Als ik mijn geld zou verdienen met over de VS praten, zou Trump ook mijn voorkeur hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, júist in deze kwestie zijn de andere talkshows redelijk duidelijk in hun voorkeur toch (inderdaad niet Trump)? Terwijl Raymond Mens pretendeert dat hij neutraal is en het hem allemaal niets uitmaakt, maar zijn voorkeur ligt er natuurlijk vrij dik bovenop. Daar heeft hij uiteraard het volste recht toe. Maar kom er dan ook gewoon voor uit.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef ISVV het volgende:
Is Wouter de Winter nu grijs of wit aan de zijkant van zijn hoofd?
Deze grap maakte ik laatst zelf ook, in het Duitsland - Nederland toppa. Derhalve geef ik jou een like!quote:
Bekijk het hele fragment hier:quote:Peter Pannekoek haalt hard uit naar Johan Derksen tijdens Televizier-Ring Gala
Cabaretier Peter Pannekoek heeft tijdens het Televizier-Ring Gala hard uitgehaald naar Johan Derksen. In een lange tirade zei hij dat het bekende gezicht van Vandaag Inside 'het voorbeeld is van een man die iets te veel in zichzelf is gaan geloven'.
"Volgens Johan Derksen is Vandaag Inside het enige programma op de Nederlandse televisie waar mensen nog echt zeggen wat ze denken", begon Peter Pannekoek zijn 'roast' van Johan Derksen gisteravond. "Hij is een man die iedereen camerageil noemt, terwijl hij zelf vijf dagen per week op tv is."
Altijd zijn mening geven
En als hij niet op tv is, laat Derksen 'een cameraploeg naar Grollo komen om zijn mening te geven over iets dat die dag in De Telegraaf stond', vervolgde Pannekoek.
De cabaretier, die samen met Jan Smit het Televizier-Ring Gala presenteerde, zei ook dat Derksen iedereen die jonger dan hem is 'een snotneus' noemt. "Maar iedereen in Nederland is jonger dan hij. Hij is het puntje van de vergrijzingspiramide."
Pannekoek haalde vervolgens de 'kaars'-opmerking van Johan Derksen aan. "Ik weet niet precies hoe oud hij is: ik kan de kaarsen op zijn verjaardagstaart niet tellen, want die heeft hij allemaal in een bewusteloze vrouw geduwd."
Het bekende gezicht van Vandaag Inside zei in 2022 dat hij in het verleden een kaars had gepenetreerd in een bewusteloze vrouw. Dat leidde tot ophef. Volgens Pannekoek is Derksen 'een man die elke dag op tv mag zeggen, dat hij niks meer mag zeggen'.
1 keer, tijdens zo'n roast. Daar werd ie populair door en dus herhaalt hij dat nu al 5 jaar. Lekker precies hetzelfde doen, maar sindsdien is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Peter Pannekoek?
Hij is leuk in DWHN.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raymond Mens (37) trekt volle theaterzalen
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een lamme arm hebben.
Wat moet jij een slecht huwelijk hebben!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Serieus? Sinds 1996 geen uitzending gemist.
In haar eerste 'uitzending' stond ze voor een non-item op locatie en werden in de studio ondertussen vogelgeluiden nagesynchroniseerd. Zie het als een soort van introductie/welkomstcomité waarbij enkel de sterksten de schifting overleven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond merel in haar kikkerjurk
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij plausibel dat het waar is.
Lange Frans laatst ook al met wilfred naar de hoeren
quote:Anke meldde zich aan op Raya - een datingapp voor bekende mensen - maar dit bleek geen succes. ,,Ik ben hooggevoelig en ik weet meteen of ik iemand leuk vind en of ik met degene het bed wil delen. Op een app voel ik dat minder, en zelf kom ik ook niet goed uit de verf.’’ Geen man overboord: Anke ontmoet genoeg mannen in het wild, waarmee ze leuke avonden heeft. ,,Na een modeshow in Manchester vroeg een super knap model of ik iets met hem wilde drinken. Ik ben single, dus fuck it. We zijn de hele nacht op stap geweest. Daarna heb ik hem meegesleept naar mijn hotelkamer.’’
Die vent van Shakira ging ook vreemd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.
Ben ik bekend genoeg ? Ken het mens niet maar ziet er lekker uit. Tevens ben ik zelf een jonge god.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’
Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.
En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’
[..]![]()
https://www.ad.nl/podcast(...)hotelkamer~afec2067/
Hugh Grant en Tiger Woods vinden dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:41 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik vind Genee een ontzettende lul, maar hij heeft wel een lekker wijf dus waarom zou hij vreemd gaan? Zou het plausibeler vinden als zij vreemd zou gaan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de Liefde: ‘Na het stappen sleepte ik dat superknappe model mee naar mijn hotelkamer’
Anke de Jong (36) heeft een brede glimlach op haar gezicht wanneer ze de podcaststudio binnenloopt. Hoe kan het ook anders met zo’n bruisend en glamoureus leven? Anke is hoofdredacteur van het toonaangevende modetijdschrift Elle. Ze vliegt de hele wereld over om de laatste mode te zien. Is actief op haar social media, waar je een inkijkje van haar jaloersmakende leven krijgt. En ondertussen timmert ze ook nog eens aan de weg met haar podcast Zogenaamd Succesvol.
En de liefde dan? Anke is ruim een jaar vrijgezel na een relatie van 13 jaar met oud-tennisser Igor Sijsling. ,,Het is een keuze dat ik alleen ben en ik geniet van mijn single leven. Maar ik moest wel wennen aan de situatie’’, vertelt Anke. ,,Ik kom altijd thuis in een leeg huis. Maar ik ben nu minder eenzaam dan ik misschien was tijdens mijn relatie.’’
[..]![]()
https://www.ad.nl/podcast(...)hotelkamer~afec2067/
Heb zelf meer met Piet Poffertjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:26 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |