Owquote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Micromanagers![]()
Waarom ik om 4.00 ingeklokt heb.
Nou, omdat ik jou werk doe, monk
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor geen meter,
Heb op de bank geslapen.
Dochter lag in mijn bed, ze kon niet plat liggen en het logeerbed kan niet omhoog.
Ik heb een electisch bedienbare bodem.
Ik kan ook niet op het logeer bed liggen dus ben op de bank gaan liggen.
Bijna alweer zo ver de tijd vliegtquote:
Zullen ze nog steeds pepernoten de klas in mieteren? Of is dat tegenwoordig te gevaarlijke voor die tere kindertjes?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna alweer zo ver de tijd vliegt
Stel je voor er komt er een op het bolletje van ene prinsje of prinsesje, dan kan het zo maar zijn dat men de school aanklaagt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen ze nog steeds pepernoten de klas in mieteren? Of is dat tegenwoordig te gevaarlijke voor die tere kindertjes?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor er komt er een op het bolletje van ene prinsje of prinsesje, dan kan het zo maar zijn dat men de school aanklaagt.
Ja het ken maar so hequote:
Kaarsen in huis is ook niet gezond, die nepperds zijn net echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:00 schreef aeque het volgende:
Vroeger met kerst staken ze bij ons ook kaarsen aan elke ochtend. Dat zullen nu wel van die nep krengen zijn.
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond. Maar doe mij maar echte kaarsen, veel leuker.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaarsen in huis is ook niet gezond, die nepperds zijn net echt.
En handig zit vaak een timer op en je hebt er geen omkijken maar naar.
Af en toe een nieuwe batterij er in hen hopsa het brand weer.
Gewoon doen, ik doe het niet met die slechte longen van mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja wat is tegenwoordig nog wel gezond. Maar doe mij maar echte kaarsen, veel leuker.
Ah ja dan is het ook anders natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik doe het niet met die slechte longen van mij.
Zekers,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja dan is het ook anders natuurlijk.
Je hebt wel van die houders voor waxinelichtjes met motiefjes, dan vind ik het weer niet zo erg want dan zie je de kaars zelf toch niet.quote:
Dat is waar, maar ik vind die ne[ kaarsen wel echt lijken tegenwoodig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt wel van die houders voor waxinelichtjes met motiefjes, dan vind ik het weer niet zo erg want dan zie je de kaars zelf toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |