Wat heeft dit allemaal met politiek en economisch beleid voor het land te maken? Wat gaat in jouw ogen die 'puurheid van Trump' bijdragen aan betere leefomstandigheden?quote:Op zondag 6 oktober 2024 05:32 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doet het je dan echt helemaal niets als je dat ziet? Al die enthousiaste mensen, een zee van minstens 60-70k mensen, het prachtige Ave Maria live gezongen na het moment van stilte voor de vermoordde Trump supporter die op zijn vrouw en kinderen dook om ze te beschermen? Dat Vance een enthousiaste menigte vertelde hoe Trump twee keer een aanslag op zijn leven overleefde en vervolgens een paar maand later weer op exact dezelfde plek danst op de muziek van YMCA terwijl Kamala Harris totaal de weg kwijt is nadat de teleprompter een paar tellen uitvalt? Dat de rijkste man ter wereld het podium springend van vreugde betreed en zegt dat met Trump naar Mars gevlogen gaat worden twrwijl de Harris administratie daar niets van wilt weten? Doet dat je allemaal niets? Trump is de definitie van de oude klassieke Amerikaan, een held is het, niets meer niets minder.
En dan vergeet ik nog al die medics en eerste hulp mensen op het podium die vertelden hoe ze Trump zagen direct nadat die was geraakt en hoe ze enorm waren geraakt door zijn puurheid. Dat verzin je allemaal niet, en al zéker niet die dokter die een van de zwaargewonden had behandeld en altijd democratisch stemde tot dát specifieke moment en nu vol voor Trump gaat. Allemaal mensen die direct bij de meest kwetsbare Trump in de buurt waren en hem zagen zoals die écht is. En het gekke is dat je dan opeens helemaal niemand in de media hoort zoals over die cowboy verhalen bij CNN en ABC etc 24/7 van allemaal mensen die door Trump ooit de zak zijn gegeven en zo bitter en zuur als een augurk zijn, want dat vind ik altijd zo opvallend, dat het over negatieve verhalen over Trump en het ene verhaal nog gekker dan de andere, áltijd om mensen gaat die er door Trump zijn uitgegooid.
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus geen wapens meer naar Israël?
Jij mag het misschien geen oerdomme tweet vinden maar meer dan 30.000 mensen op X denken daar anders over.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jouw soort mensen vindt het een oerdomme tweet. Wie een beetje verstand heeft snapt best dat het een het ander niet uitsluit. Maar de boze MAGA-hordes, die alles haten wat niet blank en Amerikaans is, zijn natuurlijk weer over de zeik.
Ik zou persoonlijk meer over de zeik raken dat Trump en zijn volgelingen leugens verspreiden over de hulpverlening in de rampgebieden, met als enige doel het aanwakkeren van woede en verdeeldheid.
Is lijken drijven het nieuwe talking point geworden wat men je 8n je Maga bubbel totaal niet subtiel heeft ingeprogrameerd. Al tig keer door jou gebruikt deze morgen om maar de discussie een andere kant op te sturen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.
Dat is ook het probleem hè, 30.000 plus mensen zijn hier terecht kwaad over. Lijken in het water in eigen land en dan geld sturen naar Libanon. Je moet wel een bloedhekel aan je eigen mensen hebben als je dit rechtvaardig vind.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is lijken drijven het nieuwe talking point geworden wat men je 8n je Maga bubbel totaal niet subtiel heeft ingeprogrameerd. Al tig keer door jou gebruikt deze morgen om maar de discussie een andere kant op te sturen.
Het rijkste land ter wereld kan niet aan meerdere zaken tegelijk geld uitgeven?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem hè, 30.000 plus mensen zijn hier terecht kwaad over. Lijken in het water in eigen land en dan geld sturen naar Libanon. Je moet wel een bloedhekel aan je eigen mensen hebben als je dit rechtvaardig vind.
Hier hoor je de Maga geïndoctrineerden ook alleen maar over omdat er weer eens een volgend doorzichtig voorgekauwd talkingpoint voor hun aangedragen is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:41 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens heeft steun aan het buitenland in een oorlog bijna altijd wat hypocriets, ongeacht door welke partij of zelfs welk land ze wordt verleend. Israël heeft de Amerikaanse/westerse steun heel hard nodig dus dat die verleend wordt is logisch, maar uit humanitair oogpunt kun je je ogen ook niet sluiten voor de gevolgen die een oorlog heeft. In de oorlogen die de VS zelf uitvocht in Iraq en Afghanistan werd voor kapitalen gebombardeerd, maar werd óók een hoop geld besteed aan humanitaire hulp en wederopbouw. Hoorde je nooit iemand over.
Daar hoorde je wel degelijk mensen over, het hele concept van “nation building” werd enorm bekritiseerd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:41 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens heeft steun aan het buitenland in een oorlog bijna altijd wat hypocriets, ongeacht door welke partij of zelfs welk land ze wordt verleend. Israël heeft de Amerikaanse/westerse steun heel hard nodig dus dat die verleend wordt is logisch, maar uit humanitair oogpunt kun je je ogen ook niet sluiten voor de gevolgen die een oorlog heeft. In de oorlogen die de VS zelf uitvocht in Iraq en Afghanistan werd voor kapitalen gebombardeerd, maar werd óók een hoop geld besteed aan humanitaire hulp en wederopbouw. Hoorde je nooit iemand over.
Is dit een argument tegen democratie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
Eat shit, 1 billion flies can't be wrong.
Lees mijn post nog even opnieuw, anders.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar hoorde je wel degelijk mensen over, het hele concept van “nation building” werd enorm bekritiseerd.
Nee, wel tegen de tirannie van de meerderheid.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dit een argument tegen democratie?
Ik ben toch wel een beetje positief verrast dat er nog iemand is hier die de “electoral college” kan waarderen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, wel tegen de tirannie van de meerderheid.
Ik maak me niet direct de illusie dat ik je van je geloof af breng, maar ook het EC zorgt voor een meerderheid. Alleen dan een die op vrij arbitraire gronden tot stand komt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje positief verrast dat er nog iemand is hier die de “electoral college” kan waarderen.
Ja, dat vind jij. En al je idiote MAGA-geloofsgenoten vinden dat ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij mag het misschien geen oerdomme tweet vinden maar meer dan 30.000 mensen op X denken daar anders over.
Als je campagne voert dan hoor je na te denken over dit soort zaken, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Bovendien vind ik het ongepast om hier over te pochen terwijl de lijken in het water liggen in je eigen land.
Heb er 2 besteld. Het is dus een racist, maar heeft wel de mooiste zwarte vrouwen gedate. Donkerder dan Kamala de indiaan. Kamamamakameleon, kamala.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:
"de puurheid van trump". mijn zondag is weer goed, het mooiste is dat deze mafklapper het volgens mij nog meent ook, hoe debiel kun je zijn. Een fraudeur, een aanrander, een verkrachter, een racistische narcist puur noemen. Zelden een mooier voorbeeld van een gotspe gezien. Daar moet echt een plaatje bij.
[ afbeelding ]
En speciaal voor de liefhebbers, de poster is te koop op Amazon!
quote:In a 2017 interview with The New York Times, Young said she didn't think Trump was racist.
"I never heard him say a disparaging comment towards any race of people," she said.
Vette poster man, heb je hem al besteld om op je slaapkamer te hangen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:
"de puurheid van trump". mijn zondag is weer goed, het mooiste is dat deze mafklapper het volgens mij nog meent ook, hoe debiel kun je zijn. Een fraudeur, een aanrander, een verkrachter, een racistische narcist puur noemen. Zelden een mooier voorbeeld van een gotspe gezien. Daar moet echt een plaatje bij.
[ afbeelding ]
En speciaal voor de liefhebbers, de poster is te koop op Amazon!
Je hebt besloten om toch maar niet te reageren op mijn opmerkingen over Trumps fraudeclaims en de bestorming van het Capitool?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vette poster man, heb je hem al besteld om op je slaapkamer te hangen?
Vind je geweld tegen journalisten die niet lief zijn voor Trump of vergelijkbaar nog steeds een goed idee?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vette poster man, heb je hem al besteld om op je slaapkamer te hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |