Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt besloten om toch maar niet te reageren op mijn opmerkingen over Trumps fraudeclaims en de bestorming van het Capitool?
Ja fantastisch, sterker nog ik vind dat een ieder die Trump niet lief vind tegen de muur gezet moet worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vind je geweld tegen journalisten die niet lief zijn voor Trump of vergelijkbaar nog steeds een goed idee?
Toch wel mooi dat ik er dan volgens jou 4 van de 5 goed heb. Das toch een ruime voldoende. Fraudeur, aanrander, verkrachter en narcist blijft staan, racist is twijfelachtig. Kan ik mee leven. Klopt ook wel denk ik, De Donald weet dat De Donald beter is dan iedereen ongeacht ras of geslacht, superieur aan Jezus, een uitdaging voor God himself om intellectueel bij te houden. Dat is nog een plaatje waard!quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb er 2 besteld. Het is dus een racist, maar heeft wel de mooiste zwarte vrouwen gedate. Donkerder dan Kamala de indiaan. Kamamamakameleon, kamala.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een cutie, ook die meid trouwens. Maar niet zulke mooie ogen als Vance, AnneX en Kijkertje kunnen dit verifiëren. We got the bluest eyes.
[..]
Iets nieuws zoals de lijken drijven door de straten wat je zit te pushen als niet Maga narratief.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
Blijkbaar zijn we beiden “deplorable”.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Geweld tegen journalisten is voor jou nog steeds geen probleem begrijp ik. Best logisch voor een rechts-extremist.
Je grote held blijft er anders ook over doorgaan. Die rept bijna dagelijks over de vorige verkiezingen, die van hem zouden zijn gestolen. En hij suggereert dus dat indien hij in november verliest, er opnieuw sprake is van vuil spel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, dat vermoeiende riedeltje ken ik onderhand wel. Kom maar eens een keer met iets nieuws.
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja, had je nou een paar delen geleden niet vrij duidelijk aangegeven dat je dergelijk geweld aanvaardbaar vind dan hadden we dit als een lolletje kunnen afdoen. Helaas weten we inmiddels welke haat en woede er onder jouw posts zitten beste Chivaz. Hoe goed je ook je best doet om de aandacht af te leiden.
Stel nou dat Trump volgende maand de verkiezingen wint, waarna Biden zijn VP oproept de uitslag niet te certificeren (lees: ongeldig verklaren), waarna hij probeert om met de inzet van nep-kiesmannen Harris tot winnaar uit te roepen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Haat en woede zegt hij, dit komt van de clown die mij dood wenste omdat ik een andere mening had over abortus.
Of moet ik dat ook maar afdoen als een lolletje?
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Volg Bouzy ipv de polls. Samen met Simon Rosenberg de enige die de afgelopen verkiezingen goed voorspeld hadden..met data, welteverstaan;)
En als het een beetje meezit...wordt het imho spannend in Texas, Nebraska en Iowa..maar dat wordt wel heel lastig. Maar niet onmogelijk
LOL!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan moet er wel sprake zijn van FRAUDE! Kijk maar naar Trump's crowd size in Butler!
Ach, verward en kwaad was deze mongool ook al toen hij nog een stuk jonger was, daar is niet zoveel aan veranderd. President Vance, The Great Sofa Fucker is geen onmogelijke toekomst.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Gratis artikel NYT. Dit gaan we ook zien de komende weken...de leeftijd van Trump gaat erbij worden gehaald in de media.
Oud, verward en kwaad...presidentonwaardig!
Dus iedere keer als zich een ramp voordoet in de VS moet direct alle hulp aan noodgebieden in andere landen stopgezet worden of zo? Of moet ze er alleen niet over twitteren?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen geen geld naar gebieden die je bondgenoot aan het bombarderen zijn. En dat doe je vooral niet als de lijken in je eigen land in het water drijven.
Geen Amerikaan die er wat van ziet blijkbaar. FEMA is ook zo'n instantie die een Elon Musk aanpak verdient. Van duizenden medewerkers naar paar honderd en nog beter draaien dan ooit te voren.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
MAGA's: you can see it on YouTube!![]()
[ x ]
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |