Maar dan ook echtquote:
Sallyquote:
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel echt een onmeunige maandag vandaag
En water is nat. News at eleven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel echt een onmeunige maandag vandaag
Ik ben aan het afkicken van harddrugs, voornamelijk cocainequote:
Ow damn, succes daarmee man!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van harddrugs, voornamelijk cocaine
Succes!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo 👋🏿,
Ik ben nog steeds opgenomen in de kliniek. Afkicken gaat goed 🙂
Hoe is het met iedereen hier?
Je bent ook een mooi mens. Dus lekker sier zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben er vandaag voor de sier geloof ik...
Gisteravond wel een geweldig nieuw sushi restaurant gevonden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent ook een mooi mens. Dus lekker sier zijn
Sushi
Q.!quote:
Wel beter voor die bosbranden daarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
Wij zitten in de nasleep van orkaan Kirk. Het stormt hier een beetje boel hard
als het nat is erbij, dunkt mij. Harde wind en droogte maakt het aanwakkeren en verspreiden wil gemakkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel beter voor die bosbranden daar
Die zijn gelukkig allemaal weg ondertussen. Nu regen en wind hard genoeg om je van de brug af te blazen 30 meter naar beneden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel beter voor die bosbranden daar
Dat is waar. Maar volgens mij neemt Kirk behoorlijk wat nattigheid met zich meequote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het nat is erbij, dunkt mij. Harde wind en droogte maakt het aanwakkeren en verspreiden wil gemakkelijk
Ik duim dat de branden snel over zijn. Lijkt me doodeng
Gelukkig dat die weg zijn. De natuur heeft nu de regen nodig om te herstellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig allemaal weg ondertussen. Nu regen en wind hard genoeg om je van de brug af te blazen 30 meter naar beneden.
Oooh Wat lekker! Vast warmer dan hierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poah, zin in morgen, lekker naar Ibizamet werk, dat wel. Maar wordt ongetwijfeld leuk
Ja, er zijn vooral activiteiten gepland voor morgenmiddag/avond, vrijdag en zaterdagochtend. Verder vrije tijd. We zitten er tot en met maandag. Vrijdag rond lunch ook een paar uur voor jezelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh Wat lekker! Vast warmer dan hier
Houd je wat tijd voor jezelf over? En hoelang?
Klinkt erg goed! Veel plezierquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, er zijn vooral activiteiten gepland voor morgenmiddag/avond, vrijdag en zaterdagochtend. Verder vrije tijd. We zitten er tot en met maandag. Vrijdag rond lunch ook een paar uur voor jezelf.
Thanks!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt erg goed! Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |