GTA V is shit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
GTA V en Red Dead Redemption 2 zijn gewoon nog steeds de standaard.
Blijft zonde Red Dead Redemption 2 op de PS5 niet 4K en 60FPS is.
Yep, ez money zou je denken een rdr2 remaster.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
GTA V en Red Dead Redemption 2 zijn gewoon nog steeds de standaard.
Blijft zonde Red Dead Redemption 2 op de PS5 niet 4K en 60FPS is.
Of op zijn minst een 60fps patch.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yep, ez money zou je denken een rdr2 remaster.
Eeuwig zonde voor zo'n topgame.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of op zijn minst een 60fps patch.
Zelfs de oeroude RDR1 heeft een update gehad.
Staat me vaag iets van bij dat er destijds wel een upgrade in de planning stond, maar dat dat na het GTA Trilogy Remaster debacle voor onbepaalde tijd in de koelkast is gezet.
Grootste risico van leaks zijn medewerkers. En dat kan je deels technisch afvangen (bijv. geen mogelijkheid tot inpluggen van USB sticks of HD's in werklaptops/workstations). Deels procesmatig (niemand die werkt aan het geheel, dus ook niemand die toegang heeft tot het geheel) en als laatste een goed NDA en werknemers die zich erg bewust zijn van de gevolgen als deze NDA niet nagekomen wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:31 schreef Rnie het volgende:
Toch wel benieuwd hoe dat precies zit met backups, in combinatie met veiligheid ivm leaks, van dit soort grote projecten. Iemand een idee hoe dat technisch en logistiek werkt?
Oogjes gaan zo open over wat Rockstar voor een bedrijf is dezer dagen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vraag anders ook gelijk 50 euro voor patches.
Zul je zien dat ze bij de fysieke copy voor $100 ook nog de boekjes, map en andere goodies wegbezuinigd hebben want "klimaat".quote:
Analysten zeggen altijd domme dingen. Niet naar luisteren.quote:
Het spel gaat geen 100$ kosten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oogjes gaan zo open over wat Rockstar voor een bedrijf is dezer dagen.
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.quote:
Dat is inmiddels de standaard voor elke AAA game. Standard Edition zet ik op ¤79,99, Ultimate op ¤99,99. R* gaat, denk ik, redeneren dat het een investering van 10+ jaar is door GTAO. Dat valt in ieder geval meer te billijken dan Ubisoft dat dergelijke prijzen vraagt voor copy en paste content van smakeloze slop.quote:Op donderdag 16 januari 2025 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.
Spel zal gewoon 60¤ zijn op PC en 69,99 op consolesquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ergens tussen ¤69,99 en ¤89,99 zou me niks verbazen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meerdere Nederlandse webshops bieden al een pre-order aan voor GTA VI voor de PS5
69,99 euro tot 79,99 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |