Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
Nog erger, ben van 1957, herken dus mede-senielen en daar is Johan een van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je uit 60 komt ben je toch zelf ook bejaard? (Ws ook seniel)
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Ha ha ha. Wat een weerwoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
quote:
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
Dit is de Amerikaanse The Office tochquote:
En het heeft toch geen invloed op de miljoen kijkers per aflevering.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.
Altijd "grappig" als de ex-papzak zoiets zegt.quote:
Nah, dat is echt een bare minimum voor zo'n grootheid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Mooi dat ze dit voor me doen’
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
Echte family manquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.
Manolew kon ik nog iets van begrijpen. Buitenlander immers. Dacht toen, misschien naief, dat die er weinig van mee zou krijgen. Toen begon het eigenlijk. Nog een ludieke over Sneijder in een hummer. Maar toen ging Gijp al tekeer alsof ie de Nobelprijs voor humor had gewonnen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.
Hoe groot zijn die tieten wel nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zit Güls jurk scheef? Het ergert me
Nou ja, die tiet bedoel je. De andere lijkt wel geamputeerdquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Prima tietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
Dankzij Lale had deze uitzending toch twee pluspunten.quote:
Dat heb ik juist andersom. Pieter moet alleen wat minder geforceerd grappig willen doen in mijn ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Pieter weet, in tegenstelling tot AJ, wel waar hij het over heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Toch gewoon 1.063.000 kijkers, aldus Tina Nijkamp. Bijzonder eigenlijk hoe dit programma qua kijkcijfers blijft scoren. Alleen bij belangrijk voetbal zakt het een beetje in, maar zelfs dat valt redelijk mee.quote:
Hij heeft groot gelijk. Terecht dat ie hun namen niet noemt. Daar kicken ze op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'
Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem
https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald
Die snor en dat lachebekje![]()
![]()
Dat is altijd bij hen. Eerst was Siegried Kaag een kille politica zonder emoties. Toen ze tranen kreeg bij College Tour omdat haar dochters bang waren voor een aanslag op haar, was ze te labiel en te emotioneel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.
Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.
Het is een half jaar later
Hij heeft gewoon gelijk hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |