Klopt het is een tijdje bezig. Ook is mUsk druk bezig, om zoveel mogelijk belastend materiaal over trump te 'schaduwbannen' op twitter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:11 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
https://www.nj.com/politi(...)_campaign=2024-10-12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisconsin, Michigan, Pennsylvania en Georgia dus, waarvan Trump aan Pennsylvania of een willekeurige combinatie van twee anderen genoeg heeft. Was ongetwijfeld al bekendmaar nu ben ik ook weer wat meer voorbereid voor straks
![]()
Minstens zo vermoeiend als het zijn van een joodse Amerikaan. Joden die Democratisch stemmen moeten zich volgens Trump laten nakijken:quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Als zwarte man in de VS heb je volgens Obama een morele verplichting om op de democraten te stemmen. Je huidskleur en achtergrond verplicht je dat te doen volgens Obama. Doe je het niet dan ben je volgens Obama een seksist en volgens Biden ben je dan eigenlijk niet zwart.
Het lijkt mij doodvermoeiend om zwart te zijn in de VS. Je moet je politieke overtuiging blijkbaar spiegelen aan je huidskleur anders hoor je er niet bij.
Maar dat is volgens jou natuurlijk niet racistisch. Nee, die vuile Barack HUSSEIN Obama. Dat is pas echt een racist.quote:“Biden has totally lost control of the Israel situation,” said Trump, whose rise in 2016 depended heavily on white Christian conservatives. “Any Jewish person who votes for a Democrat or votes for Biden should have their head examined.”
Ben benieuwd waarom die KKK leden toch allemaal zo blij zijn met Trump?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Als zwarte man in de VS heb je volgens Obama een morele verplichting om op de democraten te stemmen. Je huidskleur en achtergrond verplicht je dat te doen volgens Obama. Doe je het niet dan ben je volgens Obama een seksist en volgens Biden ben je dan eigenlijk niet zwart.
Het lijkt mij doodvermoeiend om zwart te zijn in de VS. Je moet je politieke overtuiging blijkbaar spiegelen aan je huidskleur anders hoor je er niet bij.
National average is natuurlijk redelijk nietszeggend. PA blijft kort door de bocht gewoon de crux.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:10 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Dit ziet er matigjes uit voor Trump, jammer genoeg.
Dit gaat over de (gezonde) levensverwachting toch? In blauwe Staten ligt die fors hoger. Klopt. Dat is geen toeval en versterkt elkaar (het causale verband werkt beide richtingen op). Reagan en zijn boevencorruptie hebben veel schade veroorzaakt. Zoiets soortgelijks zie je ook in Nederland/Europa, voor zover gemeenten en provincies enige autonomie hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:57 schreef Korenfok het volgende:
Dit kaartje geeft ook een groot verschil in uitkomsten tussen rode en blauwe staten:
[ afbeelding ]
Wat vind je er van dat sinds (jouw) held Reagan aan zijn sloopwerk begon de VS steeds meer achterop is geraakt qua levensverwachting?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
National average is natuurlijk redelijk nietszeggend. PA blijft kort door de bocht gewoon de crux.
Je springt nogal van de hak op de tak, maar het life expectancy vraagstuk van de US versus hun peers is vrij complex en in ieder geval is het complete oversimplificatie om dat aan een president te wijten (ik zie overigens de heren Clinton en Obama geen inhaalslag maken). Een overprevalentie aan roken (tot midden jaren '80) en obesitas zijn voorname oorzaken bijvoorbeeld, net als de opioïdecrisis, waarbij je maar een beperkte rol aan de overheid in brede zin kan toerekenen, tenzij je het heel conceptueel gaat maken als in het creëren c.q. laten voortbestaan van een omgeving waarin de Purdues van deze wereld hun gang hebben kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wat vind je er van dat sinds (jouw) held Reagan aan zijn sloopwerk begon de VS steeds meer achterop is geraakt qua levensverwachting?
Zeker Clinton was gewoon een voorzetting van Reagan, en al helemaal toen Gingrich cs. het congres veroverden met forse ingrepen. Zijn geestverwant Blair was van hetzelfde allooi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:52 schreef nostra het volgende:
(ik zie overigens de heren Clinton en Obama geen inhaalslag maken).
Het is ook 1984, zeker met de aankomende hersenimplantaten. Als je nu Twitter opent krijg je ongevraagd eerst een tweet van Musk te zien bij je eerste 5 Tweets. MSM is iets te politiek gekleurd maar Musk is helemaal geweldig! (want het is allemaal prima als ie maar aan dezelfde kant staat).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Every accusation, is a confession...zo rolt ultra rechts. Perfect uitgevoerd naar Russisch voorbeeld!
Reagan leefde in sprookjesland, dat zijn beleid het alleen maar beter zou maken. Het tegendeel was het geval. Vanaf dat jaar begon juist de neergang (en ja, Democratische staten staan er veel beter voor wat dat betreft).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Je springt nogal van de hak op de tak, maar het life expectancy vraagstuk van de US versus hun peers is vrij complex en in ieder geval is het complete oversimplificatie om dat aan een president te wijten (ik zie overigens de heren Clinton en Obama geen inhaalslag maken). Een overprevalentie aan roken (tot midden jaren '80) en obesitas zijn voorname oorzaken bijvoorbeeld, net als de opioïdecrisis, waarbij je maar een beperkte rol aan de overheid in brede zin kan toerekenen, tenzij je het heel conceptueel gaat maken als in het creëren c.q. laten voortbestaan van een omgeving waarin de Purdues van deze wereld hun gang hebben kunnen gaan.
Een aardige studie daarnaar is deze met als slotconclusie:
The question that we have posed is much simpler: Does a poor performance by the U.S. health care system account for the low international ranking of longevity in the United States? Our answer is “No.”
Ik heb 1 iemand geblokt op Twitter...en dat is Space Karen zelf. Beste keuze die je daar kunt makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook 1984, zeker met de aankomende hersenimplantaten. Als je nu Twitter opent krijg je ongevraagd eerst een tweet van Musk te zien bij je eerste 5 Tweets. MSM is iets te politiek gekleurd maar Musk is helemaal geweldig! (want het is allemaal prima als ie maar aan dezelfde kant staat).
De beste keuze is stoppen met Twitter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb 1 iemand geblokt op Twitter...en dat is Space Karen zelf. Beste keuze die je daar kunt maken
Eigenlijk is dat ook zo...maar ik kan toch niet zomaar stoppen met Buitengebiedenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef Montov het volgende:
[..]
De beste keuze is stoppen met Twitter.
Ik ben ook wel benieuwd naar Musk's enthousiasme voor Twitter als Trump verliest.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:29 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je mag het aanschaffen van twitter wel bij trump zijn campagne geld optellen, aangezien dit de enige reden is dat hij het kocht. Puur om de russische desinformatie greep op de wereld te kunnen fasciliteren!
Dat is gewoon een puur propaganda-account, vaak snel op de vingers getikt wegens keihard liegen:quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef Kijkertje het volgende:
'Vrouwen kunnen gewoon naar een andere staat voor abortus!' werd er gezegd
[ x ]
Wat is er propaganda aan het posten van Vance's uitspraken? Als ik die uitspraken via een ander account post is het dan geen propaganda? Of mogen Vance's uitspraken helemaal niet gepost worden volgens jou?quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is gewoon een puur propaganda-account, vaak snel op de vingers getikt wegens keihard liegen:
https://x.com/KamalaHQLies
Dit kanaal verdraait en knipt constant uitspraken, echt het schoolvoorbeeld van fake newsquote:Op zondag 13 oktober 2024 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat is er propaganda aan het posten van Vance's uitspraken?
Wat een hol gelul zeg. Hoe kom je erbij dat er iets geknipt of verdaaird is in die uitspraken? Kijk er eens even naar. Vance zegt zelf letterlijk: 'I don't have the podcast in front of me, but I am sure I said what you said I said.' Hij erkent het zelf. Kan je echt niet met iets beters aankomen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit kanaal verdraait en knipt constant uitspraken, echt het schoolvoorbeeld van fake news.
Alsof ik uitspraken van "the biggest Trump Fan in the Universe" zou quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |