https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.
Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.
Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.
Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮
Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
Vaarwel kameraad, niemand zal je missenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Ik ben na ongeveer iedere aflevering te hebben gezien de laatste 15 jaar na de uitzending van dinsdag definitief afgehaakt,net als velen om mij heen.
Wat mij in VI zo aansprak dat er eindelijk een talk show was die niet links was maar de laatste maanden heeft men een ommekeer gemaakt en lijkt het steeds vaker een programma van de NPO.
Tel daarbij het lachwekkende gedrag van derksen,er is alleen maar anti semitisme online en daarbuiten niet,ik kan deze dommigheid niet langer aanhoren.
Dan een vdgijp,compleet losgezogen van de realiteit van het leven,een acholist met een grote beurs die buiten het programma alleen maar op de bank ligt maar wel denkt te begrijpen hoe het leven van een gemiddelde nederlander eruit ziet🤮
Nee,ik ben er klaar mee,voor mij is VI net een programma als Jinek,barlaat enz enz
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
Ze moet op vrijdagavond soms bij Ziggo Sport presenteren. Morgen zit ze waarschijnlijk bij de Nations League.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helene op donderdag, dan weet je dat de gasten op zijn.
Het was echt gemeen vies links.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ja, het was afgelopen dinsdag een keer niet overdreven radicaal rechts. Dat werd door sommigen gelijk als 'links' afgeschetst.
Veel plezier in de krochten van YouTube, TikTok en bij ongehoord nieuwsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:49 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
In welke wereld is het programma links? Omdat ze dood normale dingen zeggen, zoals ‘trump is niet goed’ wat ook gewoon zo is? Daar hoef je niet links of rechts voor te zijn. In een nuchter land zoals de onze is hij gewoon niet goed, net als Baudet.
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —>quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Matig verhaal. 'Wat ook gewoon zo is'. Is nogal subjectief, dat kan je niet zo kort door de bocht zeggen imo. Overigens is Trump presidentskandidaat voor de VS, niet voor ons land. Dus wat je met jouw laatste zin wil zeggen begrijp ik niet goed.
Deels herkenbaar. Ik kijk ook al 15 a 20 jaar elke aflevering (niets gemist), en ik begin inmiddels ook een beetje te twijfelen. Er zijn zoveel andere leuke dingen die ik kan gaan doen/kijken in die tijd. Heb veel films/series op de wachtlijst staan, en het zou helpen als ik de dagelijkse VI uitzending eens laat vallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef patrick37 het volgende:
Het was alleen links als je alles links van PVV, FvD en JA21 als links beschouwt. En dat is natuurlijk heel overdreven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was echt gemeen vies links.
Ingefluisterd door ome John.
Uiteindelijk toch gebogen voor de commercie.
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer subjectief om iemand die beweert dat migranten huisdieren opeten niet goed bij zijn paasei is. Mensen die van mening zijn dat je het fenomeen Trump als een volstrekt normaal persoon met normale ideeën moet beschouwen —>
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.
Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.
P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.
Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.
In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.
Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.
Ah, iemand waar jij het niet mee eens bent moet zijn 'smoel' houden? Aan jou is een goede dictator verloren gegaan zie ik wel, ook getuige de passieve agressie in jouw post.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voortaan je smoel houden. Iemand die alleen al denkt dat Trump 'goed' te vinden en zijn oplossingen voor de wereldpolitiek het beste lijkt te vinden is zo achterlijk als een deur. Er zit geen enkele idealistische of filantropische gedachte achter, alleen eigen machtsverrijking. En heb even geduld, hard achterna lopen van een bijna toekomstig dictator geeft in de toekomst een kale kop.
Dat je nog de moeite neemt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.
Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.
Je zit er wel mee hèquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom verdraaien jullie altijd woorden? Waarom overdrijven jullie altijd zo? Heb ik gezegd dat hij volstrekt normaal is? Je hoort juist iedereen die iets positiefs over Trump zegt altijd meteen een kanttekening maken joh.
Mensen hebben gewoon het recht om Trump 'goed' te vinden, bijvoorbeeld op economisch vlak of omdat hij strijdt tegen die woke fascisten. Je kan niet zo zwart-wit schetsen dat Trump slecht is, ook hij heeft zijn goede kanten en daarom stemmen veel Amerikanen op hem. Dat zijn echt niet alleen maar oerconservatieve rednecks hoor.
P.s., als je nou een beetje door die bold statements heen zou prikken zou je begrijpen dat ie bedoelt dat de cultuur van de migranten in kwestie, bijvoorbeeld Haïtanen, op veel vlakken haaks staat op die van Amerika. En ja, er zijn gewoon gevallen bekend van Haïtanen in de VS die in ieder geval (zwerf)katten in het park aan het roosteren waren. Het komt allemaal niet uit de lucht vallen.
Tjonge jonge, wat een laffe manier van discussiëren om dan te gaan suggereren dat ik hem maar volstrekt normaal vind. En maar elkaars posts liken.
In een ander topic zei ik een keer dat ik de NOS op bepaalde vlakken niet objectief over vind komen, dan wordt er meteen gesuggereerd dat ik gezegd heb dat de NOS een soort activistisch propaganda-kanaal is. Beetje een zwaktebod als je de woorden van een ander wil ontdoen van alle nuance door ze compleet uit de context te rukken.
Overigens voer ik deze discussie graag verder op een andere plek, want dit heeft verder niet veel met VI te maken.
Kijk, dit is al een stuk genuanceerder en hier kan ik me grotendeels in vinden. Al vind ik de vergelijking met Hitler een beetje mank gaan. Laten we deze discussie nu beëindigen omdat we anders erg off-topic.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het fabeltje dat hij goed voor de economie zou zijn is ook een beetje uitgemolken hè? Dat is altijd het verhaal bij populisten, dat ze wel voor werkgelegenheid zijn enzo. Alsof anderen, die wel een ideaal hebben, daar tegen zijn. Alleen, omdat ze wel een ideaal hebben zijn ze kwetsbaarder doordat het ideaal meestal ook een kostenplaatje heeft. Trump (en veel andere populisten) ontkennen dingen gewoon waardoor ze daar geen oplossingen voor hoeven te bieden. Dat is lekker makkelijk en je kunt dan gewoon zeggen dat je het vrijgekomen geld dan besteedt aan de ‘gewone man’ en dat je dan hun zogenaamd goede kant. Dat daar in de praktijk vrijwel nooit iets van terecht komt doet dan weer niet ter zake.
Hitler had ik een sociale agenda en ook hij werd vooraf daarmee door een deel van zijn electoraat als normaal omschreven. Van ‘zie je wel, hij is niet zien gek met zijn externe standpunten, hij heeft ook goede kanten’. En ook bij hem was er het economische argument. En ja, er waren beslist ook slechte Joden in die tijd, dus had hij dan geen punt ergens?
Ik vind mensen met compleet radicale ideeën gevaarlijk. Of ze op 1 of 2 punten misschien de waarheid spreken doet voor mij verder niet ter zake. Vaak zijn dat ook zaken punten die ze maken om de massa een beetje aan te spreken. Juist om ervoor te zorgen dat het middenstuk zegt dat ze toch wel normaal zijn. Maar juist op van die zogenaamd normale punten leveren ze normaal geworden nooit. Zie de PVV nu maar weer eens. Het eigen risico wordt niet ‘vandaag afgeschaft’, maar over een paar jaar een deel. Aan armoedebestrijding voor Henk en Ingrid (kijk hem eens opkomen voor de allerzwaksten! Wat een normale vent) gebeurt uiteraard niets. Het ziekenhuis in Heerlen gaat gewoon zo goed als dicht. Het enige wat echt telt is het migratiestandpunt en verder niks.
Hij denkt ook echt dat die leuk isquote:
Was jij niet gestopt met kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiëren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was jij niet gestopt met kijken?
Nou nou nou, waarom ga je zo tekeer tegen mensen die een andere mening hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:48 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk, wat een niveau hier.
De reacties op mijn post en iemand die het een ietsie pietsie met mij eens is (gwailoi) die zijn smoel moet houden van firuze60.
Ach , waarom ben ik niet verbaasd?
Nou omdat dit precies is waar ik mij tegen af zet, je mag niet een andere mening hebben, heb je een afwijkende mening hebt worden dit soort dingen gezegd.
Vroeger kon je met elkaar discussiëren, nu word je uitgescholden.
Maar Trump en anderen zijn de tokkies,toch?
Ga elkaar maar likes geven als jullie veroordelen hoe slecht mensen zijn die anders denken
Ik had gehoopt dat je hier ook weg zou gaan en naar het ongehoord nieuws topic zou gaan. Jammer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Gestopt met kijken naar VI ja,wel even goed lezen,
waar maak jij uit op dat ik zou stoppen met kijken op Fok?
wel opletten als je bijdehandje wilt spelen
Bert: Mijn vrouw heeft een verzakking, ik ruik de hele dag de viskraam.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Arend Jan: ik lees elke dag Amerikaanse kranten, Engelse kranten, Franse kranten, Israëlische kranten, Iraanse kranten
Johan: ik kijk elke dag het 6 uur journaal en daar haal ik al mijn kennis uit
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommigen hebben door de linkse Nederlandse media zo’n beeld van, en hekel aan, Trump dat ze steigeren bij elke blijk van normalisatie van de man.
Ze gaan dan helemaal uit hun plaat. Als of het de kruising is tussen The Joker, Osama Bin Laden, en de duivel himself. Geen discussie meer mee te voeren.
Maar ja, ik voorspel dat Trump deze wel gaat winnen, tientallen miljoenen mensen die op de mafkees stemmen. En dat we het er maar mee te doen hebben.
En weet je wat? Misschien valt het allemaal best mee!
Ik maak geen fouten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite met politici die een andere stroming aanhangen dan ik. Wel met politici die volstrekt idioot zijn. Daar kan ik helemaal niks mee. Je maakt daarbij de ingrijpende denkfout dat daar iets te maken heeft met links/rechts. Wel met totaal radicaal en gematigd.
Elk topic moet tegenwoordig een vorm van pro en anti radicaal rechts bevattenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |