SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb weinig met orchideeën. Ze zijn wel mooi, maar ik kan ze niet goed verzorgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn oncidium is deze week overleden![]()
![]()
Nee, hihiquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heb jij wel meegepost, @:JustinK?![]()
Hee, postte jij wel mee?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik zit in de orchideeën, dus ik moet er wel een beetje voor kunnen zorgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb weinig met orchideeën. Ze zijn wel mooi, maar ik kan ze niet goed verzorgen![]()
![]()
Kom je lekker laat mee.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gewoon vergeten. 1x in de week of om de week een scheutje water.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb weinig met orchideeën. Ze zijn wel mooi, maar ik kan ze niet goed verzorgen
That's it
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gegoogled. Leuke plantjes. Als ze niet dood zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn oncidium is deze week overleden
Tevens TT gemist door het googlen
Te moeilijk ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon vergeten. 1x in de week of om de week een scheutje water.
That's it
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit is de manier. Zolang de wortels nog groen zijn en niet grijs, dan hebben ze nog genoeg water beschikbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon vergeten. 1x in de week of om de week een scheutje water.
That's it![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gegoogled. Leuke plantjes. Als ze niet dood zijn
Tevens TT gemist door het googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik moet dus op zoek naar iemand die in de vrouwen zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit in de orchideeën, dus ik moet er wel een beetje voor kunnen zorgen
Ja dit is zo'n post waarbij ik me afvroeg of ik op versturen moest klikken
Gelukkig toch gekliktquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik moet dus op zoek naar iemand die in de vrouwen zit.
Ja dit is zo'n post waarbij ik me afvroeg of ik op versturen moest klikken![]()
![]()
Jezus, wat slechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik moet dus op zoek naar iemand die in de vrouwen zit.
Ja dit is zo'n post waarbij ik me afvroeg of ik op versturen moest klikken![]()
![]()
Maar wel goed slecht!quote:![]()
Ach, stiekem kon je een glimlach niet onderdrukkenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, stiekem kon je een glimlach niet onderdrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt
Daar doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorJe doet je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te snel geklikt weerquote:![]()
![]()
Niet nagedacht dus.quote:
Hmm zo te zien wordt dat wel tijd jaquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm zo te zien wordt dat wel tijd ja
Ik heb trek, maar waarschijnlijk ga ik pas over 2.5 uur etenToch maar eens op zoek naar een snackje
![]()
![]()
Het frame van de Falcon is bijna af. Wat scheelt dat als je de stukjes sorteert. Het gaat nu echt een stuk sneller. (Wat dan ook wel weer jammer is eigenlijk)![]()
![]()
Ook zin in snackjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:48 schreef devzero het volgende:
Ik heb trek, maar waarschijnlijk ga ik pas over 2.5 uur etenToch maar eens op zoek naar een snackje
♡♡♡♡![]()
Als ik jou was, dan zou ik het frame weer uit elkaar halen, de stukjes tussen de kussens van je bank verstoppen en morgenochtend opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
Het frame van de Falcon is bijna af. Wat scheelt dat als je de stukjes sorteert. Het gaat nu echt een stuk sneller. (Wat dan ook wel weer jammer is eigenlijk)
[ afbeelding ]
Of je geniet gewoon van je werk, zonder je druk te maken dat je "te snel" gaat![]()
![]()
Gewoon per ongeluk laten vallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
Het frame van de Falcon is bijna af. Wat scheelt dat als je de stukjes sorteert. Het gaat nu echt een stuk sneller. (Wat dan ook wel weer jammer is eigenlijk)
[ afbeelding ]![]()
Werk is door man!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja misschien moet ik dat maar gewoon doen inderdaad. Ik las ook expres pauzes in telkens. En ga nog even snel naar de supermarkt voordat ik verder ga etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik het frame weer uit elkaar halen, de stukjes tussen de kussens van je bank verstoppen en morgenochtend op nieuw beginnen.
Of je geniet gewoon van je werk, zonder je druk te maken dat je "te snel" gaat![]()
![]()
Gaat vast gebeuren als ik hem straks naar beneden ga tillen. xDquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon per ongeluk laten vallen![]()
Dit was 2 dagen werkquote:Waarvan ik 1 dag voornamelijk bezig ben geweest met balen dat ik alle zakjes in een keer heb opengemaakt. Maar dat was dan juist weer leuk want nu heb ik een goed sorteersysteem bedacht waardoor ik nu dus sneller kan werken.
![]()
![]()
We zien de foto's wel verschijnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat vast gebeuren als ik hem straks naar beneden ga tillen. xD
Ik ga mee!quote:
Die mag je houdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
Alleen heb ik geen snacks in huisAlleen maar fruit of wortels
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
Tijd om er vandoor te gaan
Misschien tot over 4 uur of zo
Zo ben ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
FruitWortels om te snacken
![]()
Dus dank je wel dat ik ze zelf mag eten
♡♡♡♡![]()
Het kan me echt geen reet bommen dat je pannenkoekentepels hebt, als een dorstig biggetje ga ik eraan liggen lurken.Yea, she's on crack.![]()
Wanhopig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het kan me echt geen reet bommen dat je pannenkoekentepels hebt, als een dorstig biggetje ga ik eraan liggen lurken.Lach met een schone bips![]()
oh ik zit nog in de werkcloud, ik kan morgen wel overslaan met al die extra uurtjesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik moet van al dat online werken niks wetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik zit nog in de werkcloud, ik kan morgen wel overslaan met al die extra uurtjesBen trouwens de enige op de zaak die gewoon niet thuis wil werken
Lach met een schone bips![]()
Mijn norm is dat alles van waarde voor mij isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een man met normen en waarden hier![]()
Zo lang je die waarde van je normen vast kan houden dan ben je wel een groot manquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:39 schreef Rob het volgende:
[..]
Mijn norm is dat alles van waarde voor mij is
Ja verstandig, ik ook hoor ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]ik moet zo wel slapen hoor...
2344![]()
![]()
Vroeg opstaan is gewoon echt niet mijn ding, laat in de dag begin ik weer wakker te wordenquote:
Huidige baan in beging coronatijd gestart, dus niks anders gewendquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet van al dat online werken niks wetenBen trouwens de enige op de zaak die gewoon niet thuis wil werken
en op kantoor moet ik ook in de cloudomgeving
Uw ADH vitamine Worst
Ik en 1 Duitse collega waren tijdens die lockdowns de enigen die naar kantoor kwamen. Dag in dag uit, de rest werkte thuisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huidige baan in beging coronatijd gestart, dus niks anders gewenden op kantoor moet ik ook in de cloudomgeving
Was fantastisch, lekker rustig wel ook.
Nou ja dag in dag uit is groot woord, ik kwam ook vaak pas om 12u aankakken. Maar goed.Lach met een schone bips![]()
Ik maak ze groter vaackquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
wat een enorm dramatische typfout zeg ongelooflijkLach met een schone bips![]()
Vond m wel leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
wat een enorm dramatische typfout zeg ongelooflijk
Liedje in mijn hoofd nu♡♡♡♡![]()
K3?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vond m wel leuk
Liedje in mijn hoofd nuLach met een schone bips![]()
Ik ben ook een nachtmens, maar als m'n wekker gaat om op tijd op kantoor te zijn, dan sta ik ook om half 6 naast m'n bed, ook al heb ik een korte nacht gehad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is gewoon echt niet mijn ding, laat in de dag begin ik weer wakker te worden![]()
Zeg!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maak liever wat anders groterDit voelt als seksuele intimidatie als ik daar gevoelig voor zou zijn
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
(aubergine)
Kut werkt niet.
Nee dat kan ik echt niet, dan kom ik gewoon later. (op het werk dus) Voor iemand daar weer grappig over denkt te doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben ook een nachtmens, maar als m'n wekker gaat om op tijd op kantoor te zijn, dan sta ik ook om half 6 naast m'n bed, ook al heb ik een korte nacht gehad.
Ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben ook een nachtmens, maar als m'n wekker gaat om op tijd op kantoor te zijn, dan sta ik ook om half 6 naast m'n bed, ook al heb ik een korte nacht gehad.♡♡♡♡![]()
Ik geloof dat ik zelf bepaal wanneer ik ga slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dit, en ook wanneer ik op werk verschijn al is niet iedereen daar even blij meequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
Ik geloof dat ik zelf bepaal wanneer ik ga slapen.
Ik heb ook de luxe dat ik sommige dagen gewoon later kan beginnenUw ADH vitamine Worst
Dat doen we allemaal toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
Ik geloof dat ik zelf bepaal wanneer ik ga slapen.![]()
van 9 tot 18u en zit een uur pauze ook nog bij, vaak blijf ik als het moet ook langer en hou de pauzes ook niet. Dus no biggie, heft elkaar op. Maar dat snappen veel lui niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook de luxe dat ik sommige dagen gewoon later kan beginnenLach met een schone bips![]()
Dan moet je ook eerder eindigenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook de luxe dat ik sommige dagen gewoon later kan beginnen![]()
Oh jee. Maar daar luister je nu niet meer naar toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik mocht niet te laat van Mutti![]()
Hij heeft nu een fatbikequote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jee. Maar daar luister je nu niet meer naar toch?Hij mag alles
Lekker aso.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij heeft nu een fatbikeHij mag alles
![]()
![]()
Ik heb wat coulance, maar het is en blijft "een werkpunt"quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit, en ook wanneer ik op werk verschijn al is niet iedereen daar even blij meeAlweer (niet)!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
(cucumber)
Kut werkt ook niet.![]()
Iemand zei net dat we allemaal naar bed "moesten".quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Valt wel mee met Aso hoor, maar ze moeten hun hand leren uitsteken. Al vaker net voor inhalen gehad op mijn e-bike dat ik er bijna opknalde omdat ze ineens remmen en afslaan. Ja mijn normale e-bike loopt ook harder dan toegestaanquote:![]()
Maar vroeger reden we op opgevoerder brommers en hadden we knipperlicht dat we gebruikten, nu is hand uitsteken al teveel gevraagd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als ik echt niet meer kon nadenken zou ik zelfs wakker blijven om te bolken, maar de slaapwolken zijn langzaamaan aanstaande...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand zei net dat we allemaal naar bed "moesten".Lach met een schone bips![]()
Oh dat was toch niet serieus.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Iemand zei net dat we allemaal naar bed "moesten".![]()
![]()
Daarom ook "mocht"quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jee. Maar daar luister je nu niet meer naar toch?
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, tot zover het gezever.
Denk ik.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
Ik geloof dat ik zelf bepaal wanneer ik ga slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou.quote:
Laat maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou heel eerlijk is het een beetje een irritante smiley aan het worden...quote:Lach met een schone bips![]()
Als je soldaat bent bepaal je ook niet wanneer je slaaptUw ADH vitamine Worst
Dat kloptquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
Als je soldaat bent bepaal je ook niet wanneer je slaapt
Maar ooit mag je wel slapen
Of je valt gewoon in slaap
Iedereen moet slapen
♡♡♡♡![]()
Wie wil er tegenwoordig nog soldaat worden dan? Er zijn niet eens kogels genoeg voor alle soldaten om mee te skietenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
Als je soldaat bent bepaal je ook niet wanneer je slaapt
Oh jee, commentaar op een smiley.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk is het een beetje een irritante smiley aan het worden...![]()
![]()
Ik heb me even af kunnen reageren.
Mn beste SMILE weer opzetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:18 schreef Sally het volgende:
Ik heb me even af kunnen reageren.
Mn beste SMILE weer opzetten!
Ieder zijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou meer van lieve smileys
♡♡♡♡![]()
Ja soms ventileer ik nou eenmaal, moet dat nee. Maar mag dat bij een bepaalde grens die bereikt is? Ja denk voor iedereenquote:
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja soms ventileer ik nou eenmaal, moet dat nee. Maar mag dat bij een bepaalde grens die bereikt is? Ja denk voor iedereen![]()
Ik doe het ook weleens als bij mij een grens bereikt is.![]()
Weet je, soms en ik hou me echt wel vaak in. Dan beginnen dingen zo irritant te worden dat andere users iets hebben van fuck it hier. En dat soort dingen helpen juist forums en sub forums naar de klote. En dat is wel echt jammer. En dan krijgt iemand even een ban voor bepaalde zaken en het gaat daarna weer door. Maar daardoor lopen users wel weg. Heel jammer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch.![]()
Ik doe het ook weleens als bij mij een grens bereikt is.
Ik kan er prima tegen en loop niet weg, maar veel wel vanwege de verveling ervan.Lach met een schone bips![]()
Ik kan hier veel op zeggen, maar ik snap niet dat er nu een hele discussie over moet komen. Maar wil er best op ingaan hoor. Er zijn wel meer dingen irritant dan een gaap-smiley. Als ik reageer op eenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, soms en ik hou me echt wel vaak in. Dan beginnen dingen zo irritant te worden dat andere users iets hebben van fuck it hier. En dat soort dingen helpen juist forums en sub forums naar de klote. En dat is wel echt jammer. En dan krijgt iemand even een ban voor bepaalde zaken en het gaat daarna weer door. Maar daardoor lopen users wel weg. Heel jammer.
Ik kan er prima tegen en loop niet weg, maar veel wel vanwege de verveling ervan.smiley wordt daar ook lacherig op gereageerd. Overdag wordt je ook doodgegooid met allerlei smileys. Ja joh, dat mag allemaal, het is bolken. Je moet het vooral niet persoonlijk opvatten.
En verder fuck it echt ook allemaal. Ik heb wel andere klotedingen aan m'n hoofd op dit moment. Er wordt het afgelopen uur gewoon normaal gepost, maar sommigen voelen zich meteen aangesproken en de sfeer slaat om. Het is hier gewoon ONZ. Zouden alle users eens wat meer rekening mee moeten houden. En dan bedoel ik ook alle users en ik vlak mezelf niet uit.![]()
Amen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, soms en ik hou me echt wel vaak in. Dan beginnen dingen zo irritant te worden dat andere users iets hebben van fuck it hier.
Al vaker gedacht om hier te kappen.
Maar ja, dan is er soms ook wel weer een verloren dan wel eenzaam avondje thuis voor de buis met mn spel op de laptop . En dan kan ik nog meer multitasken. Wil ik meer multitasken.
En dan open ik tóch weer deze topicreeks
En soms is het gewoon echt leuk en gezellig.
Zelfs de smileydiarree of al die gifjes: gewoon wat langer en verder scrollen. Hoppa.
Maar somzzzzz....
Het is soms inderdaad cringe.quote:En dat soort dingen helpen juist forums en sub forums naar de klote. En dat is wel echt jammer. En dan krijgt iemand even een ban voor bepaalde zaken en het gaat daarna weer door. Maar daardoor lopen users wel weg. Heel jammer.
Ik kan er prima tegen en loop niet weg, maar veel wel vanwege de verveling ervan.
Achter het behang.
Onder de nagels.
En zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sterkte met wat er dan ook speelt bij jou.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan hier veel op zeggen, maar ik snap niet dat er nu een hele discussie over moet komen. Maar wil er best op ingaan hoor. Er zijn wel meer dingen irritant dan een gaap-smiley. Als ik reageer op eensmiley wordt daar ook lacherig op gereageerd. Overdag wordt je ook doodgegooid met allerlei smileys. Ja joh, dat mag allemaal, het is bolken. Je moet het vooral niet persoonlijk opvatten.
En verder fuck it echt ook allemaal. Ik heb wel andere klotedingen aan m'n hoofd op dit moment. Er wordt het afgelopen uur gewoon normaal gepost, maar sommigen voelen zich meteen aangesproken en de sfeer slaat om. Het is hier gewoon ONZ. Zouden alle users eens wat meer rekening mee moeten houden. En dan bedoel ik ook alle users en ik vlak mezelf niet uit.
Ik weet niet of je het op prijs stelt, maar een virtuele knuffel.
Soms is elke keer hetzelfde eh...
Ach, laat ik het daar maar bij houden.
Hou de moed erin? (Als dat van toepassing is)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan hier veel op zeggen, maar ik snap niet dat er nu een hele discussie over moet komen. Maar wil er best op ingaan hoor. Er zijn wel meer dingen irritant dan een gaap-smiley. Als ik reageer op eensmiley wordt daar ook lacherig op gereageerd. Overdag wordt je ook doodgegooid met allerlei smileys. Ja joh, dat mag allemaal, het is bolken. Je moet het vooral niet persoonlijk opvatten.
En verder fuck it echt ook allemaal. Ik heb wel andere klotedingen aan m'n hoofd op dit moment. Er wordt het afgelopen uur gewoon normaal gepost, maar sommigen voelen zich meteen aangesproken en de sfeer slaat om. Het is hier gewoon ONZ. Zouden alle users eens wat meer rekening mee moeten houden. En dan bedoel ik ook alle users en ik vlak mezelf niet uit.Ik sluit me hier echt wel bij Sally aan, tuurlijk worden bolk smileys ook overdag constant gepost. Maar op een een of andere manier kan het vervelender zijn dan andersquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Amen.
Al vaker gedacht om hier te kappen.
Maar ja, dan is er soms ook wel weer een verloren dan wel eenzaam avondje thuis voor de buis met mn spel op de laptop . En dan kan ik nog meer multitasken. Wil ik meer multitasken.
En dan open ik tóch weer deze topicreeks
En soms is het gewoon echt leuk en gezellig.
Zelfs de smileydiarree of al die gifjes: gewoon wat langer en verder scrollen. Hoppa.
Maar somzzzzz....
[..]
Het is soms inderdaad cringe.
Achter het behang.
Onder de nagels.
En zo.Dat zit ook in het aard van het moment.
Have fun. Lolquote:
Niet mijn ding...!
Alleen al van dit gifje word ik beroerd,
quote:Whut das @Straatcommando.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Have fun. Lol
Niet mijn ding...!
Alleen al van dit gifje word ik beroerd,
Die maakt niemand beroerd hoor.Lach met een schone bips![]()
Ken ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Whut das @:Straatcommando.
Die maakt niemand beroerd hoor.
Maar zoals dat gifje heen en weer gaat
Brrr-berrroerrrdddd
1 van de fijnste FA's niet kennen wel jammer, die geeft serieus iedereen op de flikker als het moet. Mods ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar zoals dat gifje heen en weer gaat
Brrr-berrroerrrdddd
Ken ik alleen van naam en UIquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1 van de fijnste FA's niet kennen wel jammer, die geeft serieus iedereen op de flikker als het moet. Mods ookUw ADH vitamine Worst
Een aanwezige vaak, en sow ik heb daar toen ik mod was ook wel eens van gehoord hoe de vork in de steel zit..... Vind hem samen met Yvonne en oud mede mod sp3c wel echt top lui die gewoon echt zeggen waar het op staat.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam en UILach met een schone bips![]()
Ik moest met ze dealen toen ik blauw wasquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bijna nooit aanvaringen met modsNee maar wat een top mensen wel
![]()
Ik ben een brave zwarte nuDus ook eigenlijk nooit gedoe, maar dat zijn wel toppers.
Nog niet nodig gehad. Dat zal ook wel iets zeggen, toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1 van de fijnste FA's niet kennen wel jammer, die geeft serieus iedereen op de flikker als het moet. Mods ook
Dan ben je te braafquote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet nodig gehad. Dat zal ook wel iets zeggen, toch?![]()
Maar ik dus ook
Ik ga hier niet op in want braafquote:![]()
Wel trots te zeggen dat ik nog nooit een opgelegde ban heb gehad
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dromen jullie ook wel eens hardop/levensecht?♡♡♡♡![]()
We zijn allebei verstandigquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in want braaf![]()
♡♡♡♡![]()
Dat heet lucide dromen, in TRU is er meer over te vinden. Wil hier wel op ingaan maar denk dit is niet beste sub forum hiervoor. Maar ja dat kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 00:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dromen jullie ook wel eens hardop/levensecht?Lach met een schone bips![]()
Half wakker half slaap. Ik heb wel eens gehad dat ik gewoon in mijn bed lig.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En dan.. ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Half wakker half slaap. Ik heb wel eens gehad dat ik gewoon in mijn bed lig.
Ben benieuwd♡♡♡♡![]()
Ja weet ik maar net gehad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heet lucide dromen, in TRU is er meer over te vinden. Wil hier wel op ingaan maar denk dit is niet beste sub forum hiervoor. Maar ja dat kan.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En wat voelde je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn sticker van de Volle Maan.Lach met een schone bips![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in want braaf![]()
Maar ik schoot uit mn slof.
Omdat een zeker persoon niet eens meer in DTS zelf maar in een andere, naar ik dacht rustige SC, wéér over zijn mens- en minderheidsgroepen-onvriendelijke stokpaardjes begon.
En ik had hem daar al vaker op aangesproken.
Toen was ik het zó zat geworden dan ik ben gaan schelden
Tja, dat was 3 of was het 10 dagen ban voor ONZ... Kan het zien in de notes.
Dus.
Ik ben geen heilige, en binnen subforum F1 ook al vaker mot met mod(s) gehad. En daar ook met een mod die daar geen mod is, maar user.
Maar open en eerlijk, dat ben ik dan wel. Ik zal ook heus mijn ban indien terecht gelaten ondergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp je verhaal nog nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn sticker van de Volle Maan.
Kun je meer vertellen?♡♡♡♡![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Het voelde alsof ik dingen telde.
Was vreemd.♡♡♡♡![]()
Ik denk schaapje dan dat toch ff op je borst trappelde.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Het voelde alsof ik dingen telde.
Was vreemd.Lach met een schone bips![]()
Ah, gelukkig. de nachtploeg.quote:
Ik wilde net al zeggen:
ik moet nu naar bed!
Blijf maar gewoon hier. Jij slaapt toch niet voor 3 uur.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. de nachtploeg.
Ik wilde net al zeggen:
ik moet nu naar bed!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, morgen vroeg op want belangrijke afspraak.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon hier. Jij slaapt toch niet voor 3 uur.
Nou, slaap lekker dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, morgen vroeg op want belangrijke afspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, slaap lekker dan.Nope, tenzij ik weer zoveel last van de pijn in mn heup krijg vannacht dat ik weer wakker ga liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ga er niet vanuit, en geplast heb ik net alMet de telefoon al aan de lader
Dus niet mee.
Trusten!![]()
zzzzzz
Omdat?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog uurtje of 2♡♡♡♡![]()
Meh.... Ik gaf een lifeline, de rest is aan jouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah
Ik twijfel of die verstandige houding er nog is..
Ik zie hem nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh.... Ik gaf een lifeline, de rest is aan jou
We hebben een andere definitie blijkbaar
[ Bericht 3% gewijzigd door HappyCharly op 09-10-2024 01:38:51 ]♡♡♡♡![]()
Nog even advocaat van de duivel... omdat het kan...
Wiens [verstandige] houding...?
I rest my case en ga toch slapenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:33 schreef Sally het volgende:
Wiens [verstandige] houding...?Heeft soms geen zin.
Wat bedoel je Sally?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:33 schreef Sally het volgende:
Wiens [verstandige] houding...?
Je interpreteerde mijn opmerking over *moeten slapen* al verkeerd.
Daarna begon je over mijnen plaatste je er zelf heeeel veel.
Wat is je bedoeling?♡♡♡♡![]()
Slaap lrkkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I rest my case en ga toch slapenHeeft soms geen zin.
Ik dacht dat je bleef
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1672 / +298 / +0 / 1940 / 2320
2. Lovely / 353 / +64 / +0 / 1335 / 1564
3. devzero / 314 / +34 / +0 / 319 / 428
4. AardappelSchotel / 312 / +61 / +0 / 1183 / 1417
5. KillemWieft / 277 / +61 / +2 / 119 / 219
6. JustinK / 261 / +21 / +0 / 1315 / 1441
7. ieniminimuis / 209 / +39 / +0 / 559 / 655
8. Sally / 159 / +45 / +8 / 180 / 248
9. Pinnenmutske / 144 / +17 / +0 / 370 / 473
10. Kissingbird / 140 / +41 / +0 / 697 / 809
11. hemarookworst / 136 / +18 / +4 / 342 / 429
12. loveyoulongtime / 125 / +7 / +18 / 599 / 675
13. MizzezAmy / 120 / +11 / +0 / 814 / 922
14. gebrokenglas / 111 / +13 / +0 / 413 / 473
15. mario390 / 109 / +13 / +0 / 96 / 143
16. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 133 / 173
17. marc0871 / 106 / +8 / +0 / 119 / 186
18. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
19. ToT / 78 / +25 / +0 / 599 / 642
20. greysbones / 73 / +3 / +0 / 402 / 433SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Jij hebt al genoeg
HiDiHo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: