Nou ik vertrouw GTA 6 oçlock 10.000% meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
4 oktober nieuwe trailer zag ik op TikTok !!
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Waar is de trailer dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijkquote:
Het is in de VS juist vroeger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijk
En nu dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is hier een stuk vroeger dan in de VS, ze gaan die trailer niet om 1 uur snachts launchen natuurlijk
Aan de man werd dus weer niets gevraagd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag op Tiktok dat sleehakken volgend jaar weer helemaal in zijn
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:36 schreef Rnie het volgende:
Zal de tijd tussen 6 en 7 net zo lang gaan duren denken jullie?
Oei, hoop dat mijn xboxje deze pracht en praal wel kan weergeven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de GTA6 trailer vandaag ...... in GTA5
EN PS5 PRO?!!!!!!!quote:
Oh niet met gratis upgrade vanaf ps4 zeker?quote:
Wel, het is een patch voor de PS4-versie. Paar maanden na de release uitgekomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh niet met gratis upgrade vanaf ps4 zeker?
Oh sickquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel, het is een patch voor de PS4-versie. Paar maanden na de release uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |