quote:
Spannend! Succesquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week 1e bezichtiging nieuw huis
Thanksquote:
Jaaaaa vrijdag!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar is Barb als je hem nodig hebt?
Ben wel toe aan de vrijmibo
Zo vroeg al?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa vrijdag!
Dan gaat de kerstzooi opgezet worden in dit huis
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staanquote:
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegstquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staan
Lovely!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Zo nu en danquote:
Ah ok..quote:
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why notquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegst
Anyway, veel plezier alvast
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why not
Hahaha de dag na kerst direct die zooi weg hier. Dan is alles weer zo lekker licht en ruim in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenIk ben altijd blij als het weer weg is en zie altijd op tegen het opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |