Dat grenst aan oplichting, lijkt me. Het is niet alsof die webshops een bevestigde prijs hebben gekregen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meerdere Nederlandse webshops bieden al een pre-order aan voor GTA VI voor de PS5
69,99 euro tot 79,99 euro.
Of ook maar enig idee hebben wanneer het spel wordt gereleased. Lekker makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat grenst aan oplichting, lijkt me. Het is niet alsof die webshops een bevestigde prijs hebben gekregen.
GTA V RP is heel populair en denk dat dat het nog in leven houd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:30 schreef Rnie het volgende:
GTA 5 online zal binnen 2 maanden uitsterven als GTA 6 online verschijnt. Stiekem hoop ik dat Los Santos een complete overhaul krijgt en geport wordt, zodat je in "GTA 6 online" nog tal van cross content kan maken. Het heet niet voor niets GTA Online natuurlijk.
Maargoed, zal wel niet.
Dat is toch in maart of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
70-80 euro
Benieuwd of ze voor de afsluiting van het financieel jaar iets gaan melden. Dat deden ze namelijk wel bij de laatste vier grote releases.
Dat is toch in maart of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
70-80 euro
Benieuwd of ze voor de afsluiting van het financieel jaar iets gaan melden. Dat deden ze namelijk wel bij de laatste vier grote releases.
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie geen enkele reden om te denken dat het iets anders dan 6 tientjes gaat worden
Take-Two Interactive Software, Inc. to Report Third Quarter Fiscal Year 2025 Results on Thursday, February 6, 2025quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch in maart of zo?
[..]
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.
In het geval van GTA6 ga ik gewoon uit van 8 tientjes.
Dus 6 februari de trailer?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Take-Two Interactive Software, Inc. to Report Third Quarter Fiscal Year 2025 Results on Thursday, February 6, 2025
https://www.take2games.co(...)ird-quarter-fiscal-5
Niet per se, wel mogelijk. Wat deze conference call vooral gaat doen is ons uitsluitsel geven over de release date (en/of delays) en de marketing strategie indien dit tegen die tijd nog niet gecommuniceerd is. Via deze conference calls leerden we bijvoorbeeld dat de '2025' uit de trailer slaat op de herfst, iets wat in de trailer zelf nooit is aangekondigd.quote:
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Voor de consoles ligt de prijs voor nieuwe (AAA) games tegenwoordig tussen de 70 en 80 euro, voor de standaard versie.
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Mjah, soms voelt dat wel zo ja, oude games blijven lang duur.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
80¤jullie worden echt genaaid met die consoles
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
GTA China
In dat kader is het erg vervelend dat VCS en LCS nog niet op PC/Console verkrijgbaar zijn. Zal wel met licenses te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was best wel goed (zelf op DS gespeeld)
Kijk maar eens in de PS Store, het gros van de nieuwe games is 69,99 euro.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dit echt? Ik kan me niet herinneren ooit meer dan 60 te hebben betaald... laatste triple A was Elden Ring, denk ik.
Lelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de PS Store, het gros van de nieuwe games is 69,99 euro.
Sommigen zelfs 79,99 euro.
Voor Demon's Souls en Returnal heb ik destijds 79,99 betaald.
Fysieke games zijn meestal (maar lang niet altij) iets goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |