abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215286781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Over wat gaat dit?
Gevonden

pi_215286974
quote:
Het is not dun om over iemands privé escapades te praten
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:49:31 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215287916
Vraagtekens achter opvallende uitspraken van Chris Woerts over 'grote verandering in Eredivisie'

Volgens Sparta-directeur Manfred Laros is een meerderheid van de Eredivisie-clubs vóór het behoud van de Europese play-offs, zo vertelt hij bij Sparta naar Voren! van RTV Rijnmond. Chris Woerts wist dik een maand geleden juist te vertellen dat het toetje van de Eredivisie zou gaan verdwijnen.

De sportmarketeer wist op 13 september te melden dat er iets zou gaan veranderen in de opzet van de Eredivisie. “De vervelende play-offs van de nummer vijf tegen de nummer acht of de nummer zes tot de nummer negen, daar gaan ze mee stoppen. De clubs zijn het zat. De speeldagenkalender is te vol. Ze willen minder lang spelen, want met de play-offs ga je door tot eind mei”, aldus Woerts.

Bij Sparta naar Voren! komen de woorden van Woerts ter sprake. “Hij liep op de zaken vooruit. We hebben met z’n alle (alle technisch directeuren en algemeen directeuren) nagedacht over hoe we met elkaar de zesde plek op de coëfficiëntenlijst vast kunnen houden”, zegt Laros, die benadrukt dat er ‘natuurlijk’ naar de speelkalender van de Nederlandse clubs wordt gekeken.

“Wij hebben heel duidelijk gemaakt – net als een paar andere clubs – dat we de play-offs voor Europees voetbal van groot belang vinden. Want als we teruggaan naar vóór de play-offs, dan zag je dat in de laatste speelronden clubs nergens meer voor speelden”, gaat hij verder.

‘Iets meer dan de meerderheid is voorstander’
“Op dit moment is iets meer dan de meerderheid voorstander van het behouden van de Europese play-offs. Het was een brainstrom-sessie, dus we hebben er niet officieel over gestemd, maar proberen naar het grotere geheel te kijken”, sluit Laros af.

https://www.msn.com/nl-nl(...)edivisie/ar-AA1sojaW

POLL
pi_215287987
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
pi_215288284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Normaal zonden ze elke brainfart van hem uit en gingen ze er 5 minuten stuk om :')
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215288319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Raymond Mens is er een van het eng rechtse hoekje van de VVD. Die zogenaamde neutraliteit is inderdaad puur voor de bühne.
Maar bij andere talkshows gebeurt óók exact hetzelfde (maar dan dus omgekeerd)
pi_215288341
Neutraliteit bestaat in principe alléén als je van een autocue voorleest
pi_215288370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:42 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Eigenlijk is Gijp een soort van levende lachband (neppig). Het herhalen van 'zijn kunstje' ofzo. Is toch zeer onwaarschijnlijk dat ie thuis ook exact op die wijze loopt te schateren. Bij anderen die zo extreem +/- reageren is geregeld drugs in het spel.
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen slikt voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.

En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 17-10-2024 13:06:45 ]
pi_215288399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Gijp is toch ook wel bekend dat hij soms allerlei middelen voor een uitzending? Sowieso in de periode van z’n angstaanvallen, maar volgens mij heeft Johan daar ook al iets over gezegd in 1 van de ruzies die ze hadden.

En het verschil in uitzendingen is bij hem soms ook enorm groot
Als je die podcast (in dus een totaal andere setting) bekijkt dan krijg je ook al een veel completer beeld
pi_215288528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef Specularium het volgende:
Gestopt met lezen bij Chris Woerts.
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
pi_215288609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Terwijl de tafelgenoot ernaast amper verder komt dan: 'goede speler', 'erg jammer', 'zonde man', 'waanzinnig', 'niet goed'. :D
pi_215288816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 17-10-2024 15:28:06 ]
pi_215289665
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:31:46 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289950
quote:

[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:00 #190
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215289954
quote:

[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:32:43 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:16 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zulke 'figuren' passen juist perfect bij (kroegpraat) VI
Nee hoor, typische hockeybal die alleen voor het geld in het voetballen zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:33:36 #192
466281 WismutVeilchen83
pi_215289962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen verdient ook wel een Gouden Televizier Oeuvre-Ring, de man is al 20 jaar een kijkcijferkanon met programma's als Sport aan tafel, Sunday United, Voetbal Insite, Voetbal International, Derksen & ..., Voetbal Inside, VI Oranje, Vandaag Inside, Veronica Inside, Doordekken, etc.
Derksen on the road!
Rini dankjewel.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:34:23 #193
466281 WismutVeilchen83
pi_215289968
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Noem ze eens van links. Ik ken ze niet.

Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:34:27 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.

Trouwste user 2022 donderdag 17 oktober 2024 @ 16:36:30 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_215289983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maarten van Rossem is uitgesproken voorstander van de democraten.
Klopt, de meesten lijkt me. Maar dat heeft niks met links of rechts te maken. De verschillen tussen democraten en republikeinen in Amerika is tich keer groter dan hier PvdA en VVD. Daar zou de VVD zelfs links van de Republikeinen zijn.

pi_215290374
quote:
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
pi_215290384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bij Raymond gaat het erom dat hij acteert neutraal te zijn. Bij mijn weten ontkent vrijwel niemand van de andere journalisten of kenners dat ze hopen dat de democraten winnen.
Mja, hoe neutraal is iemand die een boek schrijft met de naam “Lang leve Trump”? ;)
pi_215291038
quote:
In het mediawereldje schijt men zeven kleuren stront voor (de mening/invloed van) meneer Derksen

_O-
pi_215291184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou ook gestoord zijn ben je voor Trump. Heeft niks met links of rechts te maken in Nederland lijkt me. Ik ben niet voor Harris. Ken het hele mens niet. Maar een randdebiel tevens crimineel als president zie ik niet zitten.

Hetgeen voor mij zou tellen is degene die het beste is voor ''mijn land'' want je stemt niet voor je schoonzoon of opportuun
pi_215291276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed dat de 12 kijkers van Doordekken ook erkend worden!
Voor mij een vast ritueel destijds voor het slapen gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')