quote:
Nee.quote:
Slaap lekker nog evenquote:Op maandag 14 oktober 2024 04:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Maar goedemorgen
Get back to bed
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
(ja ik knuffel lekker tegen je aan
)
Altijd warm hier!quote:
Jeeeeejquote:
Morgen wordt het warmerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeej
Het is hier 15 graden
Heb het niet koud, alleen over een paar graden warmer zou ik niet klagen
Jep drie dagen lekker weerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Mss kunnen mijn tomaten nog wat meer kleuren maar ben er bang voor. Zelfs al afgelopen nacht her en der nachtvorst gehad aldus de weersvoorspelling voor Gelderland van gisteravond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Het was hier ruim 25 graden de afgelopen dagen. Helaas later deze week weer regenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt het warmer
Patserquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had afgelopen weekend 27 gradenBlij met morgen 21 graden, want gisteren thuiskomen met 7 graden was wel heftig.
Ja, nu mag ik een keer, meneer Portoquote:
Você sempre ouvequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu mag ik een keer, meneer Porto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |