Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
T2 heeft in februari een conference call. Op basis van niks vermoed ik trailer 2 rond die tijd. Mei is veel te laat voor een game die in oktober/november uitkomt.
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.
Hij is toch al uitgesteld. Ik denk dat ze 2025 gewoon makkelijk halen. Die trailer was polished afquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gewoon mijn persoonlijke gok.quote:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Strategie speelt een rol. In de periode dat GTA6 op de markt komt, verkoopt de rest niets.
Deze moet je even onderbouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.
Die lees ik vaker, maar ik snap niet echt hoe geen nieuws gelijkstaat aan slecht nieuws. Mijns inziens zijn ze niet per se laat met trailer 2, maar waren ze gewoon ongelooflijk vroeg met trailer 1.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Begrijpelijk, begrijpelijk. Echter ga ik niet zo mee in al die geruchten over vertragingen. Het bedrijf Take Two interactive is natuurlijk niet alleen met GTA6 bezig. Ook zijn er recente overnames (Cfx.re) geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie trouwens alleen current gen of moet het ook op PS4 en Xbox One draaien?
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.
Wishful thinking voor arme mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
GTA6 komt niet beschikbaar voor de PS4 of Xbox one.
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wishful thinking voor arme mensen
Dat heb ik ook gehoord bij Resident Evil 4 Remake en Star Wars Jedi Survivorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.
https://afkgaming.com/gam(...)ms-release-platforms
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5
Ja ik heb ook liever dat die er niet op uit komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.
En zelfs al zou het spel voor de PS4 uitkomen dan nog is de prijs gelijk met de versie van de PS5.
Inmiddels is de Playstation4 alweer 12 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |