Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-10-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik kwam wat laat op gang vandaag.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat @:JustinK een bolkert eerste klas was maar Aeque kan er ook wat van. De laatste dagen over de 200 punten perdag
Ik was er vannacht, ik dacht rond de klok van 1 uur en toen was je er ook al, of nog steedsquote:
Toen lag ik net in mn nest.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er vannacht, ik dacht rond de klok van 1 uur en toen was je er ook al, of nog steeds
Er is niet echt een strijd deze maandquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat @:JustinK een bolkert eerste klas was maar Aeque kan er ook wat van. De laatste dagen over de 200 punten perdag
Dat was er vorige maand ook al niet echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is niet echt een strijd deze maand
Mag ze lekker over me heen gaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was er vorige maand ook al niet echt.
Maar ik zie toch echt wel een strijd Lovely wil ook puntjes
Ja jij laat haar met liefde over je heen gaan en doet je best haar niet in te halenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ze lekker over me heen gaan
En ondanks zware tegenstand sta ik toch 2equote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij laat haar met liefde over je heen gaan en doet je best haar niet in te halen
Devzero zet vast zijn Jaws muziek aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was er vorige maand ook al niet echt.
Maar ik zie toch echt wel een strijd Lovely wil ook puntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |