Het is not dun om over iemands privé escapades te pratenquote:
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk om
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen slikt voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Als je die podcast (in dus een totaal andere setting) bekijkt dan krijg je ook al een veel completer beeldquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.
En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VIquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef Specularium het volgende:
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
Terwijl de tafelgenoot ernaast amper verder komt dan: 'goede speler', 'erg jammer', 'zonde man', 'waanzinnig', 'niet goed'.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor, typische hockeybal die alleen voor het geld in het voetballen zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
Derksen on the road!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Klopt, de meesten lijkt me. Maar dat heeft niks met links of rechts te maken. De verschillen tussen democraten en republikeinen in Amerika is tich keer groter dan hier PvdA en VVD. Daar zou de VVD zelfs links van de Republikeinen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Mja, hoe neutraal is iemand die een boek schrijft met de naam “Lang leve Trump”?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
In het mediawereldje schijt men zeven kleuren stront voor (de mening/invloed van) meneer Derksenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Hetgeen voor mij zou tellen is degene die het beste is voor ''mijn land'' want je stemt niet voor je schoonzoon of opportuunquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.
Voor mij een vast ritueel destijds voor het slapen gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |