quote:
Ah nee joh.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfft... sukkel die ik ben
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Dit doet iedereen weleensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Oh joh, geen zorgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben soms zo'n idioot
Eindelijk vraag je er om.quote:
Soms is één ding al veel gevraagdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel klaar met deze dag.
Gister een lange to do lijst gemaakt met dingen die al te lang liggen en er welgeteld 1 van kunnen doen
Jij altijdquote:
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met consent enzo. Moeilijk gedoe in de moderne tijd.
Spaar jij ze niet allemaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Enkel tettenfoto's.quote:
Oh ja....me too... daar heb ik een mening overquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Vertel...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja....me too... daar heb ik een mening over
TETTENquote:
Deel eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja....me too... daar heb ik een mening over
Ja, vertel ons ALLES!quote:
Begrijp ik en nog mee eens ook. Zonder daarmee te zeggen dat nafluiten acceptabel is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... nu ga ik gedonder krijgen
Tegenwoordig is alles me too. Waardoor mensen die grof sexueelgeweld te makem hebben gehad niet meer serieus genomen worden.
Natuurlijk naar en incorrect als iets tegen je zin gebeurt, alleen ik vind verkrachting en ongewenst nafluiten van verschillende orde die zeker niet met hetzelfde woord benoemd kunnen worden
Hier zullen heel veel mensen het mee eens zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tegenwoordig is alles me too. Waardoor mensen die grof sexueelgeweld te makem hebben gehad niet meer serieus genomen worden.
Natuurlijk naar en incorrect als iets tegen je zin gebeurt, alleen ik vind verkrachting en ongewenst nafluiten van verschillende orde die zeker niet met hetzelfde woord benoemd kunnen worden
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik en nog mee eens ook. Zonder daarmee te zeggen dat nafluiten acceptabel is.
Dat sowieso. Het is ook niet ondenkbaar dat het soms enorm aangedikt wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor!
Elke vorm van ongewenst gedrag is onacceptabel. Alleen er zijn wel verschillende maten
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja ik vind eigenlijk dat ik die mening niet zo mag voelen
Waarom zou je hier gedonder mee krijgen? Beiden zijn onacceptabel, maar van een geheel andere orde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ben ik met je eens. Echter kan voor iemand die nagefloten wordt het erg intimiderend overkomen. Dus wat misschien minder erg lijkt, kan toch een grote impact hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat leed zich niet laat meten
Dat is precies het argument waar mijn ratio mee eens is en waar mijn emotie het oneens mee isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter kan voor iemand die nagefloten wordt het erg intimiderend overkomen. Dus wat misschien minder erg lijkt, kan toch een grote impact hebben.
Faxiequote:
Wel okay. Beetje af en aan. Soms vooral extreem moe door alle shit, natuurlijk ook niet bepaald uitgerust in mijn "vakantie". Wat bedoeld was om bij te komen van alle ellende van dit jaar, was nu nauwelijks genoeg om bij te komen van alle ellende van de week er voor.quote:
Knuffel... sterkte met allesquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel okay. Beetje af en aan. Soms vooral extreem moe door alle shit, natuurlijk ook niet bepaald uitgerust in mijn "vakantie". Wat bedoeld was om bij te komen van alle ellende van dit jaar, was nu nauwelijks genoeg om bij te komen van alle ellende van de week er voor.
Ik voel me aangesproken met mijn griep en blaasontsteking;)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:45 schreef Sally het volgende:
Sterkte en beterschap aan degenen die het nodig hebben!!
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken met mijn griep en blaasontsteking;)
Dank je wel en ook een warme knuffel voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |