Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wordt er vooral één persoon afgekraakt, elke dag zijn ze op zoek naar iemand die ze daarvoor kunnen pakken, dus dit is niks voor hem.
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is al tijden alleen maar afkraken en negativiteit.
Manolew kon ik nog iets van begrijpen. Buitenlander immers. Dacht toen, misschien naief, dat die er weinig van mee zou krijgen. Toen begon het eigenlijk. Nog een ludieke over Sneijder in een hummer. Maar toen ging Gijp al tekeer alsof ie de Nobelprijs voor humor had gewonnen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij werd Manolev vanaf 2010 al kapot gemaakt, we hebben natuurlijk de rubriek 'de aftrap' gehad waar je je tweewekelijks kon focussen op wat men slecht doet. Da's inderdaad al tijden.
Hoe groot zijn die tieten wel nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zit Güls jurk scheef? Het ergert me
Nou ja, die tiet bedoel je. De andere lijkt wel geamputeerdquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Prima tietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die tieten wel niet
Dankzij Lale had deze uitzending toch twee pluspunten.quote:
Dat heb ik juist andersom. Pieter moet alleen wat minder geforceerd grappig willen doen in mijn ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Pieter weet, in tegenstelling tot AJ, wel waar hij het over heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:29 schreef ikbenrond het volgende:
Laat aub Arend Jan daar gewoon altijd zitten in plaats van Pieter, dit is helemaal niks
Toch gewoon 1.063.000 kijkers, aldus Tina Nijkamp. Bijzonder eigenlijk hoe dit programma qua kijkcijfers blijft scoren. Alleen bij belangrijk voetbal zakt het een beetje in, maar zelfs dat valt redelijk mee.quote:
Hij heeft groot gelijk. Terecht dat ie hun namen niet noemt. Daar kicken ze op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'
Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem
https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald
Die snor en dat lachebekje![]()
![]()
Dat is altijd bij hen. Eerst was Siegried Kaag een kille politica zonder emoties. Toen ze tranen kreeg bij College Tour omdat haar dochters bang waren voor een aanslag op haar, was ze te labiel en te emotioneel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.
Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.
Het is een half jaar later
Hij heeft gewoon gelijk hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |