. Jammer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,
waar maak jij uit op dat ik zou stoppen met kijken op Fok?
wel opletten als je bijdehandje wilt spelen
Bert: Mijn vrouw heeft een verzakking, ik ruik de hele dag de viskraam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Arend Jan: ik lees elke dag Amerikaanse kranten, Engelse kranten, Franse kranten, Israėlische kranten, Iraanse kranten
Johan: ik kijk elke dag het 6 uur journaal en daar haal ik al mijn kennis uit
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommigen hebben door de linkse Nederlandse media zo’n beeld van, en hekel aan, Trump dat ze steigeren bij elke blijk van normalisatie van de man.
Ze gaan dan helemaal uit hun plaat. Als of het de kruising is tussen The Joker, Osama Bin Laden, en de duivel himself. Geen discussie meer mee te voeren.
Maar ja, ik voorspel dat Trump deze wel gaat winnen, tientallen miljoenen mensen die op de mafkees stemmen. En dat we het er maar mee te doen hebben.
En weet je wat? Misschien valt het allemaal best mee!
Ik maak geen fouten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.
Elk topic moet tegenwoordig een vorm van pro en anti radicaal rechts bevattenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |