abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215189594
Hoi aan alle users die beweerden dat Trump steeds kleinere locaties moest zoeken en dat zn aanhangers allemaal teleurgesteld waren en eerder weggingen: eat this. Waarschijnlijk grootste politieke rally van een kandidaat in Amerika ooit.

https://x.com/BehizyTweets/status/1842718291078369357https://x.com/BehizyTweets/status/1842718291078369357
pi_215189598
Oh, ja, als BehizyTweets dat post dan valt daar niets aan te twijfelen.

Het zal voor Trump best z'n grootste rally ooit zijn. Maar het is verre van een oceaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 oktober 2024 @ 04:41:40 #203
284411 crew  heywoodu
pi_215189599
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 04:39 schreef OMG het volgende:

Het zal voor Trump best z'n grootste rally ooit zijn. Maar het is verre van een oceaan.
Maar het had ALLES! Parachutes, operadeuntjes en iemand die snel schildert enzo, alles wat je van een president moet verwachten.
pi_215189617
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2024 04:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar het had ALLES! Parachutes, operadeuntjes en iemand die snel schildert enzo, alles wat je van een president moet verwachten.
Ik probeer zo min mogelijk tijd aan rallies van die verschrikking te besteden, maar je post deed me aan Stefon van SNL denken :')

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215189637
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 04:39 schreef OMG het volgende:

Harris trekt grotere zalen? Obama dan? Zelfs J F K trok niet zoveel mensen toen die kandidaat was.
Oh, en geen bussen te zien ……. ;)

https://x.com/MonicaCrowley/status/1842730101277888812

https://x.com/DogRightGirl/status/1842691256146637087

https://x.com/CLewandowski_/status/1842718993083232649
pi_215189646
12,000,000 / miljoen(!!!) unieke live kijkers op X naar de Trump rally. Kamala trekt er ongeveer 10,000 ALS ze geluk heeft…

https://x.com/BillAckman/status/1842708805164961981

En Musk kwam ook nog even het podium op met in stijl een dark MAGA pet op om een praatje te houden en de menigte barst in applaus uit:

https://x.com/BehizyTweets/status/1842697916915372476
pi_215189649
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:07 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Harris trekt grotere zalen? Obama dan? Zelfs J F K trok niet zoveel mensen toen die kandidaat was.
Oh, en geen bussen te zien ……. ;)

https://x.com/MonicaCrowley/status/1842730101277888812

https://x.com/DogRightGirl/status/1842691256146637087

https://x.com/CLewandowski_/status/1842718993083232649
Dat kun je ook zelf opzoeken, zoals deze rally die groter is, van Obama omdat je er om vroeg; https://www.mprnews.org/s(...)st-obama-crowd-in-us

Kost je 0.2 seconden op Google om dat te vinden.

Die tweets van je zien er bij lange na niet uit als 100k crowds. Maar goed, wat een compleet kutniveau dat het weer om piemellengtes... umm, crowdsizes gaat.
pi_215189660
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:14 schreef OMG het volgende:

[..]
Dat kun je ook zelf opzoeken, zoals deze rally die groter is, van Obama omdat je er om vroeg; https://www.mprnews.org/s(...)st-obama-crowd-in-us

Kost je 0.2 seconden op Google om dat te vinden.

Die tweets van je zien er bij lange na niet uit als 100k crowds. Maar goed, wat een compleet kutniveau dat het weer om piemellengtes... umm, crowdsizes gaat.
Die foto lijkt wel getruced…maar indien echt is het mega (en duidelijk niet maga) :) maar de rally van vanavond was ook extreem groot (en wel maga).
Zelf een journalist van het op de democraten gezinde NBC zei dat die nog nooit zoiets gezien had...oh en 12 miljoen unieke kijkers naar een live stream op X…ook bizar veel. Kan me niet herinneren dat er vaak zulke aantallen naar een livestream kijken maar goed, misschien is dat ook wel normaal daar.
pi_215189664
Mss moet hij dan al zijn rally's maar in Butler blijven houden voor de crowd sizes.

Permanent de aanslag op hem herdenken :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215189670
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
Mss moet hij dan al zijn rally's in Butler blijven houden voor de crowd sizes :+
Doet het je dan echt helemaal niets als je dat ziet? Al die enthousiaste mensen, een zee van minstens 60-70k mensen, het prachtige Ave Maria live gezongen na het moment van stilte voor de vermoordde Trump supporter die op zijn vrouw en kinderen dook om ze te beschermen? Dat Vance een enthousiaste menigte vertelde hoe Trump twee keer een aanslag op zijn leven overleefde en vervolgens een paar maand later weer op exact dezelfde plek danst op de muziek van YMCA terwijl Kamala Harris totaal de weg kwijt is nadat de teleprompter een paar tellen uitvalt? Dat de rijkste man ter wereld het podium springend van vreugde betreed en zegt dat met Trump naar Mars gevlogen gaat worden twrwijl de Harris administratie daar niets van wilt weten? Doet dat je allemaal niets? Trump is de definitie van de oude klassieke Amerikaan, een held is het, niets meer niets minder.

En dan vergeet ik nog al die medics en eerste hulp mensen op het podium die vertelden hoe ze Trump zagen direct nadat die was geraakt en hoe ze enorm waren geraakt door zijn puurheid. Dat verzin je allemaal niet, en al zéker niet die dokter die een van de zwaargewonden had behandeld en altijd democratisch stemde tot dát specifieke moment en nu vol voor Trump gaat. Allemaal mensen die direct bij de meest kwetsbare Trump in de buurt waren en hem zagen zoals die écht is. En het gekke is dat je dan opeens helemaal niemand in de media hoort zoals over die cowboy verhalen bij CNN en ABC etc 24/7 van allemaal mensen die door Trump ooit de zak zijn gegeven en zo bitter en zuur als een augurk zijn, want dat vind ik altijd zo opvallend, dat het over negatieve verhalen over Trump en het ene verhaal nog gekker dan de andere, áltijd om mensen gaat die er door Trump zijn uitgegooid.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eagles89 op 06-10-2024 05:41:10 ]
pi_215189679
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Doet het je dan echt helemaal niets als je dat ziet? Al die enthousiaste mensen, een zee van minstens 60-70k mensen, het prachtige Ave Maria live gezongen na het moment van stilte voor de vermoordde Trump supporter die op zijn vrouw en kinderen dook om ze te beschermen? Dat Vance een enthousiaste menigte vertelde hoe Trump twee keer een aanslag op zijn leven overleefde en vervolgens een paar maand later weer op exact dezelfde plek danst op de muziek van YMCA terwijl Kamala Harris totaal de weg kwijt is nadat de teleprompter een paar tellen uitvalt? Dat de rijkste man ter wereld het podium springend van vreugde betreed en zegt dat met Trump naar Mars gevlogen gaat worden twrwijl de Harris administratie daar niets van wilt weten? Doet dat je allemaal niets? Trump is de definitie van de oude klassieke Amerikaan, een held is het, niets meer niets minder.
Nou heb ik sws niks met politieke rally's maar dit soort cultachtige aanbidding krijg ik helemaal een vieze smaak van in mijn mond. Tenslotte is Trump gewoon een charlatan die zijn aanhang continu voorliegt. Ik vind het vooral erg sneu dat ze zo dom zijn daar in te trappen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215189684
En blijkbaar trapt een Eagles89 er net zo hard in. Met z'n "oude klassieke amerikaan" alsof dat een pluspunt voor wat dan ook zou moeten zijn. :').
pi_215189690
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:39 schreef OMG het volgende:
En blijkbaar trapt een Eagles89 er net zo hard in. Met z'n "oude klassieke amerikaan" alsof dat een pluspunt voor wat dan ook zou moeten zijn. :').
Dat is waarom er destijds miljoenen mensen vanuit alle uithoeken van de wereld naar Amerika kwamen. The American Dream. En die bestaat al tientallen jaren niet meer, maar mensen geloven dat met Trump die droom weer hersteld zal worden. En Trump heeft alle kenmerken van iemand die de oude Amerikaanse visie heeft, toen ik naar Amerika verhuisde was dat wat ik in Amerika verwachtte, maar helaas zag ik een vervallen land, en ik snap heel erg goed dat de gemiddelde Amerikaan die niet uit de verpauperde steden komt, niet wilt dat ze vanuit de verpauperde woke steden de ouderwetse Amerikanen gaan vertellen hoe ze woke moeten gaan leven.
pi_215189698
Wanneer was dat want die verwachting had ik nooit. :'). Ik steek geld in m'n 401K maar ik verwacht eigenlijk nooit met pensioen te gaan :'(.
pi_215189704
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:49 schreef OMG het volgende:
Wanneer was dat want die verwachting had ik nooit. :'). Ik steek geld in m'n 401K maar ik verwacht eigenlijk nooit met pensioen te gaan :'(.
Soms is alleen de gedachte of illusie al genoeg om op iemand te stemmen. Mensen zijn teleurgesteld en willen weer terug naar die goede oude tijd toen in Amerika de bomen tot aan de hemel groeiden. Of die tijd ooit weer terug zal komen vraag ik me af, maar met Harris weet je in elk geval zeker dat het nooit meer zal gebeuren. De onrust met al die protesten, de opdringerige wokeness overal, het massaal toelaten van illegalen, de oude standbeelden die omver worden gehaald, het belachelijk maken van de politie, de graffiti op herdenkingsplekken van reltuig, het verliezen van het ontzag wat er altijd voor de vlag en het land was, en voor de autoriteit. Verdwenen. Die hele BLM beweging waar Biden en Harris letterlijk voor knielden… Mensen hopen dat het oude Amerika weer terug komt, en als je naar alle democratisch stemmende grote steden kijkt..en ik ben er in heel veel geweest…het is echt verschrikkelijk. Vooral San Fransisco was dramatisch. En misschien niet toevallig: maar de fijnste tijd en mooiste momenten van mijn tijd in Amerika waren áltijd in de zogenoemde red counties en staten.
pi_215189714
Ik heb die Amerikaanse droom nooit zo begrepen. Roem en rijkdom blijft altijd voorbehouden aan de happy few, dat kan nooit iedereen worden. Het was gewoon eeuwenlang een betere optie dan de armoede in het thuisland of een vluchthaven voor criminelen en slachtoffers van geloofsvervolgingen. Voor de oorspronkelijke bevolking was die Amerikaanse droom hun ondergang om nog maar niet te spreken wat een ellende het was voor de zwarte bevolking en tegenwoordig mogen immigranten helemaal niet meer meedoen aan die 'Amerikaanse droom' ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 06-10-2024 07:13:43 ]
pi_215189715
Mijn god, niet eens m'n vraag beantwoorden en meteen met San Francisco aan komen. :'). Jij bent af.
pi_215189720
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:58 schreef OMG het volgende:
Mijn god, niet eens m'n vraag beantwoorden en meteen met San Francisco aan komen. :'). Jij bent af.
Als je nooit met pensioen denkt te gaan doe je heel bot gezegd gewoon iets niet goed in je leven, daar zal Trump/Harris je ook niet mee kunnen helpen…
pi_215189729
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als je nooit met pensioen denkt te gaan doe je heel bot gezegd gewoon iets niet goed in je leven, daar zal Trump/Harris je ook niet mee kunnen helpen…
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag. 2x af nu.
pi_215189733
Trump's 'puurheid' lees ik nu :X
pi_215189742
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:05 schreef OMG het volgende:

[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag. 2x af nu.
Oke als jij zegt dat ik twee keer af ben ga ik maar slapen :) ik ben te moe en het is te laat om inhoudelijk verder te gaan. Een goedenacht allen, ik ga lekker over Trump zijn overwinning komende maand dromen en als jullie je vervelen: kijk die rally terug, of op zijn minst de hoogtepunten, die zijn overal op Youtube en X te vinden. De MAGA movement is op zijn top momenteel, en het is indrukwekkend te aanschouwen.

Nog even nagenieten van deze beelden:
https://x.com/elonmusk/status/1842773527004418502

Terwijl Musk en Trump na de geslaagde rally nog een gezellige nababbel hebben.
pi_215189748
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:18 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Oke als jij zegt dat ik twee keer af ben ga ik maar slapen :) ik ben te moe en het is te laat om inhoudelijk verder te gaan. Een goedenacht allen, ik ga lekker over Trump zijn overwinning komende maand dromen en als jullie je vervelen: kijk die rally terug, of op zijn minst de hoogtepunten, die zijn overal op Youtube en X te vinden. De MAGA movement is op zijn top momenteel, en het is indrukwekkend te aanschouwen.
Te moe?! Het is pas 12:20am est. Maar goed, je bent dus full of shit met je " toen ik naar Amerika verhuisde".
pi_215189755
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:22 schreef OMG het volgende:

[..]
Te moe?! Het is pas 12:20am est. Maar goed, je bent dus full of shit met je " toen ik naar Amerika verhuisde".
En zijn WO-opleiding. Weird! Zou hij ook Trump-prullaria hebben aangeschaft?

Op Truth Social ook al slachtoffers van oplichterijen:

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 06-10-2024 06:32:58 ]
pi_215189768
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En zijn WO-opleiding. Weird! Zou hij ook Trump-prullaria hebben aangeschaft?
Wie weet, de volgende claim is dat 'ie m'n buurman is en z'n maga troep op 'n state fair heeft gekocht of zo :').
pi_215189774
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 06:35 schreef OMG het volgende:

[..]
Wie weet, de volgende claim is dat 'ie m'n buurman is en z'n maga troep op 'n state fair heeft gekocht of zo :').
Wat een schrikbeeld!
pi_215189806
twitter
pi_215189815
O, maar je moet je zeker wel registreren. Vriendin van m'n vrouw die maar 1 keer niet heeft gestemd was van de voter roll gepurged.
pi_215189817
Maar deze geldt nu voor de familie Musk :')

Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 oktober 2024 @ 07:06:56 #229
284411 crew  heywoodu
pi_215189820
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 07:02 schreef OMG het volgende:
O, maar je moet je zeker wel registreren. Vriendin van m'n vrouw die maar 1 keer niet heeft gestemd was van de voter roll gepurged.
Blijft toch een gaar gedoe, met dat registreren enzo. Ik ben toch blij dat hier gewoon je stempas in de bus valt en dat je wel of niet stemt en dat ook níet stemmen gewoon je goed recht is :+
pi_215189885
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 07:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blijft toch een gaar gedoe, met dat registreren enzo. Ik ben toch blij dat hier gewoon je stempas in de bus valt en dat je wel of niet stemt en dat ook níet stemmen gewoon je goed recht is :+
Ja en nee, het is dat m'n vrouw blijft checken, maar de vriendin van m'n vrouw waar ik over postte zou net zo goed nog geregistreerd moeten zijn. Maar goed, zonder register zoals we dat in NL kennen is dit gok ik de next best thing? Hoe dan ook nog steeds kut.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 oktober 2024 @ 07:34:54 #231
284411 crew  heywoodu
pi_215189888
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 07:33 schreef OMG het volgende:

[..]
Ja en nee, het is dat m'n vrouw blijft checken, maar de vriendin van m'n vrouw waar ik over postte zou net zo goed nog geregistreerd moeten zijn. Maar goed, zonder register zoals we dat in NL kennen is dit gok ik de next best thing? Hoe dan ook nog steeds kut.
Ja, als de systemen verder niet op orde zijn is registreren wel de beste optie. Zo lang je maar bij het stemmen een officieel ID moet laten zien is het ook wel prima verder. Geen idee hoe dat verder in detail gaat daar, maar het principe zal vast niet heel anders zijn? Als in: jezelf identificeren, stem uitbrengen en er wordt geregistreerd dat jij hebt gestemd, maar uiteraard niet wát jij hebt gestemd.
pi_215189968
Deze beelden blijven verbijsterend, hier wordt een poging tot illegale machtsovername vastgelegd. Hoe kunnen mensen deze dag vergeten en vergeven? Hoe kan deze man weer kandidaat zijn?
twitter
pi_215190043
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 07:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, als de systemen verder niet op orde zijn is registreren wel de beste optie. Zo lang je maar bij het stemmen een officieel ID moet laten zien is het ook wel prima verder. Geen idee hoe dat verder in detail gaat daar, maar het principe zal vast niet heel anders zijn? Als in: jezelf identificeren, stem uitbrengen en er wordt geregistreerd dat jij hebt gestemd, maar uiteraard niet wát jij hebt gestemd.
Uiteraard, en zoals eerder vermeldt vinden er weer eens fouten plaats. Wanneer ik me hier in IN m'n rijbewijs moet vernieuwen heb ik 3x bewijs nodig dat ik woon waar ik woon, dus al de grappen en grollen over "ik ga de volgende verkiezing ook stemmen" van 1 of andere BNW debiel zijn gewoon complete onzin.
pi_215190143
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:58 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb die Amerikaanse droom nooit zo begrepen. Roem en rijkdom blijft altijd voorbehouden aan de happy few, dat kan nooit iedereen worden. Het was gewoon eeuwenlang een betere optie dan de armoede in het thuisland of een vluchthaven voor criminelen en slachtoffers van geloofsvervolgingen. Voor de oorspronkelijke bevolking was die Amerikaanse droom hun ondergang om nog maar niet te spreken wat een ellende het was voor de zwarte bevolking en tegenwoordig mogen immigranten helemaal niet meer meedoen aan die 'Amerikaanse droom' ;(
Immigranten? Je bedoelt vooral illegalen.
Ik denk niet eens zozeer dat de Amerikaanse droom perse rijkdom betekent.
Ik denk dat het eerder betekent dat je een kans hebt om een goed leven te kunnen leiden. Rijkdom is inderdaad weggelegd voor een select groepje alleen moet je wel je kansen grijpen. Genoeg succesverhalen in de VS van mensen die vanaf de bodem ontzettend succesvol zijn geworden.
pi_215190355
twitter

Kamala Harris pleegt hier politieke harakiri, miljoenen naar Libanon terwijl de lijken in het water drijven in de VS.
De Amerikanen zijn dan ook not amused gezien de enorme ratio die ze krijgt.
pi_215190418
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Immigranten? Je bedoelt vooral illegalen.

Illegale immigranten de mensen die je kunt uitbuiten en gebruikt worden door de mensen die een Amerikaanse droom willen beleven en deze illegalen dan graag voor een appel en een ei laten werken. Dat de Republikeinen daar tegen zijn is erg bizar, aangezien ze daarmee 50% van de arbeiders in de Amerikaanse landbouw gaan uitzetten. :')

Wat is het plan van de republikeinse denktank om deze grote groep wegvallende goedkope arbeiders op te gaan vangen. Tarieven op groente import zetten en een loonlijst spiraal laten ontstaan in de landbouw sector waardoor de voedselprijzen inflatie daar door het dak zal gaan. *O*
pi_215190448
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kamala Harris pleegt hier politieke harakiri, miljoenen naar Libanon terwijl de lijken in het water drijven in de VS.
De Amerikanen zijn dan ook not amused gezien de enorme ratio die ze krijgt.
Nee, het is uitsluitend MAGA die compleet over de rooie gaat. Maar dat zijn dan ook dezelfde figuren die zich wijs laten maken dat ee federale overheid de getroffen gebieden volledig in de steek laat.

Die Gunther Eagleman is verder ook een prominente MAGA-pauper, een notoire verspreider van leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215190454
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Illegale immigranten de mensen die je kunt uitbuiten en gebruikt worden door de mensen die een Amerikaanse droom willen beleven en deze illegalen dan graag voor een appel en een ei laten werken. Dat de Republikeinen daar tegen zijn is erg bizar, aangezien ze daarmee 50% van de arbeiders in de Amerikaanse landbouw gaan uitzetten. :')

Wat is het plan van de republikeinse denktank om deze grote groep wegvallende goedkope arbeiders op te gaan vangen. Tarieven op groente import zetten en een loonlijst spiraal laten ontstaan in de landbouw sector waardoor de voedselprijzen inflatie daar door het dak zal gaan. *O*
Maar als we de slaven bevrijden hoe word het katoen dan geplukt?
Dat is eigenlijk wat je zegt hier.
pi_215190498
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, het is uitsluitend MAGA die compleet over de rooie gaat. Maar dat zijn dan ook dezelfde figuren die zich wijs laten maken dat ee federale overheid de getroffen gebieden volledig in de steek laat.

Die Gunther Eagleman is verder ook een prominente MAGA-pauper, een notoire verspreider van leugens.
Ah je hebt de 30.000 reacties allemaal gelezen…..
pi_215190597
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Overheden in de VS zouden ook hard op moeten treden tegen uitbuiting van (illegale) immigranten, die vaak voor een appel en een ei werk doen. Die mensen zouden op z'n minst het minimumloon moeten krijgen.

Maar feit is dat uitzetten van miljoenen illegalen gevolgen gaat hebben voor bedrijven in bepaalde sectoren. Op deze manier onttrek je miljoenen werknemers en consumenten uit de economie.

In Texas heeft 40 procent van de bouwvakkers een buitenlandse achtergrond, en daar zitten ook veel illegalen tussen.

Snap best dat je immigratie aan wil pakken, het probleem is dat veel sectoren in de VS afhankelijk zijn van deze groep mensen. Zijn ze er niet meer - of houd je ze buiten de deur - dan leidt dat onvermijdelijk tot personeelstekorten en prijsstijgingen.

Dat hoeft niet erg te zijn, maar het is wel de realiteit.
pi_215190599
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De moderne slaven worden niet bevrijd die worden volgens jou en andere maga napraters toch uitgezet, dus verklap ons dan hoe dat de landbouw sector dat grote arbeids verlies in de VS moet gaan opvangen?
pi_215190618
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
30k reacties op X zegt helemaal niks.
pi_215190663
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
30k magas en bots.
pi_215190697
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Overheden in de VS zouden ook hard op moeten treden tegen uitbuiting van (illegale) immigranten, die vaak voor een appel en een ei werk doen. Die mensen zouden op z'n minst het minimumloon moeten krijgen.

Maar feit is dat uitzetten van miljoenen illegalen gevolgen gaat hebben voor bedrijven in bepaalde sectoren. Op deze manier onttrek je miljoenen werknemers en consumenten uit de economie.

In Texas heeft 40 procent van de bouwvakkers een buitenlandse achtergrond, en daar zitten ook veel illegalen tussen.

Snap best dat je immigratie aan wil pakken, het probleem is dat veel sectoren in de VS afhankelijk zijn van deze groep mensen. Zijn ze er niet meer - of houd je ze buiten de deur - dan leidt dat onvermijdelijk tot personeelstekorten en prijsstijgingen.

Dat hoeft niet erg te zijn, maar het is wel de realiteit.
Dan moeten ze daar naar handelen. De landbouw bijvoorbeeld kan wel wat innovatie gebruiken. Het gebruiken van illegalen is een keuze die helaas gefaciliteerd word door de overheid.
pi_215190721
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
30k reacties op X zegt helemaal niks.
Het zegt dat het een oerdomme tweet is. De lijken drijven in het water in de oostelijke staten en Kamala vind het dan een goed idee om te tweeten dat er miljoenen naar Libanon gaan.
Als ik in een van die staten zou wonen zou ik ook flink over de zeik zijn ongeacht mijn politieke voorkeur.
pi_215190733
De VS levert wapens aan Israël, Israël bombardeert Libanon en vervolgens geeft de VS weer geld uit aan Libanon zodat ze geholpen kunnen worden. De Amerikaanse belastingbetaler die het al moeilijk genoeg heeft mag opdraaien voor de kosten…….
pi_215190748
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan moeten ze daar naar handelen. De landbouw bijvoorbeeld kan wel wat innovatie gebruiken. Het gebruiken van illegalen is een keuze die helaas gefaciliteerd word door de overheid.
Dus eerst faciliteert een overheid dit en onder de Republikeinen zouden dan opeens de miljoenen Illegale arbeidsmigranten uitgezet gaan worden. Ik kom dagelijks langs de efteling die sprookjes zijn geloofwaardiger als de doorzichtige oppertunitische leugens van Republikeinen dat hun daadwerkelijk iets aan illegale arbeiders gaan doen. _O-
pi_215190754
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zegt dat het een oerdomme tweet is. De lijken drijven in het water in de oostelijke staten en Kamala vind het dan een goed idee om te tweeten dat er miljoenen naar Libanon gaan.
Als ik in een van die staten zou wonen zou ik ook flink over de zeik zijn ongeacht mijn politieke voorkeur.
Nee, jouw soort mensen vindt het een oerdomme tweet. Wie een beetje verstand heeft snapt best dat het een het ander niet uitsluit. Maar de boze MAGA-hordes, die alles haten wat niet blank en Amerikaans is, zijn natuurlijk weer over de zeik.

Ik zou persoonlijk meer over de zeik raken dat Trump en zijn volgelingen leugens verspreiden over de hulpverlening in de rampgebieden, met als enige doel het aanwakkeren van woede en verdeeldheid.
pi_215190760
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:
De VS levert wapens aan Israël, Israël bombardeert Libanon en vervolgens geeft de VS weer geld uit aan Libanon zodat ze geholpen kunnen worden. De Amerikaanse belastingbetaler die het al moeilijk genoeg heeft mag opdraaien voor de kosten…….
Dus geen wapens meer naar Israël?
pi_215190792
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de bouwsector plots veel minder mensen nodig heeft door 'innovatie'.

En nogmaals, prima om immigratie een halt toe te roepen. Dat is een politieke keuze. Maar dat is niet zonder gevolgen in staten waar een groot deel van de 'labor force' bestaat uit (illegale) immigranten.
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:22:03 #251
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215190808
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 05:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

En dan vergeet ik nog al die medics en eerste hulp mensen op het podium die vertelden hoe ze Trump zagen direct nadat die was geraakt en hoe ze enorm waren geraakt door zijn puurheid. Dat verzin je allemaal niet, en al zéker niet die dokter die een van de zwaargewonden had behandeld en altijd democratisch stemde tot dát specifieke moment en nu vol voor Trump gaat. Allemaal mensen die direct bij de meest kwetsbare Trump in de buurt waren en hem zagen zoals die écht is. En het gekke is dat je dan opeens helemaal niemand in de media hoort zoals over die cowboy verhalen bij CNN en ABC etc 24/7 van allemaal mensen die door Trump ooit de zak zijn gegeven en zo bitter en zuur als een augurk zijn, want dat vind ik altijd zo opvallend, dat het over negatieve verhalen over Trump en het ene verhaal nog gekker dan de andere, áltijd om mensen gaat die er door Trump zijn uitgegooid.
Wat heeft dit allemaal met politiek en economisch beleid voor het land te maken? Wat gaat in jouw ogen die 'puurheid van Trump' bijdragen aan betere leefomstandigheden?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215190880
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus geen wapens meer naar Israël?
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.
pi_215190895
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, jouw soort mensen vindt het een oerdomme tweet. Wie een beetje verstand heeft snapt best dat het een het ander niet uitsluit. Maar de boze MAGA-hordes, die alles haten wat niet blank en Amerikaans is, zijn natuurlijk weer over de zeik.

Ik zou persoonlijk meer over de zeik raken dat Trump en zijn volgelingen leugens verspreiden over de hulpverlening in de rampgebieden, met als enige doel het aanwakkeren van woede en verdeeldheid.
Jij mag het misschien geen oerdomme tweet vinden maar meer dan 30.000 mensen op X denken daar anders over.
Als je campagne voert dan hoor je na te denken over dit soort zaken, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Bovendien vind ik het ongepast om hier over te pochen terwijl de lijken in het water liggen in je eigen land.
pi_215190900
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.
Is lijken drijven het nieuwe talking point geworden wat men je 8n je Maga bubbel totaal niet subtiel heeft ingeprogrameerd. Al tig keer door jou gebruikt deze morgen om maar de discussie een andere kant op te sturen. :')
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:37:25 #255
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215190907
Eat shit, 1 billion flies can't be wrong.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215190912
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Is lijken drijven het nieuwe talking point geworden wat men je 8n je Maga bubbel totaal niet subtiel heeft ingeprogrameerd. Al tig keer door jou gebruikt deze morgen om maar de discussie een andere kant op te sturen. :')
Dat is ook het probleem hè, 30.000 plus mensen zijn hier terecht kwaad over. Lijken in het water in eigen land en dan geld sturen naar Libanon. Je moet wel een bloedhekel aan je eigen mensen hebben als je dit rechtvaardig vind.
pi_215190925
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is ook het probleem hè, 30.000 plus mensen zijn hier terecht kwaad over. Lijken in het water in eigen land en dan geld sturen naar Libanon. Je moet wel een bloedhekel aan je eigen mensen hebben als je dit rechtvaardig vind.
Het rijkste land ter wereld kan niet aan meerdere zaken tegelijk geld uitgeven? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:41:58 #258
346939 Janneke141
pi_215190933
Overigens heeft steun aan het buitenland in een oorlog bijna altijd wat hypocriets, ongeacht door welke partij of zelfs welk land ze wordt verleend. Israël heeft de Amerikaanse/westerse steun heel hard nodig dus dat die verleend wordt is logisch, maar uit humanitair oogpunt kun je je ogen ook niet sluiten voor de gevolgen die een oorlog heeft. In de oorlogen die de VS zelf uitvocht in Iraq en Afghanistan werd voor kapitalen gebombardeerd, maar werd óók een hoop geld besteed aan humanitaire hulp en wederopbouw. Hoorde je nooit iemand over.
pi_215190956
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:41 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens heeft steun aan het buitenland in een oorlog bijna altijd wat hypocriets, ongeacht door welke partij of zelfs welk land ze wordt verleend. Israël heeft de Amerikaanse/westerse steun heel hard nodig dus dat die verleend wordt is logisch, maar uit humanitair oogpunt kun je je ogen ook niet sluiten voor de gevolgen die een oorlog heeft. In de oorlogen die de VS zelf uitvocht in Iraq en Afghanistan werd voor kapitalen gebombardeerd, maar werd óók een hoop geld besteed aan humanitaire hulp en wederopbouw. Hoorde je nooit iemand over.
Hier hoor je de Maga geïndoctrineerden ook alleen maar over omdat er weer eens een volgend doorzichtig voorgekauwd talkingpoint voor hun aangedragen is. :D

Net zoals chivaz nogal simplitisch reageert op de erg diepe beleidsvraag hoe werkgevers in de VS het wegvallen van de miljoenen illegale immigranten die gedeporteerd zouden gaan worden moeten opvangen.
pi_215190981
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:41 schreef Janneke141 het volgende:
Daar hoorde je wel degelijk mensen over, het hele concept van “nation building” werd enorm bekritiseerd.
pi_215190986
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
Eat shit, 1 billion flies can't be wrong.
Is dit een argument tegen democratie?
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:51:00 #262
346939 Janneke141
pi_215190987
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar hoorde je wel degelijk mensen over, het hele concept van “nation building” werd enorm bekritiseerd.
Lees mijn post nog even opnieuw, anders.
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:51:19 #263
346939 Janneke141
pi_215190991
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dit een argument tegen democratie?
Nee, wel tegen de tirannie van de meerderheid.
pi_215191019
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nee, wel tegen de tirannie van de meerderheid.
Ik ben toch wel een beetje positief verrast dat er nog iemand is hier die de “electoral college” kan waarderen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 10:59:39 #265
346939 Janneke141
pi_215191025
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben toch wel een beetje positief verrast dat er nog iemand is hier die de “electoral college” kan waarderen.
Ik maak me niet direct de illusie dat ik je van je geloof af breng, maar ook het EC zorgt voor een meerderheid. Alleen dan een die op vrij arbitraire gronden tot stand komt.
pi_215191061
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jij mag het misschien geen oerdomme tweet vinden maar meer dan 30.000 mensen op X denken daar anders over.
Als je campagne voert dan hoor je na te denken over dit soort zaken, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Bovendien vind ik het ongepast om hier over te pochen terwijl de lijken in het water liggen in je eigen land.
Ja, dat vind jij. En al je idiote MAGA-geloofsgenoten vinden dat ook.

Zo vind ik het bizar en totaal gestoord om als presidentskandidaat te suggereren dat de komende verkiezingen 'weer' van je worden gestolen middels fraude, terwijl diezelfde leugens vier jaar geleden leidden tot de bestorming van het Capitool.

Maar dat vind jij waarschijnlijk weer geen probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 06-10-2024 13:39:46 ]
  zondag 6 oktober 2024 @ 11:15:49 #267
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215191095
twitter

Volg Bouzy ipv de polls. Samen met Simon Rosenberg de enige die de afgelopen verkiezingen goed voorspeld hadden..met data, welteverstaan;)

En als het een beetje meezit...wordt het imho spannend in Texas, Nebraska en Iowa..maar dat wordt wel heel lastig. Maar niet onmogelijk :)
  zondag 6 oktober 2024 @ 11:17:00 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215191101
"de puurheid van trump". mijn zondag is weer goed, het mooiste is dat deze mafklapper het volgens mij nog meent ook, hoe debiel kun je zijn. Een fraudeur, een aanrander, een verkrachter, een racistische narcist puur noemen. Zelden een mooier voorbeeld van een gotspe gezien. Daar moet echt een plaatje bij.

En speciaal voor de liefhebbers, de poster is te koop op Amazon!
pi_215191110
Ik kan me vergissen, maar het lijkt het zelfde narratief als de Red Wave tijdens de midterms. De Polls worden nek aan nek getekend om het voor het oog spannend te houden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215191211
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:
"de puurheid van trump". mijn zondag is weer goed, het mooiste is dat deze mafklapper het volgens mij nog meent ook, hoe debiel kun je zijn. Een fraudeur, een aanrander, een verkrachter, een racistische narcist puur noemen. Zelden een mooier voorbeeld van een gotspe gezien. Daar moet echt een plaatje bij.

[ afbeelding ]

Heb er 2 besteld. Het is dus een racist, maar heeft wel de mooiste zwarte vrouwen gedate. Donkerder dan Kamala de indiaan. Kamamamakameleon, kamala.

Wat een cutie, ook die meid trouwens. Maar niet zulke mooie ogen als Vance, AnneX en Kijkertje kunnen dit verifiëren. We got the bluest eyes.

quote:
In a 2017 interview with The New York Times, Young said she didn't think Trump was racist.

"I never heard him say a disparaging comment towards any race of people," she said.

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 06-10-2024 11:54:24 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 6 oktober 2024 @ 11:39:43 #271
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215191225
Met de dag geloof ik dat Blexas weleens waarheid kan worden
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 6 oktober 2024 @ 11:41:40 #272
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215191234
Peilingen zijn nek-aan-nek omdat dit vanuit de peilingen naar voren komt. Maar peilingen hebben een grote mate van onzekerheid vanwege aannames rondom een representatieve steekproef. Dus je kan een beetje waarde hechten aan peilingen.

Dit in tegenstelling tot 30.000 accounts op Twitter. :D :') :D
Géén kloon van tvlxd!
pi_215191741
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

Vette poster man, heb je hem al besteld om op je slaapkamer te hangen?
pi_215191802
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je hebt besloten om toch maar niet te reageren op mijn opmerkingen over Trumps fraudeclaims en de bestorming van het Capitool?
  zondag 6 oktober 2024 @ 13:29:53 #275
403588 mcmlxiv
pi_215191889
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je geweld tegen journalisten die niet lief zijn voor Trump of vergelijkbaar nog steeds een goed idee?
pi_215191958
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je hebt besloten om toch maar niet te reageren op mijn opmerkingen over Trumps fraudeclaims en de bestorming van het Capitool?
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
pi_215191967
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vind je geweld tegen journalisten die niet lief zijn voor Trump of vergelijkbaar nog steeds een goed idee?
Ja fantastisch, sterker nog ik vind dat een ieder die Trump niet lief vind tegen de muur gezet moet worden.
  zondag 6 oktober 2024 @ 13:37:12 #278
403588 mcmlxiv
pi_215191970
quote:
17s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb er 2 besteld. Het is dus een racist, maar heeft wel de mooiste zwarte vrouwen gedate. Donkerder dan Kamala de indiaan. Kamamamakameleon, kamala.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een cutie, ook die meid trouwens. Maar niet zulke mooie ogen als Vance, AnneX en Kijkertje kunnen dit verifiëren. We got the bluest eyes.
[..]

Toch wel mooi dat ik er dan volgens jou 4 van de 5 goed heb. Das toch een ruime voldoende. Fraudeur, aanrander, verkrachter en narcist blijft staan, racist is twijfelachtig. Kan ik mee leven. Klopt ook wel denk ik, De Donald weet dat De Donald beter is dan iedereen ongeacht ras of geslacht, superieur aan Jezus, een uitdaging voor God himself om intellectueel bij te houden. Dat is nog een plaatje waard!

pi_215191995
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
Iets nieuws zoals de lijken drijven door de straten wat je zit te pushen als niet Maga narratief. _O-

Dat klinkt nu echt als diepgaande analytische riedeltjes waar jij en de andere boze magamensen lekker over kunnen keuvelen.
pi_215192010
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Geweld tegen journalisten is voor jou nog steeds geen probleem begrijp ik. Best logisch voor een rechts-extremist.
Blijkbaar zijn we beiden “deplorable”.
pi_215192033
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je grote held blijft er anders ook over doorgaan. Die rept bijna dagelijks over de vorige verkiezingen, die van hem zouden zijn gestolen. En hij suggereert dus dat indien hij in november verliest, er opnieuw sprake is van vuil spel.

Dus het onderwerp is nog altijd actueel. Maar jij vindt deze uitlatingen van Trump zeker geen probleem?

En dan heb ik het nog niet eens over het rapport van Jack Smith, dat opheldering geeft over het handelen van Trump op 6/1 en inzicht geeft in Trumps 'fake electors' plan.

Maar dat boeit jou uiteraard niet. Lekker je kop in het zand steken, nietwaar?
pi_215192057
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:

Tja, had je nou een paar delen geleden niet vrij duidelijk aangegeven dat je dergelijk geweld aanvaardbaar vind dan hadden we dit als een lolletje kunnen afdoen. Helaas weten we inmiddels welke haat en woede er onder jouw posts zitten beste Chivaz. Hoe goed je ook je best doet om de aandacht af te leiden.
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.
Of moet ik dat ook maar afdoen als een lolletje?
pi_215192166
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.
Of moet ik dat ook maar afdoen als een lolletje?
Stel nou dat Trump volgende maand de verkiezingen wint, waarna Biden zijn VP oproept de uitslag niet te certificeren (lees: ongeldig verklaren), waarna hij probeert om met de inzet van nep-kiesmannen Harris tot winnaar uit te roepen.

Jij ziet dat dan niet als een probleem?

Want voor alle duidelijkheid: dat is letterlijk wat Trump vier jaar geleden deed.
pi_215193765
Mensen…ik mis Tiger_m 😢
pi_215193854
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Volg Bouzy ipv de polls. Samen met Simon Rosenberg de enige die de afgelopen verkiezingen goed voorspeld hadden..met data, welteverstaan;)

En als het een beetje meezit...wordt het imho spannend in Texas, Nebraska en Iowa..maar dat wordt wel heel lastig. Maar niet onmogelijk :)
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!
pi_215193970
twitter

Zo 'puur'!
  zondag 6 oktober 2024 @ 16:53:44 #287
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215194014
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!
LOL!

Er waren dit keer wel veel meer mensen dan normaal. Eerlijk is eerlijk...
Butler is sowieso Trumpland, Sissy SpaceX was erbij én iedere vaste bezoeker wilde bij deze unieke memorial van zijn oor zijn.
Ik denk zelfs dat ze geen mensen betaald hebben dit keer ;)

Wat een waanzin gaan we nog meemaken de komende 4 weken.....
pi_215194080
Voor sommige mensen een held, de verlosser.
FWIW:
Voor de mensen, die geen tweets lezn…hier een uitgebreidere quote:

“He rambles, he repeats himself, he roams from thought to thought — some of them hard to understand, some of them unfinished, some of them factually fantastical. He voices outlandish claims that seem to be made up out of whole cloth. He digresses into bizarre tangents about golf, about sharks, about his own “beautiful” body. He relishes “a great day in Louisiana” after spending the day in Georgia. He expresses fear that North Korea is “trying to kill me” when he presumably means Iran. As late as last month, Mr. Trump was still speaking as if he were running against President Biden, five weeks after his withdrawal from the race.”

twitter
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:09:10 #289
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215194135
twitter

Gratis artikel NYT. Dit gaan we ook zien de komende weken...de leeftijd van Trump gaat erbij worden gehaald in de media.

Oud, verward en kwaad...presidentonwaardig!
pi_215194171
Intussen heeft DeSantis het nog steeds druk met het bestrijden van het abortus-amendement op het stembiljet:

twitter
pi_215194178
Zó puur en zuiver…die mensen zijn lastig te vinden.
twitter
pi_215194284
Door Trump's/ MAGA's aanhoudende leugens zag FEMA zich genoodzaakt een 'Rumor Response'-pagina te openen:

twitter

twitter
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:25:30 #293
403588 mcmlxiv
pi_215194290
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Gratis artikel NYT. Dit gaan we ook zien de komende weken...de leeftijd van Trump gaat erbij worden gehaald in de media.

Oud, verward en kwaad...presidentonwaardig!
Ach, verward en kwaad was deze mongool ook al toen hij nog een stuk jonger was, daar is niet zoveel aan veranderd. President Vance, The Great Sofa Fucker is geen onmogelijke toekomst.
pi_215194363
Nondeju
twitter
pi_215194384
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus iedere keer als zich een ramp voordoet in de VS moet direct alle hulp aan noodgebieden in andere landen stopgezet worden of zo? Of moet ze er alleen niet over twitteren?
pi_215194390
Heel youtube trending staat vol met Amerikaanse mensen die Amerikaanse mensen helpen, maar nergens zie je FEMA.

Het enige wat FEMA op dit moment tracht te doen is te fact-checken en hebben daarvoor een budget gecreëerd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215194448
twitter

MAGA's: you can see it on YouTube! :')

twitter

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 06-10-2024 17:49:57 ]
pi_215194582
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
MAGA's: you can see it on YouTube! :')

[ x ]
[ x ]
Geen Amerikaan die er wat van ziet blijkbaar. FEMA is ook zo'n instantie die een Elon Musk aanpak verdient. Van duizenden medewerkers naar paar honderd en nog beter draaien dan ooit te voren.
pi_215194680
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef AnneX het volgende:
Mensen…ik mis Tiger_m 😢
Staat er op dit moment iets in dit topic wat de FOK policy schendt dan?
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')