Nou ik vertrouw GTA 6 oçlock 10.000% meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
4 oktober nieuwe trailer zag ik op TikTok !!
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Waar is de trailer dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijkquote:
Het is in de VS juist vroeger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijk
En nu dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijk
Aan de man werd dus weer niets gevraagd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag op Tiktok dat sleehakken volgend jaar weer helemaal in zijn
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:36 schreef Rnie het volgende:
Zal de tijd tussen 6 en 7 net zo lang gaan duren denken jullie?
Oei, hoop dat mijn xboxje deze pracht en praal wel kan weergeven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de GTA6 trailer vandaag ...... in GTA5
EN PS5 PRO?!!!!!!!quote:
Oh niet met gratis upgrade vanaf ps4 zeker?quote:
Wel, het is een patch voor de PS4-versie. Paar maanden na de release uitgekomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh niet met gratis upgrade vanaf ps4 zeker?
Oh sickquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel, het is een patch voor de PS4-versie. Paar maanden na de release uitgekomen.
Klopt omdat het een patch isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh sick![]()
Ik had zo'n lijst met free upgrades van ps4 -> ps5 gezien en daar stond die niet tussen.
En rdr2 heeft dat niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt omdat het een patch is
Je speelt de PS4 Pro versie en de patch zorgt ervoor dat 60FPS mogelijk is.
Je moet het zien als Days Gone op de PS5. PS4-versie heeft een patch gekregen wat 60FPS mogelijk maakt.
Red Dead Redemption 2 is nog steeds 30FPS en die rare resolutie 1920x2160 in plaats van native 4K/2160P.quote:
Jammer maar dan zal ik rdr eens spelen en hopelijk komen ze met een rdr2 ps5 pro versie danquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Red Dead Redemption 2 is nog steeds 30FPS en die rare resolutie 1920x2160 in plaats van native 4K/2160P.
Kom maar met die PS5 versie en PS5 Pro patch
GTA VI stellen ze toch nog wel een keertje uit![]()
wordt gigantisch als dit kloptquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
https://vimap.saamexe.com/map
Wel interessant, een interactieve map met alle informatie die we tot nu toe hebben over de map.
En waar zijn de foto'squote:Op maandag 21 oktober 2024 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand heeft onlangs bij het kantoor van Rockstar door de jaloezien heen gefotografeerd. Men was GTA6 aan het bekijken.
Wel de ultieme kans om die zelfde mongool in GTA 6 te stoppen. Mar-a-Lago variant schijnt in de game te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
moet die mongool nou overal gepost worden tyf eens op met die skijt
Niet eens bij stilgestaan inderdaad! Ben reuze benieuwdquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Momo het volgende:
Mar-a-Lago variant schijnt in de game te zitten.
Denk dat 6 november, in het kader van de US verkiezingen, niet echt handig is qua timing. De 22ste is logischer imo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:37 schreef Momo het volgende:
Ik lees trouwens mee online op reddit etc. Een deel is overtuigd dat 6 november de nieuwe trailer komt, ander deel dat het 22 november moet zijn. We zullen zien of een van de theorieën klopt.
https://www.reddit.com/r/(...)iler_2_announcement/
https://www.reddit.com/r/(...)his_all_makes_sense/
Als 2025 nog steeds op de agenda staat, dan moet er wel een nieuwe trailer komen tussen vandaag en eind december.quote:
Er zou meer nieuws komen in 2024, dus ik verwacht nog wel een trailer en voor de rest alleen nog maar info in 2025. Release is altijd maar afwachten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
GTA5 PS5 editie naar PS premium de 19de.
Vast een beetje hypen voor die trailer die spoedig zal uitkomen?
In het gesprek met aandeelhouders bij de kwartaalcijfers is nadrukkelijk aangegeven dat er geen vertraging is en dat het Herfst 2025 zal zijn. Er zullen nog enkele trailers volgen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:55 schreef Elan het volgende:
Zal mij niet verbazen als die naar 2026 gaat.
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
De complottheoretici denken dat morgen een speciale dag wordt. We gaan het meemaken.
Dit gaat gewoon de standaard Circoloco tweet worden, waarna een groot deel van de user base van een brug springt.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
Zou wel grappig zijn als Rockstar het echt heeft geteased met de maanstand.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, 3 december gaat het echt gebeuren.
Geen idee, maar aan de hopium moet en zal gelurkt worden.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat @Koffieplanter gelijk krijgen?quote:Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/playlist?list=TLGGLWZTdZua_3AwMjEyMjAyNA
Dit gaat niet meer lang duren. Er staat nog niks voor geuploaded. Anders zag je dat wel weet ik uit andere playlists. Die fout gaat Rockstar ook niet nog eens maken.
Heeft niets met woke te maken maar met desinformatie. Het is gewoon nep. Waarom zou je dat een platform biedenquote:Op maandag 2 december 2024 10:37 schreef Rnie het volgende:
Ik zag wel hele toffe AI shots van GTA6 voorbij komen op Reddit, maar kan ze niet meer vinden.
Reddit is zo woke dat ze dat soort dingen ook verwijderen.
Waarom zou je dat niet mogen aanbieden als je aangeeft dat het om AI gerelateerde afbeeldingen gaat? Het is extreem overtrokken hoe er omgegaan wordt met dat soort dingen aldaar.quote:Op maandag 2 december 2024 10:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heeft niets met woke te maken maar met desinformatie. Het is gewoon nep. Waarom zou je dat een platform bieden
Dat is aan de mods daar, vraag het daar zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen aanbieden als je aangeeft dat het om AI gerelateerde afbeeldingen gaat? Het is extreem overtrokken hoe er omgegaan wordt met dat soort dingen aldaar.
Zo is het bijna in elke subreddit hoor. Maargoed, dit is een andere discussie.quote:Op maandag 2 december 2024 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is aan de mods daar, vraag het daar zou ik zeggen.
Of nog langer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:37 schreef Momo het volgende:
Nou is vandaag dan de dag? Of zullen ze wachten tot 5 december wanneer vorige jaar de eerste trailer uitkwam?
Waarom is vandaag nou weer de dag dan?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:37 schreef Momo het volgende:
Nou is vandaag dan de dag? Of zullen ze wachten tot 5 december wanneer vorige jaar de eerste trailer uitkwam?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom is vandaag nou weer de dag dan?![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaagquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:37 schreef Momo het volgende:
Nog langer?quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Nog meer (fake?) screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2024 10:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heeft niets met woke te maken maar met desinformatie. Het is gewoon nep. Waarom zou je dat een platform bieden
Ik zeg toch niet dat ik het er wel of niet mee eens ben?quote:
Realistische verkeerssituatie wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met AI kun je ook al heel wat bereiken natuurlijk![]()
Ik heb ChatGPT eens op los geslagendit is de eerste hit die ik kreeg.
[ afbeelding ]
Dit is de laatste Rockstar game die zonder AI wordt gemaakt gok ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met AI kun je ook al heel wat bereiken natuurlijk![]()
Ik heb ChatGPT eens op los geslagendit is de eerste hit die ik kreeg.
[ afbeelding ]
Daar valt nog wel wat aan te sleutelen lijkt mequote:
Sommige mensen hebben die middelen natuurlijk, zullen wel vrienden op vrienden op vrienden zijn die dure auto's, heli's etc tot hun beschikking hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:04 schreef Momo het volgende:
Mensen stoppen ook heel veel tijd en geld in hun eigen trailer maken
https://www.reddit.com/r/(...)/trailer_2_fan_made/
En jij denkt dat in deze game nog geen AI in zit?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is de laatste Rockstar game die zonder AI wordt gemaakt gok ik.
Over 5 jaar krijgen we een beleving die we ons nu nog niet kunnen voorstellen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:12 schreef Rnie het volgende:
2 november 2011: Trailer 1 - GTA 5
14 november 2012: Trailer 2 - GTA 5
We zitten wel in de timewindow van Trailer 2 hoor.
Ter referentie:
https://www.sutori.com/en(...)PMQTkrHiuszAPYbVc9ot
In de tussentijd mogen ze wel even zorgen dat op de PS5 Red Dead Redemption 2 4K en 60FPS is in plaats van fakeK van de PS4 Pro versiequote:
https://www.youtube.com/playlist?list=TLGGLWZTdZua_3AwMjEyMjAyNAquote:Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/playlist?list=TLGGLWZTdZua_3AwMjEyMjAyNA
Dit gaat niet meer lang duren. Er staat nog niks voor geuploaded. Anders zag je dat wel weet ik uit andere playlists. Die fout gaat Rockstar ook niet nog eens maken.
quote:De playlist bestaat niet.
Zomaar?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:24 schreef Nober het volgende:
Laat ze VI maar schrappen en meteen VII uitbrengen.
Volgens mij hebben de social media medewerkers daar echt de grootste lol achter de schermen als ze een beetje meelezen overal. Haal die pin weg, eens zien wat ze zeggen, haha.. Maar je zou zeggen dat het niet anders kan dan dat het snel komtquote:Op donderdag 5 december 2024 18:29 schreef Rnie het volgende:
Rockstar no longer has GTA 6 Trailer 1 pinned on their youtube channel.
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)trailer_1_pinned_on/
@:Zipportal
Ja, last dal al. Plus nog wat posts verwijderd.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:29 schreef Rnie het volgende:
Rockstar no longer has GTA 6 Trailer 1 pinned on their youtube channel.
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)trailer_1_pinned_on/
@:Zipportal
Het gaat gebeuren. Ik voel het.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, last dal al. Plus nog wat posts verwijderd.
Oeps? Ben je een medewerker van Rockstar en had je per ongeluk de trailer hier neergezet?quote:
En gelijk op de vingers getiktquote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oeps? Ben je een medewerker van Rockstar en had je per ongeluk de trailer hier neergezet?
Staat Saturnus dan achter de maan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
Volgens Reddit moeten we het nummer 27 in de gaten houden...
I just can't take it anymore.![]()
Derde Kerstdag GENOTquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
Volgens Reddit moeten we het nummer 27 in de gaten houden...
I just can't take it anymore.![]()
Maar nu is de sneeuw in Los Santosquote:Op maandag 23 december 2024 14:24 schreef DKUp het volgende:
Speel de laatste tijd eigenlijk weer San Andreas. IV op de Steam Deck ook maar weer eens oppakken. V ben ik wel ff klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat dit zo werkt. Versie 0.047, vanochtend geüpload.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe komen ze hierachter vraag ik mij af? Hacks bij rockstar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat dit zo werkt. Versie 0.047, vanochtend geüpload.
Binnen 10 minuten ook echt (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:51 schreef Starhopper het volgende:
Volgens TGG kan het binnen 10 minuten gebeuren!
Bekijk deze YouTube-video
1500 reacties binnen 3 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Haha en dit is de nieuwe post van rockstar![]()
![]()
![]()
[ x ]
Er zou iets gaan gebeuren vandaag want 2 rockstar medewerkers hebben hints naar vandaag geplaatst, zie draadje:quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar gaat dit over?
Samenvatting, iemand?
Er was een of andere graphic designer van R* die een foto had geplaatst van zijn/haar kerstpakket, waar ook een document op was te zien waar '1227' op stond en sindsdien zijn de schizofrenen ervan overtuigd dat op 27 december er nieuws zou komen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar gaat dit over?
Samenvatting, iemand?
Stukje BNW in GAM.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar gaat dit over?
Samenvatting, iemand?
Hints geplaatst... Je denkt toch niet echt dat R* zoiets via een simpele graphic designer de wereld ingooit? En als deze op eigen akkoord zou handelen heeft deze persoon geen baan meer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zou iets gaan gebeuren vandaag want 2 rockstar medewerkers hebben hints naar vandaag geplaatst, zie draadje:
[ x ]
Waarschijnlijk is het gewoon een dikke trollactie van ze en gebeurd er niets
Op het briefje stonden allemaal verwijzingen naar GTA VI locaties. Gewoon een dikke trollactie imo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hints geplaatst... Je denkt toch niet echt dat R* zoiets via een simpele graphic designer de wereld ingooit? En als deze op eigen akkoord zou handelen heeft deze persoon geen baan meer.
@GGMM is teleurgesteld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zou iets gaan gebeuren vandaag want 2 rockstar medewerkers hebben hints naar vandaag geplaatst, zie draadje:
[ x ]
Waarschijnlijk is het gewoon een dikke trollactie van ze en gebeurd er niets
TGG wacht tot 12:27 Miami tijdquote:
En als dat niet werkt wacht hij tot 12:27 Pacific, want Los Santos. En als dat niet werkt gaan we knutselen aan de volgende complottheorie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TGG wacht tot 12:27 Miami tijdDus er is nog een beetje hoop
Of je laat het los.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TGG wacht tot 12:27 Miami tijdDus er is nog een beetje hoop
Mensen maken zich ook zo druk, de tandjes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat de reden is dat we nog geen trailer 2 hebben is dat ze daar achter de schermen bij Rockstar teveel lol hebben om ons.
En daar is het nu 3 uur 's nachts. Dus hij heeft voor jan lul bijna een nachtje doorgehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Die gozer komt trouwens uit Australië. Maw., hij spendeert zijn zomer achter slot en grendel, bedenkend hoe er nu weer random getallen en cijfers gelinkt kunnen worden aan een hint van een trailer.
Dat is nu eenmaal de ideale speedrun strat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tot die tijd kan je leuke fragmenten van GTA5 hier delen.
Zoals "Davey, how are you doing". Dat ie dan uit een vliegtuig springt, het toestel crasht en dan op z'n gemak aan komt lopen. Davey!
Ned Luke, de acteur die de rol van Michael De Santa in GTA5 speelde, deed zelfs mee met de ophef.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Rockstar lachen ze zich de ballen/tieten uit de broek/bh om dit soort mensen
Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer het op Hawaii op 31 december 23:59 is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuws![]()
Ik geil ook op Mei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat een idioterie. Geruchten gebaseerd op niks zou je niet moeten geloven obviously. Dit gaat echt nergens meer over.
Mijn take, Rockstar komt in februari/maart met wat nieuws. Kan ook mei worden want Rockstar geilt ook op mei.
quote:
Stukje poepert.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt. Weliswaar uit 2019-2020.
Blijft toch wel hilarisch om te zien hoeveel moeite mensen er in steken voor elke mogelijk suggestief detail, een BNW-topic is er niks bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd wanneer we echte informatie krijgen.
Veel zin in om eindelijk te spelen.
Nou, nou, niet zo depri. Take Two heeft afgelopen september aangegeven meer trailers te brengen. Trailer 2 zal gerust wel deze maand uitkomen.quote:
Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
T2 heeft in februari een conference call. Op basis van niks vermoed ik trailer 2 rond die tijd. Mei is veel te laat voor een game die in oktober/november uitkomt.
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.
Hij is toch al uitgesteld. Ik denk dat ze 2025 gewoon makkelijk halen. Die trailer was polished afquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gewoon mijn persoonlijke gok.quote:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Strategie speelt een rol. In de periode dat GTA6 op de markt komt, verkoopt de rest niets.
Deze moet je even onderbouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.
Die lees ik vaker, maar ik snap niet echt hoe geen nieuws gelijkstaat aan slecht nieuws. Mijns inziens zijn ze niet per se laat met trailer 2, maar waren ze gewoon ongelooflijk vroeg met trailer 1.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Begrijpelijk, begrijpelijk. Echter ga ik niet zo mee in al die geruchten over vertragingen. Het bedrijf Take Two interactive is natuurlijk niet alleen met GTA6 bezig. Ook zijn er recente overnames (Cfx.re) geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie trouwens alleen current gen of moet het ook op PS4 en Xbox One draaien?
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.
Wishful thinking voor arme mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
GTA6 komt niet beschikbaar voor de PS4 of Xbox one.
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wishful thinking voor arme mensen
Dat heb ik ook gehoord bij Resident Evil 4 Remake en Star Wars Jedi Survivorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.
https://afkgaming.com/gam(...)ms-release-platforms
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5
Ja ik heb ook liever dat die er niet op uit komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.
En zelfs al zou het spel voor de PS4 uitkomen dan nog is de prijs gelijk met de versie van de PS5.
Inmiddels is de Playstation4 alweer 12 jaar oud.
Het was aanvankelijk de bedoeling om in V naar Liberty City te kunnen, dus dit lijkt me best aannemelijk. Lijkt me, east coast > east coast, ook direct de meest logische locatie voor VI.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef Rnie het volgende:
Onder het mom van "In Florida sneeuwt het niet", blijf ik erbij dat er naast Leonida een compleet ander deel van Amerika bespeelbaar zal worden.
Dat laatste inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever dat die er niet op uit komt.
Maar flitsbezorger noemde het Wishful thinking voor arme mensen dat hij niet op de ps4 uitkomt. Die snapte ik dus niet helemaal. Want zou het andersom zeggen. Het is Wishful thinking voor arme mensen dat die juist uitkomt op oude consoles
Oude leaks hadden het over Cuba en een deel van Zuid-Amerika in updates. De map zou veranderen de aankomende jaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef Rnie het volgende:
Onder het mom van "In Florida sneeuwt het niet", blijf ik erbij dat er naast Leonida een compleet ander deel van Amerika bespeelbaar zal worden.
Cayo Perico XXL?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oude leaks hadden het over Cuba en een deel van Zuid-Amerika in updates. De map zou veranderen de aankomende jaren.
De grootste irritatie was dat na 12 jaar de map, door een gebrek aan nieuwe speelvelden, saai werd. Cayo Perico was leuk, maar er kan zoveel meer met online tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is ook wel logisch om een map expansion te hebben, omdat VI waarschijnlijk gemaakt gaat worden om het minstens een decennium vol te houden. Dat V bijna twaalf jaar onder ons is geweest is toch ondanks de map, want die is, ja, shit. 80% van de map is gewoon niks, ondanks verwoede pogingen Sandy Shores, Paleto Bay en Alamo Sea relevant te maken in Online.
Ze zullen, getuige het voornemen in V, toch nog voldoende assets hebben liggen om Liberty City binnen mum van tijd op te tuigen, lijkt me? Het zou lore wise ook wel ergens op slaan, want er is, ondanks verschillende universes, dankzij Vice City een connectie tussen de twee. Je kunt er met de Italian Mafia makkelijk iets mee doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
De grootste irritatie was dat na 12 jaar de map, door een gebrek aan nieuwe speelvelden, saai werd. Cayo Perico was leuk, maar er kan zoveel meer met online tegenwoordig.
Hoe heerlijk zou het zijn als een missie zich uitstrekt over Los Santos, Vice, Liberty en ergens in Cuba.![]()
https://gta.fandom.com/wiki/Cayo_Pericoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:54 schreef exile79 het volgende:
I don't know what Cayo Perico is and now I'm affraid to ask
Zou wat zijn als je tussen Los Santos en Vice zou kunnen "reizen".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt. Stiekem hoop ik dat Los Santos een complete overhaul krijgt en geport wordt, zodat je in "GTA 6 online" nog tal van cross content kan maken. Het heet niet voor niets GTA Online natuurlijk.
Maargoed, zal wel niet.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen, het is maar hoe snel je zelf races kunt gaan maken, en tegen de tijd dat je goeie races hebt ben je alweer even verder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt.
We hebben het hier over Rockstar. Het is geen CD Projekt Red.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Over speelbaar gesproken: In het begin zit de game vol bugs
Ik like je post, maar eigenlijk wil ik dit niet liken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Vanwege de bosbranden is het met 10 jaar uitgesteld. @:rnie
Knock on wood kan niet meer 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik like je post, maar eigenlijk wil ik dit niet liken.Klop het af maat. NU!
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Knock on wood kan niet meer 😱
Alles afgefikt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O shit, nee zo bedoelde ik het niet. Nee echt niet.
GTA V is shit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
GTA V en Red Dead Redemption 2 zijn gewoon nog steeds de standaard.
Blijft zonde Red Dead Redemption 2 op de PS5 niet 4K en 60FPS is.
Yep, ez money zou je denken een rdr2 remaster.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
GTA V en Red Dead Redemption 2 zijn gewoon nog steeds de standaard.
Blijft zonde Red Dead Redemption 2 op de PS5 niet 4K en 60FPS is.
Of op zijn minst een 60fps patch.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yep, ez money zou je denken een rdr2 remaster.
Eeuwig zonde voor zo'n topgame.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of op zijn minst een 60fps patch.
Zelfs de oeroude RDR1 heeft een update gehad.
Staat me vaag iets van bij dat er destijds wel een upgrade in de planning stond, maar dat dat na het GTA Trilogy Remaster debacle voor onbepaalde tijd in de koelkast is gezet.
Grootste risico van leaks zijn medewerkers. En dat kan je deels technisch afvangen (bijv. geen mogelijkheid tot inpluggen van USB sticks of HD's in werklaptops/workstations). Deels procesmatig (niemand die werkt aan het geheel, dus ook niemand die toegang heeft tot het geheel) en als laatste een goed NDA en werknemers die zich erg bewust zijn van de gevolgen als deze NDA niet nagekomen wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:31 schreef Rnie het volgende:
Toch wel benieuwd hoe dat precies zit met backups, in combinatie met veiligheid ivm leaks, van dit soort grote projecten. Iemand een idee hoe dat technisch en logistiek werkt?
Oogjes gaan zo open over wat Rockstar voor een bedrijf is dezer dagen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vraag anders ook gelijk 50 euro voor patches.
Zul je zien dat ze bij de fysieke copy voor $100 ook nog de boekjes, map en andere goodies wegbezuinigd hebben want "klimaat".quote:
Analysten zeggen altijd domme dingen. Niet naar luisteren.quote:
Het spel gaat geen 100$ kosten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oogjes gaan zo open over wat Rockstar voor een bedrijf is dezer dagen.
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.quote:
Dat is inmiddels de standaard voor elke AAA game. Standard Edition zet ik op ¤79,99, Ultimate op ¤99,99. R* gaat, denk ik, redeneren dat het een investering van 10+ jaar is door GTAO. Dat valt in ieder geval meer te billijken dan Ubisoft dat dergelijke prijzen vraagt voor copy en paste content van smakeloze slop.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.
Spel zal gewoon 60¤ zijn op PC en 69,99 op consolesquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meerdere Nederlandse webshops bieden al een pre-order aan voor GTA VI voor de PS5
69,99 euro tot 79,99 euro.
Dat grenst aan oplichting, lijkt me. Het is niet alsof die webshops een bevestigde prijs hebben gekregen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meerdere Nederlandse webshops bieden al een pre-order aan voor GTA VI voor de PS5
69,99 euro tot 79,99 euro.
Of ook maar enig idee hebben wanneer het spel wordt gereleased. Lekker makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat grenst aan oplichting, lijkt me. Het is niet alsof die webshops een bevestigde prijs hebben gekregen.
GTA V RP is heel populair en denk dat dat het nog in leven houd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt. Stiekem hoop ik dat Los Santos een complete overhaul krijgt en geport wordt, zodat je in "GTA 6 online" nog tal van cross content kan maken. Het heet niet voor niets GTA Online natuurlijk.
Maargoed, zal wel niet.
Dat is toch in maart of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
70-80 euro
Benieuwd of ze voor de afsluiting van het financieel jaar iets gaan melden. Dat deden ze namelijk wel bij de laatste vier grote releases.
Dat is toch in maart of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
70-80 euro
Benieuwd of ze voor de afsluiting van het financieel jaar iets gaan melden. Dat deden ze namelijk wel bij de laatste vier grote releases.
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie geen enkele reden om te denken dat het iets anders dan 6 tientjes gaat worden
Take-Two Interactive Software, Inc. to Report Third Quarter Fiscal Year 2025 Results on Thursday, February 6, 2025quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch in maart of zo?
[..]
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.
In het geval van GTA6 ga ik gewoon uit van 8 tientjes.
Dus 6 februari de trailer?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Take-Two Interactive Software, Inc. to Report Third Quarter Fiscal Year 2025 Results on Thursday, February 6, 2025
https://www.take2games.co(...)ird-quarter-fiscal-5
Niet per se, wel mogelijk. Wat deze conference call vooral gaat doen is ons uitsluitsel geven over de release date (en/of delays) en de marketing strategie indien dit tegen die tijd nog niet gecommuniceerd is. Via deze conference calls leerden we bijvoorbeeld dat de '2025' uit de trailer slaat op de herfst, iets wat in de trailer zelf nooit is aangekondigd.quote:
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Mjah, soms voelt dat wel zo ja, oude games blijven lang duur.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
80¤jullie worden echt genaaid met die consoles
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
GTA China
In dat kader is het erg vervelend dat VCS en LCS nog niet op PC/Console verkrijgbaar zijn. Zal wel met licenses te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was best wel goed (zelf op DS gespeeld)
Kijk maar eens in de PS Store, het gros van de nieuwe games is 69,99 euro.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.
Lelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de PS Store, het gros van de nieuwe games is 69,99 euro.
Sommigen zelfs 79,99 euro.
Voor Demon's Souls en Returnal heb ik destijds 79,99 betaald.
Fysieke games zijn meestal (maar lang niet altij) iets goedkoper.
Het probleem is ook niet dat R* besluit ¤80, ¤90 of zelfs ¤100 te vragen voor een GTA game. Het probleem is dat alle andere inferieure triple a publishers dat zien en denken 'hey, als zij dat kunnen dan ...' terwijl het leeuwendeel gewoon troep aflevert wat vaak nog niet eens af is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef over_hedge het volgende:
We mogen sowieso niet zeuren over de prijs van games. Het ontwikkelen is zoveel duurder geworden. En de prijzen zijn jaren amper tot niet veranderd.
100 euro voor een AAA spel wat jaren kost om te maken met honderden mensen is niet eens zo gek. Zou het ook prima vinden.
Ligt ook aan de game duur wat mij betreft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef over_hedge het volgende:
We mogen sowieso niet zeuren over de prijs van games. Het ontwikkelen is zoveel duurder geworden. En de prijzen zijn jaren amper tot niet veranderd.
100 euro voor een AAA spel wat jaren kost om te maken met honderden mensen is niet eens zo gek. Zou het ook prima vinden.
Publishers zoals EA,Namco, Capcom etc maken al jaren recordwinsten. Het is klets dat we niet mogen zeuren. We krijgen niks meer met fysieke games, nog niet eens een boekje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef over_hedge het volgende:
Ja je mag zeuren. Niet te letterlijk nemenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Het is klets dat we niet mogen zeuren.
Ik zal vanavond eens kijken op mijn PS5.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:44 schreef -CRASH- het volgende:
Na de nieuwe update geeft GTA online (en ook Battlefield) hier een error.
Meer die er last van hebben (PS5)
Heb zojuist mijn PS5 aangezet en hij begon een update te downloaden van GTA5 (1.0008) en hij startte probleemloos op hiero.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:44 schreef -CRASH- het volgende:
Na de nieuwe update geeft GTA online (en ook Battlefield) hier een error.
Meer die er last van hebben (PS5)
Al vragen ze er 500,- voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:43 schreef -CRASH- het volgende:
Maakt mij niks uit wat het gaat kosten.
Ik ga voor de Super Deluxe Ultimate Collectors Edition
229 dagen en counting in GTA Online.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
Maar goed, het is een hobby en hobbies kosten geld.
En als je er vele uren plezier van hebt is dat het wel waard vind ik
Spel gaat geen 100 euro kosten just fyi.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
229 dagen en counting in GTA Online.
Voor 2x 60 euro oid.
Geen geld.
2 keer 60, voor de PS3 en de PS4 versie, en 10 euro paar jaar terug voor de upgrade naar de PS5 versiequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
229 dagen en counting in GTA Online.
Voor 2x 60 euro oid.
Geen geld.
Voor GTA zou ik dat misschien nog wel over hebben (100), maar voor alle overige games vind ik 70-80 meer dan zat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef DKUp het volgende:
Andere studio’s hopen dat GTA VI een kostprijs krijgt van 100 dollar, want dan kunnen zij dat ook vragen.
Het artikel gaat daarover, niet dat GTA VI 100 dollar gaat kosten…….
70-80 euro zoals SOONY doet geloof ik wel in.
Ohja bijna dat tientje vergeten!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
2 keer 60, voor de PS3 en de PS4 versie, en 10 euro paar jaar terug voor de upgrade naar de PS5 versie
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:25 schreef rival het volgende:
Trouwens, misschien zijn er meer mensen niet zo snugger net als ik.....![]()
Ik speel dus al jaren die Series X / PS5 versie van GTA.
Ik kwam er afgelopen weekend pas achter dat mijn instellingen bij Graphics op "Fidelity" stonden. Dat is 30FPS.
Die heb ik nu op "Performance" gezet en dat is 60 FPS. Ik heb een hele nieuwe game voor mn gevoel.
Maar meer dan de helft van de mensen die ik dit vertel blijken hem ook nog op Fidelity te hebben staan. Misschien hier ook iemand?
Performance RT is ook een aanrader, 60FPS met wat RT effecten en zo goed als dezelfde resolutie als Performancequote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:25 schreef rival het volgende:
Trouwens, misschien zijn er meer mensen niet zo snugger net als ik.....![]()
Ik speel dus al jaren die Series X / PS5 versie van GTA.
Ik kwam er afgelopen weekend pas achter dat mijn instellingen bij Graphics op "Fidelity" stonden. Dat is 30FPS.
Die heb ik nu op "Performance" gezet en dat is 60 FPS. Ik heb een hele nieuwe game voor mn gevoel.
Maar meer dan de helft van de mensen die ik dit vertel blijken hem ook nog op Fidelity te hebben staan. Misschien hier ook iemand?
Ik ben gaan lezen en de RayTracing is voor schaduws/reflecties las ik. Die ik nu ook gewoon zie. Dus ik dacht dat zal het alleen maar iets trager maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Performance RT is ook een aanrader, 60FPS met wat RT effecten en zo goed als dezelfde resolutie als Performance![]()
Fidelity is 4K 30FPS met volledige RT reflecties. Ziet er mooi uit, alleen 60FPS speelt veel fijner.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gaan lezen en de RayTracing is voor schaduws/reflecties las ik. Die ik nu ook gewoon zie. Dus ik dacht dat zal het alleen maar iets trager maken.
Maar die dingen zullen dus alsnog mooier ogen met de RT aan? of doet het wat anders?
Dit, en filmgrain + motion blur uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is het allereerste wat ik doe als ik een game voor het eerst opstart, meteen kijken bij de graphics modes.
Zet ik altijd meteen op performance mode, of indien aanwezig balanced vrr.
En dat idd, film grain, motion blur, chromatic dinges en zulks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit, en filmgrain + motion blur uit.
Ook altijd even de audio instellingen tjekken, zijn veel games die standaard op stereo staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |