Ken het enkel uit boeken en als "Ibiza style". Blijkt mooi te zijn! Genieten wordt het vast voor julliequote:
Same.quote:
Begin november een weekje vrij. Ik denk dat ik maar een hele week met veel kaas en worst en wijn en boeken in een blokhut in een bos ga zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Vorige weekje was in mei. Achteraf te lang geleden.
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin november een weekje vrij. Ik denk dat ik maar een hele week met veel kaas en worst en wijn en boeken in een blokhut in een bos ga zitten
24/7 Twitch stream in je Snuggie?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.
Noicequote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb over een week een weekje, ik ga zo hard no lifen achter m'n pc.
Nee, want ik heb ook nog een massage in de planning staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
24/7 Twitch stream in je Snuggie?
Ook op Twitch? Zien we je twitchen op Twitch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb ook nog een massage in de planning staan.
Neen, dat past gezien de hoeveelheid kleding beter op OF.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook op Twitch? Zien we je twitchen op Twitch?
Check. In de laatste vakantie ging mn vader dood, daar rust je niet echt van uit.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. In de laatste vakantie ging mn vader dood, daar rust je niet echt van uit.
Ohnoesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde..zij en de dokter zien het niet gebeuren dat ze de kerst haalt
Ik ben bang
Dank je wel... ergens diep van binnen heb ik zoiets van.ze gaat het wel redden, komt goed etcquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes
Heel veel sterkte jij, knuffel
Meh. Sterkte.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde..zij en de dokter zien het niet gebeuren dat ze de kerst haalt
Ik ben bang
quote:
Nee.quote:
Slaap lekker nog evenquote:Op maandag 14 oktober 2024 04:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Maar goedemorgen
Get back to bed
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
(ja ik knuffel lekker tegen je aan
)
Altijd warm hier!quote:
Jeeeeejquote:
Morgen wordt het warmerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeej
Het is hier 15 graden
Heb het niet koud, alleen over een paar graden warmer zou ik niet klagen
Jep drie dagen lekker weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Mss kunnen mijn tomaten nog wat meer kleuren maar ben er bang voor. Zelfs al afgelopen nacht her en der nachtvorst gehad aldus de weersvoorspelling voor Gelderland van gisteravond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Het was hier ruim 25 graden de afgelopen dagen. Helaas later deze week weer regenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Patserquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had afgelopen weekend 27 gradenBlij met morgen 21 graden, want gisteren thuiskomen met 7 graden was wel heftig.
Vocę sempre ouvequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu mag ik een keer, meneer Porto
Is het gelukt vandaag?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heb besloten dat ik vandaag gelukkig ben en een fijne dag ga hebben. Als ik afwacht gebeurt het niet, dus daarom dat besluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |