Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit was vroeger een gezellig topic voor Sigaarsnor.blog fans
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotelquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we vroeger ruzie hadden deden we dat in VI quotes. Maar dat geheel terzijde!
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligansquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij, moest toen een tramspoor volgen in Boekarest om op tijd te zijn voor het ontbijt in het hotel
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.quote:
Ja inderdaad. Mag wel wat minder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Niet bij Waalwijk voor een clown een paashaas en een pastoor tijdens carnavalquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb nog bij een pompstation weg moeten rennen voor een paar Knevel & Vd Brink hooligans
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoeldequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, maar de ergernissen waar René dan als enige heel nep doorheen zit te lachen mag van mij achterwege blijven.
Dan ga ik terugkijken. Ben immers zijn briljante opvolger als FOK!-columnist.quote:
René luistert alleen naar zichzelf. Hij is gewend om om z'n eigen "grapjes" te lachen, dus doet-ie het bij anderen ook. "Leuk Roxanne, lachen man, 20 jaar geleden alweer"quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Piet Likeur. Die lustte wel een wijntje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Pien Hein... Speelde die bij Haarlem?
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Was
[..]
Was heel gênant ja met André van Duin en niemand die wist wat die bedoelde
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluidquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat dat een enorme ranzige homofobe grap is geweest. Het anti-woke gedoe van die snor begint een beetje saai te worden.
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anti-woke, heerlijk eindelijk een tegengeluid
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die is morgen weer woke als dat hem goed uitkomt, de draaikont.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Prima de politiek verandert ook steeds.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De man is al minstens drie keer veranderd in zijn politieke standpunten. Met hem ga je geen oorlog winnen.
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dus wat is jouw punt nu? Een bejaarde seniel inmiddels die zich star houdt aan zijn 'standpunten' of wat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
Nog erger, ben van 1957, herken dus mede-senielen en daar is Johan een van.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je uit 60 komt ben je toch zelf ook bejaard? (Ws ook seniel)
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, kun je zeggen wat je wil hij houdt wel vast aan standpunten, neemt ook nooit iets terug.
Itt zo ongeveer 90% van de bners
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima de politiek verandert ook steeds.
Maar wat jij wil joh.
Ha ha ha. Wat een weerwoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou toch op man zeiksnor, alles te politikiseren.
Je bent zelf een wokert en boomert.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Altijd vasthouden aan je "voor"oordelen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
quote:
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van FvD naar BBB, toen NSC en daarna ? Nog steeds geeft ie links van alles de schuld.
Dit is de Amerikaanse The Office tochquote:
En het heeft toch geen invloed op de miljoen kijkers per aflevering.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Al die linkse partijen hebben dit veroorzaakt volgens Johán. Diezelfde partijen die al sinds paars 2 vrijwel doorlopend veroordeeld zijn tot oppositie. Maar hé, wat maakt het uit? Vandaag de dag doen feiten er niet meer toe, maar gaat het om wat mensen ervaren.
Altijd "grappig" als de ex-papzak zoiets zegt.quote:
Nah, dat is echt een bare minimum voor zo'n grootheid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Mooi dat ze dit voor me doen’
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
Echte family manquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:48 schreef superniger het volgende:
Ach Bossie.
https://www.mediacourant.(...)bij-vi-drie-vlerken/
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie, sympathieke kerel. Niet de beste analist, wel oprecht en wars van toneel.
Juist wel. Hij is kenner van de eerste en tweede wereldoorlog. Dat is al meer dan de rest samen. Plus dat er vaak over voetbal wordt gesproken, daar heeft hij ook meer verstand van dan Gijp en Derksen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
En gezien de onderwerpen die ze momenteel bespreken, heeft hij daar eigenlijk niets te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |