quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - spruitjes
(krijg ik nou een note...?)
Ja, het is voor veel dingen geschikt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ideale marinade voor kip(pendijen) om bijv. saté of kipblokjes mee te makenErg smaakvol
Ik zal het de volgende keer eens proberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer maar, geeft een nuance in de smaak
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ideale marinade voor kip(pendijen) om bijv. saté of kipblokjes mee te makenErg smaakvol
Ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?
Yoghurtmarinade is lekker voor geroosterde kip. Frituren doe ik niet aanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je al eens een yoghurt marinade geprobeerd?
Die is net ff weg, wel lekker rustig zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand een yoghurt marinade te geven
Die invloed heeft @loveyoulongtime op bijna iedereenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel zin om iemand een yoghurt marinade te geven
Als je in Florida woont heb je ook wel wat meer keren lekker buiten te koken dan hierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Yoghurtmarinade is lekker voor geroosterde kip. Frituren doe ik niet aan
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marinerenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is net ff weg, wel lekker rustig zo
Awww gevleid wel, en verlegen nuquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Die invloed heeft @:loveyoulongtime op bijna iedereen
Stoofpotje?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marineren
Zo vaak BBQ ik ook weer niet hoor. Maar ja, gemarineerde kippenbouten zijn wel lekker van de bbqquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je in Florida woont heb je ook wel wat meer keren lekker buiten te koken dan hier
@HappyCharly is al pittig genoegquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie die? Die geeuwige mevrouw hoef ik niet marineren
Met afgelopen anderhalf jaar hier is de actyfry wel beetje de nieuwe BBQ geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak BBQ ik ook weer niet hoor. Maar ja, gemarineerde kippenbouten zijn wel lekker van de bbq
quote:
Actifry is toch gewoon een marketing gimmick van tefal om meer airfryers te verkopen? Of is dat ding echt zoveel beter?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met afgelopen anderhalf jaar hier is de actyfry wel beetje de nieuwe BBQ geworden.
1) ik doe niet aan nuggets,quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bierbeslagje voor kipnuggets uit de frituurpan?
Heel eerlijk, ik wilde er niet aan want dacht onzin een gewone oven is beter. Nee het werkt wel echt zoals het zegt dat het doet als je het ding ook leert begrijpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Actifry is toch gewoon een marketing gimmick van tefal om meer airfryers te verkopen? Of is dat ding echt zoveel beter?
Stukjes kabeljauw gebakken in de frituur met bierbeslagjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
1) ik doe niet aan nuggets,
2) geen frituurpan
3) ik doen niet aan korstjes om snacks
(meestal, ik maak een uitzondering soms voor kroket omdat ik die zo lekker vind - een af-en-toetje)
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef aeque het volgende:
Even yoghurtmarinade maken [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik wilde er niet aan want dacht onzin een gewone oven is beter. Nee het werkt wel echt zoals het zegt dat het doet als je het ding ook leert begrijpen.
Probleem hier was, had een grote pellet smoker met wifi en alles maar die maar aan de buurman verkocht want geen zin nu nog een aanbouw te maken aangezien ik hier niet lang meer blijf. Van die smoker smaakte alles toch wel beter, maar de actifry is wel goeie 3e nu na mijn Weber go Anywhere. Die kan ik gewoon onder mijn balkon zetten en werkt ook prima. Maar dat electrische ding, ben er best wel mee in mijn nopjes.
Een pellet smoker is voor mij net te "serieus". Zoveel rook ik mijn eten ook weer niet en als ik al eens iets rook, dan doe ik het op de BBQ (maar dan is het eigenlijk "hot smoking" en geen "cold smoking")quote:Both the Actifry and the Phillips AirFryer use hot air to cook the food. The biggest difference between the two is that the Actifry slowly stirs the food while it cooks, while the AirFryer contains the food in an open basket where presumably it's being hit by air from multiple directions.
Met die paar druppels kun je geen kip marineren. Zelfs geen klein kipje als @MizzezAmyquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef aeque het volgende:
Even yoghurtmarinade maken [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |