SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik maak em kapot jonguh.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:55 schreef Sally het volgende:
Gaan we nou al TR'en?
Zo vroeg op de avond?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat gaat je niet lukken, dus bolkje daarvoor. Verder hoop ik wel dat je wint deze maandquote:
Lach met een schone bips![]()
Ja sorry hoor, kittens zijn wel leuk... Maar kijk dan toch liever naar andere specimens van het humane ras.quote:Lach met een schone bips![]()
Mijn haar is ook een warboel zonder wind, dus veel impact zal het niet hebben in dit gedeelte van Floridaquote:![]()
Ow jij zit in Florida? Maar hier lees je heel Florida gaat dood.... Ow wacht Florida is iets groter dan Nederland, maar hoe is de situatie nou echt daar? Denk waar die storm overtrekt zal wel chaos zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn haar is ook een warboel zonder wind, dus veel impact zal het niet hebben in dit gedeelte van FloridaLach met een schone bips![]()
yukquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
Ik wil eigenlijk taco's maken, maar ik had gisteren ook al taco's. Dan maar geroosterde spruitjes
Half Florida en alleen de armen natuurlijk. Want alle migranten krijgen het geld dat naar Florida zou moeten gaan uiteraard. Althans, volgens de oranje baby.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow jij zit in Florida? Maar hier lees je heel Florida gaat dood.... Ow wacht Florida is iets groter dan Nederland, maar hoe is de situatie nou echt daar? Denk waar die storm overtrekt zal wel chaos zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je van de meest westelijke plaats (Pensacola) naar key West rijdt, dan ben je 1300 km verder. Ik woon iets van 4 uur rijden van waar de storm aan land komt, dus veel invloed heeft het niet hier. Helène kwam hier 50 km ten oosten aan land, dus veel meer invloedquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow jij zit in Florida? Maar hier lees je heel Florida gaat dood.... Ow wacht Florida is iets groter dan Nederland, maar hoe is de situatie nou echt daar? Denk waar die storm overtrekt zal wel chaos zijn.![]()
Vergeet saaie gekookte slappe stinkende spruitjes. Denk aan knapperige licht pittige groente.quote:
Maar goed, spruitjes hebben een slechte reputatie, hoe je het ook bereid![]()
![]()
Bizar wel de afstanden in 1 staat daar vergeleken met Nederlandquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van de meest westelijke plaats (Pensacola) naar key West rijdt, dan ben je 1300 km verder. Ik woon iets van 4 uur rijden van waar de storm aan land komt, dus veel invloed heeft het niet hier. Helène kwam hier 50 km ten oosten aan land, dus veel meer invloedMaar fijn dat je safe zit. Maar jij een idee dan waarom ze vaak de huizen van hout bouwen ipv van steen aangezien het daar nog wel eens flink te keer kan gaan? Lijkt me dan handiger om gewoon storm proof huizen te bouwen toch? Of is dat weer een kosten dingetje en de lower class woont in de houten huizen?
Ik weet echt vrij weinig van de States, vandaar de vragen. Mijn interesse ligt meer weg richting het oosten van NL dan richting het westen.Lach met een schone bips![]()
Ik moest er net zoveel eten als kind als dat ik jaren oud was, er komt geen spruit meer op mijn bordquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet saaie gekookte slappe stinkende spruitjes. Denk aan knapperige licht pittige groente.
Maar goed, spruitjes hebben een slechte reputatie, hoe je het ook bereid
Hmmmmm - spruitjesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch weer eens met deze man
(krijg ik nou een note...?)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Instant ban wanneer een FA dit ziet in combo met een TR..... You are doomed!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - spruitjes
Ach, @Straatcommando had vanmorgen mjin post van vannacht geliket, dus..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Instant ban wanneer een FA dit ziet in combo met een TR..... You are doomed!
Maar serieus, ik lust bijna alle groenten. Maar bij spruitjes trek ik de grensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - spruitjes
geen sperziebonen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
Ik wil eigenlijk taco's maken, maar ik had gisteren ook al taco's. Dan maar geroosterde spruitjes
Uw ADH vitamine Worst
Je moet een punt achter zijn naam zettenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, @:Straatcommando had vanmorgen mjin post van vannacht geliket, dus..
Foutje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet een punt achter zijn naam zetten
Hout is natuurlijk een stuk goedkoper, maar je ziet steeds meer gemeentes die voorschrijven dat nieuwe huizen met betonblokken worden gemaakt. Soms alleen het geraamte, soms het hele huis. Ik denk dat dat langzaam overal in Florida zal komenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bizar wel de afstanden in 1 staat daar vergeleken met NederlandMaar fijn dat je safe zit. Maar jij een idee dan waarom ze vaak de huizen van hout bouwen ipv van steen aangezien het daar nog wel eens flink te keer kan gaan? Lijkt me dan handiger om gewoon storm proof huizen te bouwen toch? Of is dat weer een kosten dingetje en de lower class woont in de houten huizen?
Ik weet echt vrij weinig van de States, vandaar de vragen. Mijn interesse ligt meer weg richting het oosten van NL dan richting het westen.![]()
Ach, @Straatcommando. had vanmorgen mjin post van vannacht geliket, dus..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Instant ban wanneer een FA dit ziet in combo met een TR..... You are doomed!
[in de herhaling... naam fout- oeps]
Daar heeft iedereen problemen mee, duurde bij mij ook maanden voor ik hem kon oproepen omdat die kut punt.quote:Lach met een schone bips![]()
Tsss ik had 3 likesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, @:Straatcommando. had vanmorgen mjin post van vannacht geliket, dus..
Zo dressing gemaakt van miso + sesamolie + vissaus + beetje citroensap. Straks maar de spruitjes in de airfryer![]()
En nu nog welke post hij had geliketquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, @:Straatcommando. had vanmorgen mjin post van vannacht geliket, dus..
![]()
![]()
Moet ik ff zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu nog welke post hij had geliket
Denk op meer plekken in de wereld wel, maar daarom vaak vreemd dat juist Amerika zo vaak veel hel en verdoemenis ziet door de bouw van huizen. Lijkt mij dan, ja ik snap in Afrika en Zuid Amerika. Oost Azië wat ook regelmatig sterke tropische stormen krijgen de bouw minder is. Daarom verbaas ik me vaak over Amerika.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hout is natuurlijk een stuk goedkoper, maar je ziet steeds meer gemeentes die voorschrijven dat nieuwe huizen met betonblokken worden gemaakt. Soms alleen het geraamte, soms het hele huis. Ik denk dat dat langzaam overal in Florida zal komen
Maar is dat wel verzekerd daar (als ze verzekering hebben) en je houten huis in plankjes een kilometer verderop ligt?Lach met een schone bips![]()
Sally in ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16766] Mag ik deze TT?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu nog welke post hij had geliketOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pfff pochen met je onschuld, wel cute trouwensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally in ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16766] Mag ik deze TT?
Geen idee wie die combinatie heeft uitgevonden, maar sesamolie + vissaus + citroen/limoensap isof je er nou miso of gember bij doet
![]()
Dille erbijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
Geen idee wie die combinatie heeft uitgevonden, maar sesamolie + vissaus + citroen/limoensap isof je er nou miso of gember bij doet
Ik zag net dat het Thais is. Geen idee of dille erbij past, dille heeft geen hele sterke smaak en de visolie/sesamolie zullen snel overheersenquote:![]()
Ideale marinade voor kip(pendijen) om bijv. saté of kipblokjes mee te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
Erg smaakvol
Probeer maar, geeft een nuance in de smaakquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag net dat het Thais is. Geen idee of dille erbij past, dille heeft geen hele sterke smaak en de visolie/sesamolie zullen snel overheersen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - spruitjes
Ja, het is voor veel dingen geschikt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ideale marinade voor kip(pendijen) om bijv. saté of kipblokjes mee te makenErg smaakvol
Ik zal het de volgende keer eens proberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer maar, geeft een nuance in de smaak![]()
![]()
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ideale marinade voor kip(pendijen) om bijv. saté of kipblokjes mee te makenErg smaakvol
Ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?
Yoghurtmarinade is lekker voor geroosterde kip. Frituren doe ik niet aanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?![]()
![]()
Die is net ff weg, wel lekker rustig zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand een yoghurt marinade te geven
Die invloed heeft @loveyoulongtime op bijna iedereenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand een yoghurt marinade te geven![]()
![]()
Als je in Florida woont heb je ook wel wat meer keren lekker buiten te koken dan hierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Yoghurtmarinade is lekker voor geroosterde kip. Frituren doe ik niet aan
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marinerenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is net ff weg, wel lekker rustig zoUw ADH vitamine Worst
Awww gevleid wel, en verlegen nuquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Die invloed heeft @:loveyoulongtime op bijna iedereen
Stoofpotje?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marinerenLach met een schone bips![]()
Zo vaak BBQ ik ook weer niet hoor. Maar ja, gemarineerde kippenbouten zijn wel lekker van de bbqquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je in Florida woont heb je ook wel wat meer keren lekker buiten te koken dan hier![]()
@HappyCharly is al pittig genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marineren![]()
![]()
Met afgelopen anderhalf jaar hier is de actyfry wel beetje de nieuwe BBQ geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak BBQ ik ook weer niet hoor. Maar ja, gemarineerde kippenbouten zijn wel lekker van de bbqLach met een schone bips![]()
quote:
Actifry is toch gewoon een marketing gimmick van tefal om meer airfryers te verkopen? Of is dat ding echt zoveel beter?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met afgelopen anderhalf jaar hier is de actyfry wel beetje de nieuwe BBQ geworden.![]()
1) ik doe niet aan nuggets,quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bierbeslagje voor kipnuggets uit de frituurpan?
2) geen frituurpan
3) ik doen niet aan korstjes om snacks
(meestal, ik maak een uitzondering soms voor kroket omdat ik die zo lekker vind - een af-en-toetje)
Heel eerlijk, ik wilde er niet aan want dacht onzin een gewone oven is beter. Nee het werkt wel echt zoals het zegt dat het doet als je het ding ook leert begrijpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Actifry is toch gewoon een marketing gimmick van tefal om meer airfryers te verkopen? Of is dat ding echt zoveel beter?
Probleem hier was, had een grote pellet smoker met wifi en alles maar die maar aan de buurman verkocht want geen zin nu nog een aanbouw te maken aangezien ik hier niet lang meer blijf. Van die smoker smaakte alles toch wel beter, maar de actifry is wel goeie 3e nu na mijn Weber go Anywhere. Die kan ik gewoon onder mijn balkon zetten en werkt ook prima. Maar dat electrische ding, ben er best wel mee in mijn nopjes.Lach met een schone bips![]()
Stukjes kabeljauw gebakken in de frituur met bierbeslagjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
1) ik doe niet aan nuggets,
2) geen frituurpan
3) ik doen niet aan korstjes om snacks
(meestal, ik maak een uitzondering soms voor kroket omdat ik die zo lekker vind - een af-en-toetje)
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef aeque het volgende:
Even yoghurtmarinade maken [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik wilde er niet aan want dacht onzin een gewone oven is beter. Nee het werkt wel echt zoals het zegt dat het doet als je het ding ook leert begrijpen.
Probleem hier was, had een grote pellet smoker met wifi en alles maar die maar aan de buurman verkocht want geen zin nu nog een aanbouw te maken aangezien ik hier niet lang meer blijf. Van die smoker smaakte alles toch wel beter, maar de actifry is wel goeie 3e nu na mijn Weber go Anywhere. Die kan ik gewoon onder mijn balkon zetten en werkt ook prima. Maar dat electrische ding, ben er best wel mee in mijn nopjes.Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")quote:Both the Actifry and the Phillips AirFryer use hot air to cook the food. The biggest difference between the two is that the Actifry slowly stirs the food while it cooks, while the AirFryer contains the food in an open basket where presumably it's being hit by air from multiple directions.![]()
Met die paar druppels kun je geen kip marineren. Zelfs geen klein kipje als @MizzezAmyquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef aeque het volgende:
Even yoghurtmarinade maken [ afbeelding ]![]()
![]()
Nou ja, ik had een Green Mountain pellet grill. Ff een Entrecote erop op hoge temperatuur ging ook prima. Maar na mijn pa dood ging en moeders al bijna niks meer at dat gaat de lol je voor jezelf ook er wel afquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")De buren zijn er blij me
En ik mag bij BBQ mee eten daar
Ik smeer liever gewoon de leidingen door.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die paar druppels kun je geen kip marineren. Zelfs geen klein kipje als @:mizzezamy
Maar goed, geroosterde spruitjes, zoete aardappel, en plakjes varkenslapje (restjes van een paar dagen geleden) zijn klaar. Bij mij gaat er nog wat Jamaican hot sauce over![]()
Tijd om te eten![]()
![]()
Goede dealquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een Green Mountain pellet grill. Ff een Entrecote erop op hoge temperatuur ging ook prima. Maar na mijn pa dood ging en moeders al bijna niks meer at dat gaat de lol je voor jezelf ook er wel afDe buren zijn er blij me
En ik mag bij BBQ mee eten daar
![]()
En ow sorry, heb de philips nu, maar begonnen met de tefal actifry dus noem het nog steeds zoquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")
Smakelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
Maar goed, geroosterde spruitjes, zoete aardappel, en plakjes varkenslapje (restjes van een paar dagen geleden) zijn klaar. Bij mij gaat er nog wat Jamaican hot sauce over![]()
Tijd om te eten
Hoe laat zal ik morgen eens aankakken op kantoor. Verplichte kantoordag maar geen meetingsUw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Dat betekend dat hij blij is om je weer te zienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 01:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die emo betekent![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1953 / +258 / +23 / 2089 / 2510
2. AardappelSchotel / 383 / +71 / +0 / 1324 / 1605
3. Lovely / 382 / +29 / +0 / 1460 / 1711
4. devzero / 348 / +22 / +12 / 363 / 493
5. JustinK / 332 / +71 / +0 / 1531 / 1699
6. KillemWieft / 311 / +9 / +27 / 138 / 253
7. ieniminimuis / 247 / +38 / +0 / 596 / 703
8. Sally / 246 / +52 / +43 / 204 / 284
9. hemarookworst / 165 / +22 / +11 / 370 / 467
10. Pinnenmutske / 164 / +20 / +0 / 394 / 513
11. Kissingbird / 159 / +19 / +0 / 766 / 898
12. loveyoulongtime / 153 / +40 / +6 / 636 / 726
13. gebrokenglas / 132 / +21 / +0 / 441 / 519
14. MizzezAmy / 131 / +11 / +0 / 829 / 945
15. mario390 / 114 / +5 / +0 / 115 / 167
16. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 133 / 173
17. marc0871 / 107 / +1 / +0 / 123 / 191
18. ToT / 82 / +4 / +0 / 631 / 678
19. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
20. KoningWouter / 79 / +10 / +0 / 145 / 183SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat was vlak voor ik naar de kapper was gegaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is lelijk. Wie is het? Moet ik hem kennen?![]()
![]()
Ah nu ben je knap?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was vlak voor ik naar de kapper was gegaan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2024 04:17:34 ]![]()
Dat is Nicolas Cagequote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is lelijk. Wie is het? Moet ik hem kennen?Uit dezelfde film als die clip van aeque van Pedro Pascal
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]maak je niet druk, je zult vanavond voldoende punten pakken
Dat ken ik toch allemaal niet. Volgens mij heb ik alle films ook niet gekekenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is Nicolas CageUit dezelfde film als die clip van aeque van Pedro Pascal
![]()
![]()
Ik ken ook amper nieuwe filmsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat ken ik toch allemaal niet. Volgens mij heb ik alle films ook niet gekekenMaar ik vind Nicolas Cage een goede acteur, dus heb die film "recentelijk" in de bioscoop gezien
![]()
Ik heb denk ik maar 1 film gezien met hem. Face/Off oid.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken ook amper nieuwe filmsMaar ik vind Nicolas Cage een goede acteur, dus heb die film "recentelijk" in de bioscoop gezien
Maar misschien was dat iemand anders?![]()
Ja, dat was met hem en John Travoltaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb denk ik maar 1 film gezien met hem. Face/Off oid.
Maar misschien was dat iemand anders?![]()
Ik wilde net typen: of het was John Travolta, maar ze waren het dus allebeiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat was met hem en John Travolta![]()
![]()
He he, die was echt zo erg gecanceld tijdens The Ranch.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:23 schreef devzero het volgende:
en geloof ik die viespeuk van een Danny Masterson![]()
Ik ga mijn geld terugvragen. Ik had deze tijd afgekocht.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde net typen: of het was John Travolta, maar ze waren het dus allebei![]()
![]()
Huilebalkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:25 schreef aeque het volgende:
Ik ga mijn geld terugvragen. Ik had deze tijd afgekocht.![]()
![]()
Stuur maar een tikkiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:25 schreef aeque het volgende:
Ik ga mijn geld terugvragen. Ik had deze tijd afgekocht.![]()
Ik zal het makkelijk voor je maken, ik ga slapenquote:
Welterusten kampioen @aeque en vrouw met de tekel @mascara-klodder![]()
![]()
![]()
![]()
Die film komt uit 1997quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn dochter nog jonger als die filmJa, mijn dochter is ook een stuk jonger dan die film
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk voor je maken, ik ga slapen
Welterusten kampioen @:aeque en vrouw met de tekel @:mascara-klodder![]()
![]()
Trusten![]()
Mijn dochter is idd jonger.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk voor je maken, ik ga slapen
Welterusten kampioen @:aeque en vrouw met de tekel @:mascara-klodder![]()
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ben je al zo oud?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Die film komt uit 1997Ja, mijn dochter is ook een stuk jonger dan die film
![]()
DTS ook wel de bejaarden SC
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Niks mis mee!quote:
Maar @devzero heeft waarschijnlijk gewoon een kind van 6 jaar en is 34 jaar hemzelf![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Bijna weekend jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zei ik net ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Honger
Vraag is of het slim is om nu mijn broodjes te eten want straks heb ik ook hongerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of haal ik shoarma om 12 uur
Ik accepteer dit antwoordOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar is de rest van de nachtploeg eigenlijk, meestal is het drukkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 04:50 schreef sp3c het volgende:
Vraag is of het slim is om nu mijn broodjes te eten want straks heb ik ook hongerJaquote:![]()
Crisis opgelost!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier is motregenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed, aan de slag
Tot volgende week
Morguh Assiequote:
quote:
Lekker thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die paar druppels kun je geen kip marineren. Zelfs geen klein kipje als @:mizzezamy
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Schijnbaar denkt hij dat je kleiner dan 1,60 bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mention me gerust als je over me praatquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marineren
♡♡♡♡![]()
Mallerd is het ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar denkt hij dat je kleiner dan 1,60 bent.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Micromanagersquote:![]()
Waarom ik om 4.00 ingeklokt heb.
Nou, omdat ik jou werk doe, monk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2024 06:52:53 ]![]()
Voor geen meter,quote:
Heb op de bank geslapen.
Dochter lag in mijn bed, ze kon niet plat liggen en het logeerbed kan niet omhoog.
Ik heb een electisch bedienbare bodem.
Ik kan ook niet op het logeer bed liggen dus ben op de bank gaan liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Amy
Owquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Micromanagers![]()
Waarom ik om 4.00 ingeklokt heb.
Nou, omdat ik jou werk doe, monk♡♡♡♡![]()
![]()
Mogguh Dotquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor geen meter,
Heb op de bank geslapen.
Dochter lag in mijn bed, ze kon niet plat liggen en het logeerbed kan niet omhoog.
Ik heb een electisch bedienbare bodem.
Ik kan ook niet op het logeer bed liggen dus ben op de bank gaan liggen.
Bijna alweer zo ver de tijd vliegtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zullen ze nog steeds pepernoten de klas in mieteren? Of is dat tegenwoordig te gevaarlijke voor die tere kindertjes?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna alweer zo ver de tijd vliegt
![]()
Stel je voor er komt er een op het bolletje van ene prinsje of prinsesje, dan kan het zo maar zijn dat men de school aanklaagt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen ze nog steeds pepernoten de klas in mieteren? Of is dat tegenwoordig te gevaarlijke voor die tere kindertjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor er komt er een op het bolletje van ene prinsje of prinsesje, dan kan het zo maar zijn dat men de school aanklaagt.
![]()
![]()
Vroeger met kerst staken ze bij ons ook kaarsen aan elke ochtend. Dat zullen nu wel van die nep krengen zijn.
Ja het ken maar so hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kaarsen in huis is ook niet gezond, die nepperds zijn net echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:00 schreef aeque het volgende:
Vroeger met kerst staken ze bij ons ook kaarsen aan elke ochtend. Dat zullen nu wel van die nep krengen zijn.
En handig zit vaak een timer op en je hebt er geen omkijken maar naar.
Af en toe een nieuwe batterij er in hen hopsa het brand weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond. Maar doe mij maar echte kaarsen, veel leuker.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaarsen in huis is ook niet gezond, die nepperds zijn net echt.
En handig zit vaak een timer op en je hebt er geen omkijken maar naar.
Af en toe een nieuwe batterij er in hen hopsa het brand weer.
Gewoon doen, ik doe het niet met die slechte longen van mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond. Maar doe mij maar echte kaarsen, veel leuker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dan is het ook anders natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik doe het niet met die slechte longen van mij.
Zekers,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja dan is het ook anders natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt wel van die houders voor waxinelichtjes met motiefjes, dan vind ik het weer niet zo erg want dan zie je de kaars zelf toch niet.quote:
Dat is waar, maar ik vind die ne[ kaarsen wel echt lijken tegenwoodig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt wel van die houders voor waxinelichtjes met motiefjes, dan vind ik het weer niet zo erg want dan zie je de kaars zelf toch niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind die ne[ kaarsen wel echt lijken tegenwoodig eerlijk gezegdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2070 / +258 / +140 / 2147 / 2579
2. AardappelSchotel / 389 / +71 / +6 / 1340 / 1632
3. Lovely / 382 / +29 / +0 / 1460 / 1711
4. devzero / 373 / +22 / +37 / 373 / 508
5. KillemWieft / 362 / +9 / +78 / 139 / 258
6. JustinK / 332 / +71 / +0 / 1531 / 1699
7. ieniminimuis / 247 / +38 / +0 / 596 / 703
8. Sally / 246 / +52 / +43 / 204 / 284
9. hemarookworst / 165 / +22 / +11 / 371 / 468
10. Pinnenmutske / 164 / +20 / +0 / 396 / 515
11. Kissingbird / 159 / +19 / +0 / 766 / 898
12. loveyoulongtime / 153 / +40 / +6 / 636 / 726
13. gebrokenglas / 132 / +21 / +0 / 441 / 519
14. MizzezAmy / 131 / +11 / +0 / 834 / 950
15. mario390 / 129 / +5 / +15 / 116 / 169
16. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 133 / 173
17. marc0871 / 107 / +1 / +0 / 123 / 193
18. ToT / 82 / +4 / +0 / 631 / 678
19. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
20. KoningWouter / 79 / +10 / +0 / 145 / 183SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dacht dat @JustinK een bolkert eerste klas was maar Aeque kan er ook wat van. De laatste dagen over de 200 punten perdag
Ik kwam wat laat op gang vandaag.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat @:JustinK een bolkert eerste klas was maar Aeque kan er ook wat van. De laatste dagen over de 200 punten perdag
Ik was er vannacht, ik dacht rond de klok van 1 uur en toen was je er ook al, of nog steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen lag ik net in mn nest.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er vannacht, ik dacht rond de klok van 1 uur en toen was je er ook al, of nog steeds
Er is niet echt een strijd deze maandquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat @:JustinK een bolkert eerste klas was maar Aeque kan er ook wat van. De laatste dagen over de 200 punten perdag![]()
Dat was er vorige maand ook al niet echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is niet echt een strijd deze maand
Maar ik zie toch echt wel een strijd Lovely wil ook puntjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ze lekker over me heen gaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was er vorige maand ook al niet echt.
Maar ik zie toch echt wel een strijd Lovely wil ook puntjes![]()
![]()
Ja jij laat haar met liefde over je heen gaan en doet je best haar niet in te halenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ze lekker over me heen gaan
En ondanks zware tegenstand sta ik toch 2equote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij laat haar met liefde over je heen gaan en doet je best haar niet in te halen![]()
Devzero zet vast zijn Jaws muziek aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was er vorige maand ook al niet echt.
Maar ik zie toch echt wel een strijd Lovely wil ook puntjes
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: