quote:
Ah nee joh.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfft... sukkel die ik ben
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Dit doet iedereen weleensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Oh joh, geen zorgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben soms zo'n idioot
Eindelijk vraag je er om.quote:
Soms is één ding al veel gevraagdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel klaar met deze dag.
Gister een lange to do lijst gemaakt met dingen die al te lang liggen en er welgeteld 1 van kunnen doen
Jij altijdquote:
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met consent enzo. Moeilijk gedoe in de moderne tijd.
Spaar jij ze niet allemaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Enkel tettenfoto's.quote:
Oh ja....me too... daar heb ik een mening overquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Vertel...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja....me too... daar heb ik een mening over
TETTENquote:
Deel eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja....me too... daar heb ik een mening over
Ja, vertel ons ALLES!quote:
Begrijp ik en nog mee eens ook. Zonder daarmee te zeggen dat nafluiten acceptabel is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... nu ga ik gedonder krijgen
Tegenwoordig is alles me too. Waardoor mensen die grof sexueelgeweld te makem hebben gehad niet meer serieus genomen worden.
Natuurlijk naar en incorrect als iets tegen je zin gebeurt, alleen ik vind verkrachting en ongewenst nafluiten van verschillende orde die zeker niet met hetzelfde woord benoemd kunnen worden
Hier zullen heel veel mensen het mee eens zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegenwoordig is alles me too. Waardoor mensen die grof sexueelgeweld te makem hebben gehad niet meer serieus genomen worden.
Natuurlijk naar en incorrect als iets tegen je zin gebeurt, alleen ik vind verkrachting en ongewenst nafluiten van verschillende orde die zeker niet met hetzelfde woord benoemd kunnen worden
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik en nog mee eens ook. Zonder daarmee te zeggen dat nafluiten acceptabel is.
Dat sowieso. Het is ook niet ondenkbaar dat het soms enorm aangedikt wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor!
Elke vorm van ongewenst gedrag is onacceptabel. Alleen er zijn wel verschillende maten
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja ik vind eigenlijk dat ik die mening niet zo mag voelen
Waarom zou je hier gedonder mee krijgen? Beiden zijn onacceptabel, maar van een geheel andere orde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ben ik met je eens. Echter kan voor iemand die nagefloten wordt het erg intimiderend overkomen. Dus wat misschien minder erg lijkt, kan toch een grote impact hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat leed zich niet laat meten
Dat is precies het argument waar mijn ratio mee eens is en waar mijn emotie het oneens mee isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter kan voor iemand die nagefloten wordt het erg intimiderend overkomen. Dus wat misschien minder erg lijkt, kan toch een grote impact hebben.
Faxiequote:
Wel okay. Beetje af en aan. Soms vooral extreem moe door alle shit, natuurlijk ook niet bepaald uitgerust in mijn "vakantie". Wat bedoeld was om bij te komen van alle ellende van dit jaar, was nu nauwelijks genoeg om bij te komen van alle ellende van de week er voor.quote:
Knuffel... sterkte met allesquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel okay. Beetje af en aan. Soms vooral extreem moe door alle shit, natuurlijk ook niet bepaald uitgerust in mijn "vakantie". Wat bedoeld was om bij te komen van alle ellende van dit jaar, was nu nauwelijks genoeg om bij te komen van alle ellende van de week er voor.
Ik voel me aangesproken met mijn griep en blaasontsteking;)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:45 schreef Sally het volgende:
Sterkte en beterschap aan degenen die het nodig hebben!!
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken met mijn griep en blaasontsteking;)
Dank je wel en ook een warme knuffel voor jou
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel okay. Beetje af en aan. Soms vooral extreem moe door alle shit, natuurlijk ook niet bepaald uitgerust in mijn "vakantie". Wat bedoeld was om bij te komen van alle ellende van dit jaar, was nu nauwelijks genoeg om bij te komen van alle ellende van de week er voor.
Hier prima hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoiii, hoe is het met jou? Is zo´n tijd geleden dat ik hier was.
Ja... een beetje compassie... of desnoods een weekje ziek (weet niet of dat kan, maar voor jezelf zorgen is belangrijk. Voordat 'ie de vernieling indraait)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]En zeker geen mogelijkheid om nog een weekje vrij te pakken?
Erg druk gehad met verbouwingen, badkamer is verplaatst, washok geplaatst in oude badkamer, geheel nieuwe vloer in de kamer, heb nu een houtkachel. dus eigenlijk alles bij elkaar iets teveel gedaan. Maar goed, de komende winter wil ik heel saai doen. Saai is helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier prima hoorgewoon lekker "saai z'n gangetje"
En met jou dan?
Oef dat is veel! Ook wel fijn dunkt mij?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Erg druk gehad met verbouwingen, badkamer is verplaatst, washok geplaatst in oude badkamer, geheel nieuwe vloer in de kamer, heb nu een houtkachel. dus eigenlijk alles bij elkaar iets teveel gedaan. Maar goed, de komende winter wil ik heel saai doen. Saai is helemaal niet verkeerd.
Ja het is supermooi geworden, echt blij mee. Jij nog plannen voor de komende winter?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is veel! Ook wel fijn dunkt mij?
Saai is het beste wat er is
Krijg je wel de ruimte van je werkgever om de tijd te nemen, of word je geacht alweer vol aan de bak te gaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het is supermooi geworden, echt blij mee. Jij nog plannen voor de komende winter?
Ja, de tijd van rellen is al lange tijd voorbij helaasquote:
Nog wat extra olie op het vuur gooien mis ik stiekem weleensquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, de tijd van rellen is al lange tijd voorbij helaas
Ja leuk was dat altijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nog wat extra olie op het vuur gooien mis ik stiekem weleens
Kost teveel energie tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, de tijd van rellen is al lange tijd voorbij helaas
Want weet je wat olie kost.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nog wat extra olie op het vuur gooien mis ik stiekem weleens
's ochtends alleen ff vragen,"hey hoe zit het nou met ...... ?"quote:
Het begint met een F en eindigt op L?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
's ochtends alleen ff vragen,"hey hoe zit het nou met ...... ?"
En dan kon je de rest van de ochtend genieten
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint met een F en eindigt op L?
Goede oude tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, dat zal de reden zijn dat ik daarna ver weg bleef van rellen
Vroeger was alles beter #justQthingsquote:
Waarheidquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter #justQthings
quote:
Ow god jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint met een F en eindigt op L?
Dan zit ik thuis in een leeg huis, ga ook niet in m'n eentje ergens naar toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]En zeker geen mogelijkheid om nog een weekje vrij te pakken?
Volop werken natuurlijk! Arbeid maakt vrij!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg je wel de ruimte van je werkgever om de tijd te nemen, of word je geacht alweer vol aan de bak te gaan?
Lastigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zit ik thuis in een leeg huis, ga ook niet in m'n eentje ergens naar toe.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vrees hier voor een nachtje doorhalen...
Aan triggers kan je niks doen meid.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thee en series
Stomme reclame met triggerende muziek
Jaja mijn trigger mijn probleem, alleen hoofd vol toestanden nu
Ja... sowieso is mijn vader vandaag (04/04/1994) dertig jaar dood en dat is een triggerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan triggers kan je niks doen meid.
En nee, niet jezelf de schuld geven ervan, je kan hooguit proberen om er goed mee om te gaan.![]()
![]()
Meid, jij ook nog wakker...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... sowieso is mijn vader vandaag (04/04/1994) dertig jaar dood en dat is een trigger
En het liedje dreamer- Supertramp breng mijn hoofd terug naar een heel slechte periode
Beetje teveel
Maar goed....nait soezen moar broezen
Ja achquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Meid, jij ook nog wakker...
Wens je sterkte in deze periode
Rouwen mag nog steeds. Niet raar.
Lief zijn voor jezelf.
Kan je zien hoe het vandaag de dag anders is dan toen?
Probeer te focussen op wat je nu wel kan. De donkere periode is er niet meer.
Hopelijk verlicht het je pad als je vooruit kan blijven kijken: wat heb ik nu, wat heb ik al bereikt?
En al zijn het kleine stapjes: je hebt ze toch maar mooi gezet.
Feel good serie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach
Het gaat langzaam aan wel steeds een beetje meer en vaker goed hoor. Alleen vier oktober is altijd een beetje en trigger
En nu ben ik veilig en daar gaat het om
En straks een gesprek met de psycholoog. Dat helpt ook altijd wel
Nu lekker thee en een fijne serie
Beidequote:Wat doe jij buiten je bedje? Of in je bedje wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
Maar nu dus vooral last van de dorst die ik van Chinees eten krijg, en dus... plassen...!Maar koud
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 01:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Feel good serie?
[..]
Beide![]()
Voelde me beroerd nadat ik vandaag opnieuw thuisgewerkt had en maar even een pakketje opghaald had op et winkelcentrum. Toen gaan liggen maar eigenlijk al honger.
Maar voelde me dus beroerd, alleen wel een beetje zin in Chinese Tomatensoep.
Dit schreef ik in DTS vanavond:Dat zijn ambivalente gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
Maar nu dus vooral last van de dorst die ik van Chinees eten krijg, en dus... plassen...!Maar koud
![]()
![]()
Slaap lekker en sterkte
Hopelijk morgen beter voor jou
Hoi jijquote:
Op zijn Deensquote:
quote:
Maar dan ook echtquote:
Sallyquote:
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel echt een onmeunige maandag vandaag
En water is nat. News at eleven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel echt een onmeunige maandag vandaag
Ik ben aan het afkicken van harddrugs, voornamelijk cocainequote:
Ow damn, succes daarmee man!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van harddrugs, voornamelijk cocaine
Succes!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo 👋🏿,
Ik ben nog steeds opgenomen in de kliniek. Afkicken gaat goed 🙂
Hoe is het met iedereen hier?
Je bent ook een mooi mens. Dus lekker sier zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben er vandaag voor de sier geloof ik...
Gisteravond wel een geweldig nieuw sushi restaurant gevonden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent ook een mooi mens. Dus lekker sier zijn
Sushi
Q.!quote:
Wel beter voor die bosbranden daarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
Wij zitten in de nasleep van orkaan Kirk. Het stormt hier een beetje boel hard
als het nat is erbij, dunkt mij. Harde wind en droogte maakt het aanwakkeren en verspreiden wil gemakkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel beter voor die bosbranden daar
Die zijn gelukkig allemaal weg ondertussen. Nu regen en wind hard genoeg om je van de brug af te blazen 30 meter naar beneden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel beter voor die bosbranden daar
Dat is waar. Maar volgens mij neemt Kirk behoorlijk wat nattigheid met zich meequote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het nat is erbij, dunkt mij. Harde wind en droogte maakt het aanwakkeren en verspreiden wil gemakkelijk
Ik duim dat de branden snel over zijn. Lijkt me doodeng
Gelukkig dat die weg zijn. De natuur heeft nu de regen nodig om te herstellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig allemaal weg ondertussen. Nu regen en wind hard genoeg om je van de brug af te blazen 30 meter naar beneden.
Oooh Wat lekker! Vast warmer dan hierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poah, zin in morgen, lekker naar Ibizamet werk, dat wel. Maar wordt ongetwijfeld leuk
Ja, er zijn vooral activiteiten gepland voor morgenmiddag/avond, vrijdag en zaterdagochtend. Verder vrije tijd. We zitten er tot en met maandag. Vrijdag rond lunch ook een paar uur voor jezelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh Wat lekker! Vast warmer dan hier
Houd je wat tijd voor jezelf over? En hoelang?
Klinkt erg goed! Veel plezierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, er zijn vooral activiteiten gepland voor morgenmiddag/avond, vrijdag en zaterdagochtend. Verder vrije tijd. We zitten er tot en met maandag. Vrijdag rond lunch ook een paar uur voor jezelf.
Thanks!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt erg goed! Veel plezier
Ken het enkel uit boeken en als "Ibiza style". Blijkt mooi te zijn! Genieten wordt het vast voor julliequote:
Same.quote:
Begin november een weekje vrij. Ik denk dat ik maar een hele week met veel kaas en worst en wijn en boeken in een blokhut in een bos ga zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Vorige weekje was in mei. Achteraf te lang geleden.
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin november een weekje vrij. Ik denk dat ik maar een hele week met veel kaas en worst en wijn en boeken in een blokhut in een bos ga zitten
24/7 Twitch stream in je Snuggie?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.
Noicequote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.
Nee, want ik heb ook nog een massage in de planning staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
24/7 Twitch stream in je Snuggie?
Ook op Twitch? Zien we je twitchen op Twitch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb ook nog een massage in de planning staan.
Neen, dat past gezien de hoeveelheid kleding beter op OF.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook op Twitch? Zien we je twitchen op Twitch?
Check. In de laatste vakantie ging mn vader dood, daar rust je niet echt van uit.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. In de laatste vakantie ging mn vader dood, daar rust je niet echt van uit.
Ohnoesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde..zij en de dokter zien het niet gebeuren dat ze de kerst haalt
Ik ben bang
Dank je wel... ergens diep van binnen heb ik zoiets van.ze gaat het wel redden, komt goed etcquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes
Heel veel sterkte jij, knuffel
Meh. Sterkte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde..zij en de dokter zien het niet gebeuren dat ze de kerst haalt
Ik ben bang
quote:
Nee.quote:
Slaap lekker nog evenquote:Op maandag 14 oktober 2024 04:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Maar goedemorgen
Get back to bed
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
(ja ik knuffel lekker tegen je aan
)
Altijd warm hier!quote:
Jeeeeejquote:
Morgen wordt het warmerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeej
Het is hier 15 graden
Heb het niet koud, alleen over een paar graden warmer zou ik niet klagen
Jep drie dagen lekker weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Mss kunnen mijn tomaten nog wat meer kleuren maar ben er bang voor. Zelfs al afgelopen nacht her en der nachtvorst gehad aldus de weersvoorspelling voor Gelderland van gisteravond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Het was hier ruim 25 graden de afgelopen dagen. Helaas later deze week weer regenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Patserquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had afgelopen weekend 27 gradenBlij met morgen 21 graden, want gisteren thuiskomen met 7 graden was wel heftig.
Vocę sempre ouvequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu mag ik een keer, meneer Porto
Is het gelukt vandaag?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heb besloten dat ik vandaag gelukkig ben en een fijne dag ga hebben. Als ik afwacht gebeurt het niet, dus daarom dat besluit
Weet niet zo goed wat te zeggen behalve een dikke knuffel en heel erg veel sterktequote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:22 schreef Saboo het volgende:
[..]
Is het gelukt vandaag?
Even emodump hier. Dat moment dat je iemands social media profiel even opzoekt om te kijken hoe het gaat, en iemand er niet meer blijkt te zijn. Veels te jong en op een vreselijk “oneerlijke” manier overleden.
Al een paar maanden geleden, en het was niet iemand met wie ik ooit écht intensief contact onderhield. Wel iemand voor wie ik veel bewondering had en die al veels te veel narigheid had meegemaakt.
Kan niet slapen en het niet loslaten. Denk dat de meeste wel eens zoiets lezen/meemaken en nouja… Blijft ook één van de maffe dingen van social media. Wilde het vooral even van mij afschrijven. Verder niets eigenlijk.
Tammiequote:
Ja lekker, en met jou?quote:
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Met weinig slaap aan begonnen natuurlijk
Dat is niet lekker thuiskomen na je tripquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.
Knuffel wat balenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.
Nee, je kan je voorstellen dat ik not amused ben sinds maandagquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet lekker thuiskomen na je trip
100% ik ken dat!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je kan je voorstellen dat ik not amused ben sinds maandag
Nou, dat wat je wil zeggen. En vooral niet sociaal wenselijk, maar hoe het echt isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... wat zal ik daar eens op zeggen...
De waarheid?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... wat zal ik daar eens op zeggen...
Op het moment is mijn hoofd vol met mijn moeder die waarschijnlijk niet lang meer heeft en een ernstig terminale vriendin. Wordt zenuwachtig bij elk piepje van mijn telefoon en vraag me af wie eerst gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat wat je wil zeggen. En vooral niet sociaal wenselijk, maar hoe het echt is
Je gevoel mag er zijn lieverd, het zijn simpelweg enorm zware dingen om mee te moeten dealen. Daar om moeten huilen is niets ergs aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op het moment is mijn hoofd vol met mijn moeder die waarschijnlijk niet lang meer heeft en een ernstig terminale vriendin. Wordt zenuwachtig bij elk piepje van mijn telefoon en vraag me af wie eerst gaat
En nu jank ik weer eens. Verdorie, twee dagen gelukt om droge ogen te hebben, maar helaas nu janken weer als een baby
Is niet meer dan menselijk dat deze situaties dat bij je teweeg brengen!! Wat een naar nieuws.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op het moment is mijn hoofd vol met mijn moeder die waarschijnlijk niet lang meer heeft en een ernstig terminale vriendin. Wordt zenuwachtig bij elk piepje van mijn telefoon en vraag me af wie eerst gaat
En nu jank ik weer eens. Verdorie, twee dagen gelukt om droge ogen te hebben, maar helaas nu janken weer als een baby
Dat is toch volledig logisch in deze situatie. Laat het er alsjeblieft zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn geen dingen waar ratio tegenop kan. Je bent mens, je houdt van deze mensen waarvan je weet dat ze je op korte termijn gaan ontvallen. Je zou een psychopaat zijn als je dat niet emotioneel zou maken. Dus gelukkig maar dat je die emoties hebt. En stop ze alsjeblieft niet weg, daar krijg je later alleen maar meer gedonder van (weet ik uit ervaring).quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Het lukt me meestal wel er rationeel in te staan, tranen zijn weer weg. Het is gewoon allemaal stom.
En allerlei schuldgevoelens maken het niet gemakkelijker.
maar goed, amper slaap gehad hierdoor vannacht, dus ben een beetje wiebelig vandaag
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit zijn geen dingen waar ratio tegenop kan. Je bent mens, je houdt van deze mensen waarvan je weet dat ze je op korte termijn gaan ontvallen. Je zou een psychopaat zijn als je dat niet emotioneel zou maken. Dus gelukkig maar dat je die emoties hebt. En stop ze alsjeblieft niet weg, daar krijg je later alleen maar meer gedonder van (weet ik uit ervaring).
En dat is ook heel logisch. Het is ook enorm beangstigendquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
en ik ben gewoon bang om heel eerlijk te zijn
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:
Spannend! Succesquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week 1e bezichtiging nieuw huis
Thanksquote:
Jaaaaa vrijdag!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar is Barb als je hem nodig hebt?
Ben wel toe aan de vrijmibo
Zo vroeg al?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa vrijdag!
Dan gaat de kerstzooi opgezet worden in dit huis
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staanquote:
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegstquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staan
Lovely!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Zo nu en danquote:
Ah ok..quote:
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why notquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegst
Anyway, veel plezier alvast
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why not
Hahaha de dag na kerst direct die zooi weg hier. Dan is alles weer zo lekker licht en ruim in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenIk ben altijd blij als het weer weg is en zie altijd op tegen het opzetten
Nah, wil niet dat mijn kinderen denken dat ik een Grinch benquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha de dag na kerst direct die zooi weg hier. Dan is alles weer zo lekker licht en ruim in huis
Niet iedereen kan een kerstfreak zijn![]()
Je kan ook in kerststaking en weigeren om je huis te versieren en heel hard BOE-roepen bij kerstreclames en -muziek
Dus niet stampen op kerstkransjes, de dieren uit de stal vrij later, Maria ontmaagden, de schoorsteen afdekken en niet de boom in de fik steken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, wil niet dat mijn kinderen denken dat ik een Grinch ben
Nee, ben ik veel te lief voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus niet stampen op kerstkransjes, de dieren uit de stal vrij later, Maria ontmaagden, de schoorsteen afdekken en niet de boom in de fik steken?
Oh okéquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ben ik veel te lief voor
Jaaa gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel weer leuke kerstdingen te koop ( maar ik wacht nog even met dingen kopen )
Je hebt al te veel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa gezien.
Mag alleen niet van mezelf
Misschien moet ik weer wat kerst bij knutselen
Niet teveel, maar wel veel. Alleen ik heb in de ber-maanden meerdere verjaardagen en Sinterklaas, en kerstmis die allemaal cadeautjes hebben (en doe ik met liefde hoor) en met O&N (vier ik alleen) wil ik lekker eten. En de momenten met Kerst thuis ook... dus tjaquote:
Sinds 1 september luister ik kerstmuziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu al met Kerst bezig zijn
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds 1 september luister ik kerstmuziek![]()
Ik vind het gewoon gezellig en fijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik luister toch wat anders
Maar Chris rea en Mariah Carey kan je ook rustig het hele jaar luisteren!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds 1 september luister ik kerstmuziek![]()
Ik kan jou ook wel warm houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gezellig en fijn
Daar wordt een CotSje een beetje warm van van binnen
Stiekem wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar Chris rea en Mariah Carey kan je ook rustig het hele jaar luisteren!
Door kerstliedjes te zingen met mijquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan jou ook wel warm houden
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
maar mag niet van mezelf. Als het alleen in de ber-maanden is geniet ik er extra van. En de dag na kerst weer mijn normale muziek
[..]
Door kerstliedjes te zingen met mij
lekker met een pot thee (of koffie) en een kerstkransje
Jaaaaa
Dan blijft het wel wat meer speciaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
maar mag niet van mezelf. Als het alleen in de ber-maanden is geniet ik er extra van. En de dag na kerst weer mijn normale muziek
Oooh dan pak ik mijn markers en ga kerstversierignen op jou tekenenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zing altijd zo:
[ afbeelding ]
Dat is precies de reden idd!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan blijft het wel wat meer speciaal.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dan pak ik mijn markers en ga kerstversierignen op jou tekenen
[..]
Dat is precies de reden idd!
quote:
Ze deden allemaal rare dingenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zal uitwasbare gebruiken
Moet ik een rietje in de koffie of thee doen? anders moet je kap omhoog en zo (vind ik niet erg, maar volgens mij is dit toch van dat autoprogramma Top Gear of zoiets dat het heet? Een ex van mij keek het en was er fan van. En dan had je een man in een wit motorpak die rare dingen met auto's deed toch)?
Ooooooooh... ik voel me nu heel blond. Anderzijds die relatie was heel lang geleden. Klinkt wel leuk iig!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze deden allemaal rare dingen
Stig was hun coureur die altijd de snelle rondes deed. En als ie meedeed aan een challenge was dat altijd hilarisch, omdat hij zogezegd niet wist hoe de wereld werkte
Rietje is goed
Voorlopig/definitief niet nadat een van de presentatoren ternauwernood een ongeluk overleefde.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooh... ik voel me nu heel blond. Anderzijds die relatie was heel lang geleden. Klinkt wel leuk iig!
Bestaat het programma niet meer?
Definitief klaar idd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorlopig/definitief niet nadat een van de presentatoren ternauwernood een ongeluk overleefde.
https://www.theguardian.c(...)UK%2520show%E2%80%9D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |