Nou ja, ik had een Green Mountain pellet grill. Ff een Entrecote erop op hoge temperatuur ging ook prima. Maar na mijn pa dood ging en moeders al bijna niks meer at dat gaat de lol je voor jezelf ook er wel afquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")
Ik smeer liever gewoon de leidingen door.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die paar druppels kun je geen kip marineren. Zelfs geen klein kipje als @:mizzezamy
Goede dealquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een Green Mountain pellet grill. Ff een Entrecote erop op hoge temperatuur ging ook prima. Maar na mijn pa dood ging en moeders al bijna niks meer at dat gaat de lol je voor jezelf ook er wel afDe buren zijn er blij me
En ik mag bij BBQ mee eten daar
En ow sorry, heb de philips nu, maar begonnen met de tefal actifry dus noem het nog steeds zoquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")
Smakelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
Maar goed, geroosterde spruitjes, zoete aardappel, en plakjes varkenslapje (restjes van een paar dagen geleden) zijn klaar. Bij mij gaat er nog wat Jamaican hot sauce over![]()
Tijd om te eten
Dat betekend dat hij blij is om je weer te zienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 01:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die emo betekent
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-10-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |