Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie trouwens alleen current gen of moet het ook op PS4 en Xbox One draaien?
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor nu current gen only. We weten alleen dat het jaren geleden ook in ontwikkeling is geweest voor de PS4 en vermoedelijk One. Alleen ja we zijn nu zoveel jaar later en de trailer had zoveel details wat niet mogelijk lijkt op de vorige generatie consoles.
Wishful thinking voor arme mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
GTA6 komt niet beschikbaar voor de PS4 of Xbox one.
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wishful thinking voor arme mensen
Dat heb ik ook gehoord bij Resident Evil 4 Remake en Star Wars Jedi Survivorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rockstar heeft bevestigd dat GTA6 next-gen exclusief zal zijn.
https://afkgaming.com/gam(...)ms-release-platforms
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Arme mensen willen toch juist dat die voor de ps4 komt. Want die hebben geen ps5
Ja ik heb ook liever dat die er niet op uit komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Maar dan ontstaan de klachten dat de kwaliteit tegenvalt, de framerate te laag, haperingen.
En zelfs al zou het spel voor de PS4 uitkomen dan nog is de prijs gelijk met de versie van de PS5.
Inmiddels is de Playstation4 alweer 12 jaar oud.
Het was aanvankelijk de bedoeling om in V naar Liberty City te kunnen, dus dit lijkt me best aannemelijk. Lijkt me, east coast > east coast, ook direct de meest logische locatie voor VI.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef Rnie het volgende:
Onder het mom van "In Florida sneeuwt het niet", blijf ik erbij dat er naast Leonida een compleet ander deel van Amerika bespeelbaar zal worden.
Dat laatste inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever dat die er niet op uit komt.
Maar flitsbezorger noemde het Wishful thinking voor arme mensen dat hij niet op de ps4 uitkomt. Die snapte ik dus niet helemaal. Want zou het andersom zeggen. Het is Wishful thinking voor arme mensen dat die juist uitkomt op oude consoles
Oude leaks hadden het over Cuba en een deel van Zuid-Amerika in updates. De map zou veranderen de aankomende jaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:00 schreef Rnie het volgende:
Onder het mom van "In Florida sneeuwt het niet", blijf ik erbij dat er naast Leonida een compleet ander deel van Amerika bespeelbaar zal worden.
Cayo Perico XXL?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oude leaks hadden het over Cuba en een deel van Zuid-Amerika in updates. De map zou veranderen de aankomende jaren.
De grootste irritatie was dat na 12 jaar de map, door een gebrek aan nieuwe speelvelden, saai werd. Cayo Perico was leuk, maar er kan zoveel meer met online tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is ook wel logisch om een map expansion te hebben, omdat VI waarschijnlijk gemaakt gaat worden om het minstens een decennium vol te houden. Dat V bijna twaalf jaar onder ons is geweest is toch ondanks de map, want die is, ja, shit. 80% van de map is gewoon niks, ondanks verwoede pogingen Sandy Shores, Paleto Bay en Alamo Sea relevant te maken in Online.
Ze zullen, getuige het voornemen in V, toch nog voldoende assets hebben liggen om Liberty City binnen mum van tijd op te tuigen, lijkt me? Het zou lore wise ook wel ergens op slaan, want er is, ondanks verschillende universes, dankzij Vice City een connectie tussen de twee. Je kunt er met de Italian Mafia makkelijk iets mee doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
De grootste irritatie was dat na 12 jaar de map, door een gebrek aan nieuwe speelvelden, saai werd. Cayo Perico was leuk, maar er kan zoveel meer met online tegenwoordig.
Hoe heerlijk zou het zijn als een missie zich uitstrekt over Los Santos, Vice, Liberty en ergens in Cuba.![]()
https://gta.fandom.com/wiki/Cayo_Pericoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:54 schreef exile79 het volgende:
I don't know what Cayo Perico is and now I'm affraid to ask
Zou wat zijn als je tussen Los Santos en Vice zou kunnen "reizen".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt. Stiekem hoop ik dat Los Santos een complete overhaul krijgt en geport wordt, zodat je in "GTA 6 online" nog tal van cross content kan maken. Het heet niet voor niets GTA Online natuurlijk.
Maargoed, zal wel niet.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen, het is maar hoe snel je zelf races kunt gaan maken, en tegen de tijd dat je goeie races hebt ben je alweer even verder.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt.
We hebben het hier over Rockstar. Het is geen CD Projekt Red.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Over speelbaar gesproken: In het begin zit de game vol bugs
Ik like je post, maar eigenlijk wil ik dit niet liken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Vanwege de bosbranden is het met 10 jaar uitgesteld. @:rnie
Knock on wood kan niet meer 😱quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik like je post, maar eigenlijk wil ik dit niet liken.Klop het af maat. NU!
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Knock on wood kan niet meer 😱
Alles afgefikt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O shit, nee zo bedoelde ik het niet. Nee echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |