abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215191958
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je hebt besloten om toch maar niet te reageren op mijn opmerkingen over Trumps fraudeclaims en de bestorming van het Capitool?
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
pi_215191967
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vind je geweld tegen journalisten die niet lief zijn voor Trump of vergelijkbaar nog steeds een goed idee?
Ja fantastisch, sterker nog ik vind dat een ieder die Trump niet lief vind tegen de muur gezet moet worden.
  zondag 6 oktober 2024 @ 13:37:12 #278
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215191970
quote:
17s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb er 2 besteld. Het is dus een racist, maar heeft wel de mooiste zwarte vrouwen gedate. Donkerder dan Kamala de indiaan. Kamamamakameleon, kamala.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een cutie, ook die meid trouwens. Maar niet zulke mooie ogen als Vance, AnneX en Kijkertje kunnen dit verifiëren. We got the bluest eyes.
[..]

Toch wel mooi dat ik er dan volgens jou 4 van de 5 goed heb. Das toch een ruime voldoende. Fraudeur, aanrander, verkrachter en narcist blijft staan, racist is twijfelachtig. Kan ik mee leven. Klopt ook wel denk ik, De Donald weet dat De Donald beter is dan iedereen ongeacht ras of geslacht, superieur aan Jezus, een uitdaging voor God himself om intellectueel bij te houden. Dat is nog een plaatje waard!

pi_215191995
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
Iets nieuws zoals de lijken drijven door de straten wat je zit te pushen als niet Maga narratief. _O-

Dat klinkt nu echt als diepgaande analytische riedeltjes waar jij en de andere boze magamensen lekker over kunnen keuvelen.
pi_215192010
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Geweld tegen journalisten is voor jou nog steeds geen probleem begrijp ik. Best logisch voor een rechts-extremist.
Blijkbaar zijn we beiden “deplorable”.
pi_215192033
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je grote held blijft er anders ook over doorgaan. Die rept bijna dagelijks over de vorige verkiezingen, die van hem zouden zijn gestolen. En hij suggereert dus dat indien hij in november verliest, er opnieuw sprake is van vuil spel.

Dus het onderwerp is nog altijd actueel. Maar jij vindt deze uitlatingen van Trump zeker geen probleem?

En dan heb ik het nog niet eens over het rapport van Jack Smith, dat opheldering geeft over het handelen van Trump op 6/1 en inzicht geeft in Trumps 'fake electors' plan.

Maar dat boeit jou uiteraard niet. Lekker je kop in het zand steken, nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215192057
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:

Tja, had je nou een paar delen geleden niet vrij duidelijk aangegeven dat je dergelijk geweld aanvaardbaar vind dan hadden we dit als een lolletje kunnen afdoen. Helaas weten we inmiddels welke haat en woede er onder jouw posts zitten beste Chivaz. Hoe goed je ook je best doet om de aandacht af te leiden.
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.
Of moet ik dat ook maar afdoen als een lolletje?
pi_215192166
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.
Of moet ik dat ook maar afdoen als een lolletje?
Stel nou dat Trump volgende maand de verkiezingen wint, waarna Biden zijn VP oproept de uitslag niet te certificeren (lees: ongeldig verklaren), waarna hij probeert om met de inzet van nep-kiesmannen Harris tot winnaar uit te roepen.

Jij ziet dat dan niet als een probleem?

Want voor alle duidelijkheid: dat is letterlijk wat Trump vier jaar geleden deed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215193765
Mensen…ik mis Tiger_m 😢
pi_215193854
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Volg Bouzy ipv de polls. Samen met Simon Rosenberg de enige die de afgelopen verkiezingen goed voorspeld hadden..met data, welteverstaan;)

En als het een beetje meezit...wordt het imho spannend in Texas, Nebraska en Iowa..maar dat wordt wel heel lastig. Maar niet onmogelijk :)
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215193970
twitter

Zo 'puur'!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 oktober 2024 @ 16:53:44 #287
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215194014
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!
LOL!

Er waren dit keer wel veel meer mensen dan normaal. Eerlijk is eerlijk...
Butler is sowieso Trumpland, Sissy SpaceX was erbij én iedere vaste bezoeker wilde bij deze unieke memorial van zijn oor zijn.
Ik denk zelfs dat ze geen mensen betaald hebben dit keer ;)

Wat een waanzin gaan we nog meemaken de komende 4 weken.....
pi_215194080
Voor sommige mensen een held, de verlosser.
FWIW:
Voor de mensen, die geen tweets lezn…hier een uitgebreidere quote:

“He rambles, he repeats himself, he roams from thought to thought — some of them hard to understand, some of them unfinished, some of them factually fantastical. He voices outlandish claims that seem to be made up out of whole cloth. He digresses into bizarre tangents about golf, about sharks, about his own “beautiful” body. He relishes “a great day in Louisiana” after spending the day in Georgia. He expresses fear that North Korea is “trying to kill me” when he presumably means Iran. As late as last month, Mr. Trump was still speaking as if he were running against President Biden, five weeks after his withdrawal from the race.”

twitter
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:09:10 #289
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215194135
twitter

Gratis artikel NYT. Dit gaan we ook zien de komende weken...de leeftijd van Trump gaat erbij worden gehaald in de media.

Oud, verward en kwaad...presidentonwaardig!
pi_215194171
Intussen heeft DeSantis het nog steeds druk met het bestrijden van het abortus-amendement op het stembiljet:

twitter
pi_215194178
Zó puur en zuiver…die mensen zijn lastig te vinden.
twitter
pi_215194284
Door Trump's/ MAGA's aanhoudende leugens zag FEMA zich genoodzaakt een 'Rumor Response'-pagina te openen:

twitter

twitter
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:25:30 #293
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215194290
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Gratis artikel NYT. Dit gaan we ook zien de komende weken...de leeftijd van Trump gaat erbij worden gehaald in de media.

Oud, verward en kwaad...presidentonwaardig!
Ach, verward en kwaad was deze mongool ook al toen hij nog een stuk jonger was, daar is niet zoveel aan veranderd. President Vance, The Great Sofa Fucker is geen onmogelijke toekomst.
pi_215194363
Nondeju
twitter
pi_215194384
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.
Dus iedere keer als zich een ramp voordoet in de VS moet direct alle hulp aan noodgebieden in andere landen stopgezet worden of zo? Of moet ze er alleen niet over twitteren?
pi_215194390
Heel youtube trending staat vol met Amerikaanse mensen die Amerikaanse mensen helpen, maar nergens zie je FEMA.

Het enige wat FEMA op dit moment tracht te doen is te fact-checken en hebben daarvoor een budget gecreëerd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215194448
twitter

MAGA's: you can see it on YouTube! :')

twitter

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 06-10-2024 17:49:57 ]
pi_215194582
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2024 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
MAGA's: you can see it on YouTube! :')

[ x ]
[ x ]
Geen Amerikaan die er wat van ziet blijkbaar. FEMA is ook zo'n instantie die een Elon Musk aanpak verdient. Van duizenden medewerkers naar paar honderd en nog beter draaien dan ooit te voren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215194680
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef AnneX het volgende:
Mensen…ik mis Tiger_m 😢
Staat er op dit moment iets in dit topic wat de FOK policy schendt dan?
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')