Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer het op Hawaii op 31 december 23:59 is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuws![]()
Ik geil ook op Mei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat een idioterie. Geruchten gebaseerd op niks zou je niet moeten geloven obviously. Dit gaat echt nergens meer over.
Mijn take, Rockstar komt in februari/maart met wat nieuws. Kan ook mei worden want Rockstar geilt ook op mei.
quote:
Stukje poepert.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt. Weliswaar uit 2019-2020.
Blijft toch wel hilarisch om te zien hoeveel moeite mensen er in steken voor elke mogelijk suggestief detail, een BNW-topic is er niks bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd wanneer we echte informatie krijgen.
Veel zin in om eindelijk te spelen.
Nou, nou, niet zo depri. Take Two heeft afgelopen september aangegeven meer trailers te brengen. Trailer 2 zal gerust wel deze maand uitkomen.quote:
Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
T2 heeft in februari een conference call. Op basis van niks vermoed ik trailer 2 rond die tijd. Mei is veel te laat voor een game die in oktober/november uitkomt.
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Oktober/November wordt niet gehaald joh. Elk Rockstar spel loopt vertraging op.
Hij is toch al uitgesteld. Ik denk dat ze 2025 gewoon makkelijk halen. Die trailer was polished afquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gewoon mijn persoonlijke gok.quote:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Strategie speelt een rol. In de periode dat GTA6 op de markt komt, verkoopt de rest niets.
Deze moet je even onderbouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Erhm, je weet dat het spel al lang en breed af is? In September is men begonnen met testen.
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
R* heeft nooit zóveel tijd genomen voor een game, dus dat zegt me niet zoveel. Het zou net zo goed kunnen dat de release date van fall '25 al gesteld is na meerdere internal delays. Niemand die het weet. De leaks daarentegen geven me goede hoop, want voor een game die pas over 6 jaar uit zou komen ziet het er best geavanceerd uit.
Die lees ik vaker, maar ik snap niet echt hoe geen nieuws gelijkstaat aan slecht nieuws. Mijns inziens zijn ze niet per se laat met trailer 2, maar waren ze gewoon ongelooflijk vroeg met trailer 1.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Begrijpelijk, begrijpelijk. Echter ga ik niet zo mee in al die geruchten over vertragingen. Het bedrijf Take Two interactive is natuurlijk niet alleen met GTA6 bezig. Ook zijn er recente overnames (Cfx.re) geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt hoor, alleen doet de tijd tussen trailer 1 en trailer 2 de pessimist in mij opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |