SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Gun je je vriendin dan helemaal niks?quote:
Nou, daar gaan we de komende dagen een soort warmtetent voor maken in de garage, met zeilen en een heater enzo. Want die moet hier aan wennen waar ze half oktober wedstrijden heeft en het alleen maar warmer wordt:quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gun je je vriendin dan helemaal niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die gun ik héél veel, maar ja, ik kan niet toveren.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik vind dit een lief subtiel bericht. Like gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk beeld voor de komende 8 maanden @:RamboDirk
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk grimmig weertje.
Met de Saab naar het bos. Lekker Oud-Hollandsch uitwaaien met de beagle. Hippe laarzen aan die lekken, knalgele Gaastra regenjack aan, fel blauwe paraplu met bedrijfslogo, riem van de hond om de nek. De neus elke twee meter ophalen. Prachtig. Dit is herfst, ge-nieten.
Behalve *het weertype dat de hele dag bepaalde* viel het wel mee jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Behalve dat er veel regen viel vond ik het vandaag reuze meevallen
17 graden en tot ca 16 uur zonquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve *het weertype dat de hele dag bepaalde* viel het wel mee ja
Oja, en het was koud. Opbokken met die kou.
Haha! Daar heb ik er ook 1 van. Zo'n grote zwarte met m'n werkgever erop. Maar goed, wel fijne plu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had vandaag ook een plu met bedrijfslogo. Die zijn zo heerlijk GROOT en stabiel.
Het is je gegund na de stikhete lente en zomer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
17 graden en tot ca 16 uur zon![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is je gegund na de stikhete lente en zomer.
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dat beweer ik ook niet.
En nu ist nog tyfus heet bij jou, toch?
Daar gaat het dan ook vaak foutquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.
Ongeacht af en toe wat regen was het de laatste weken in Nederland ook echt zo slecht niet en zeker niet koud. Als je in de late avond nog in t-shirt buiten kan zitten en dat al niet voldoende is dan ligt het meer aan je verwachtingen dan aan het weer an sich.
Wat nog erger is dan de herfst: het gevoel van bijna winter in de herfst. Stelletje hufters.quote:Dikke jas komt van pas, vandaag 5 graden kouder dan normaal
Beetje zoals zomer in de lentequote:Op zaterdag 28 september 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nog erger is dan de herfst: het gevoel van bijna winter in de herfst. Stelletje hufters.
Gaat die 20 graden minder dan wel gepaard met terreur buien of heel geruisloosquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.
Ongeacht af en toe wat regen was het de laatste weken in Nederland ook echt zo slecht niet en zeker niet koud. Als je in de late avond nog in t-shirt buiten kan zitten en dat al niet voldoende is dan ligt het meer aan je verwachtingen dan aan het weer an sich.
Je had dit jaar herfst in de lente.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beetje zoals zomer in de lente
Jouw verwachtingen kloppen ook niet altijd, volgens mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom volke bak zon
Prima weekje zo, had het een pak erger verwacht
Dit komt echt zelden voor. Een enkele dag dat dit zo is en dan is het meestal al halverwege mei of later. Lente is dan maart, april en mei.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beetje zoals zomer in de lente
quote:
Weerbericht hier sprak aanvankelijk over maandag regen. Toen die niet kwam, zou er dinsdag al snel wat vallen. Ook niet. Is iedere keer deze week gevallen toen het al donker was. En ook nog amper wat. Wat ik zeg, was erger verwacht dan het is geweest hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen kloppen ook niet altijd, volgens mij. Afgelopen week zou helemaal niet erg worden, qua weer. De regen zou pas donderdag (laat) komen en op vrijdag en de temperatuur was vrij normaal, dus zacht
Net zoals winter in de herfstquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit komt echt zelden voor. Een enkele dag dat dit zo is en dan is het meestal al halverwege mei of later. Lente is dan maart, april en mei.
Zeker de afgelopen 2 jaar hadden we meer herfst dan lente in de lente.
Jep, is ook niks. Gewoon lente in de lente bitte.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had dit jaar herfst in de lente.
Dat wel inderdaad, 15 graden en een lekker zonnetje ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, is ook niks. Gewoon lente in de lente bitte.
Ik ben gisteren gewoon in een t-shirt de regen in gegaan. Ik laat me niet controleren door het kutweer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nog erger is dan de herfst: het gevoel van bijna winter in de herfst. Stelletje hufters.
Vooralsnog 7,5mm in september, met een beetje geluk wordt dat toch al snel verdubbeldquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gaat die 20 graden minder dan wel gepaard met terreur buien of heel geruisloos?
Ow, september is er weinig te klagen geweest. Dat heb ik ook al eerder gezegd. Op een paar dagen na was het een aangename maand qua temperatuur. Late avond t-shirt niet, maar dat komt eerder vanwege het feit dat de zon al op tijd onder is en het al wel afkoelt. Vestje, he. Gister was het wel even minder omdat het precies driekwart van de middag hard regende. Kon het niet binnen afwachten
.
Komende week veelal 14-17 in Nederland. Ietwat karig, maar als de zon wel de nodige uurtjes maakt is het nog wel acceptabel.
Tot ingang wintertijd is het meestal wel te doen/acceptabel. Al begon vorig jaar de moesson rond 10-12 oktober.
Ja, september is vaak nog wel redelijk zomers, gelukkig. Dat is ook makkelijker dan dat maart een lente maand gaat worden. Alles is dan nog koud en moet nog opwarmen, dus dat duurt altijd ff,quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Net zoals winter in de herfst
Hetfst = september, oktober, november. Dus wel vaak zomer in de herfst
Hoe lang ben je dan in Nederland? Welk deel? Wil ook nog wel eens verschillenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog 7,5mm in september, met een beetje geluk wordt dat toch al snel verdubbeld![]()
In december weer even naar Nederland om een oogje in het zeil te houden en te zien of het geklaag terecht is of niet
Dat ligt nog open, waarschijnlijk weer een week of twee. Regio Rotterdam, toch niet bekend qua uitspattingen in zonneschijn en temperatuurquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan in Nederland? Welk deel? Wil ook nog wel eens verschillen
Afgelopen december hier in het Oosten nog geen 15 uur zon gehad namelijk. En was het ook nog eens zeiknat.
Zon, regen, zon, regen, zon, regen. Leuk als je binnen zit. Buiten irritant.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:54 schreef DemonRage het volgende:
Dat ouderwetsche noordwest-stroming-met-heel-veel-kleine-buien weer...
Leuk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zon, regen, zon, regen, zon, regen. Leuk als je binnen zit. Buiten irritant.
Korte broek nog aan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gewoon in een t-shirt de regen in gegaan. Ik laat me niet controleren door het kutweer.
Zon, zon, zon. Leuk als je binnen óf buiten bentquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zon, regen, zon, regen, zon, regen. Leuk als je binnen zit. Buiten irritant.
Nee. Bijna iedereen op werk zit al in trui, dus ik voerde ook wel een beetje een verliezende strijd tegen open ramenquote:
Dat ga je niet winnen dan neequote:Op zaterdag 28 september 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Bijna iedereen op werk zit al in trui, dus ik voerde ook wel een beetje een verliezende strijd tegen open ramen
Doordeweeks op het werk nog wel. Zolang het rond de 14-17 graden is dat nog prima te doen. Vorig jaar ging die net voor ingaan wintertijd wel uit, dus denk nu weer.quote:
Wtf is een koffiekoek.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Herfst genot beste genot. Tied voor koffie met een koffiekoek.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is een koffiekoek.
Appeltaart met slagroom hier.
En hier nog een. Als het morgen maar goed weer is , dan komt de hele familie langs voor de kermis.quote:
Zondag komt goed!quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:34 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
En hier nog een. Als het morgen maar goed weer is , dan komt de hele familie langs voor de kermis.
Nooit van gehoord, klinkt wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort van Jodenkoeken maar dan anders van smaak.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:34 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
En hier nog een. Als het morgen maar goed weer is , dan komt de hele familie langs voor de kermis.
Het is nu best fris en komende nacht gewoon koud 🥶quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Fris nachtje op komst, 3 graden. Morgen hopelijk eindelijk eens niet te warm met voetballen
Iets boven de kelderklasse gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is nu best fris en komende nacht gewoon koud 🥶
Morgen hopelijk, zeg je?! Het wordt een graad of 15, dus sowieso niet te warm.
Kelderklasse, toch 😁
quote:
Het KNMI waarschuwt al voor zware windstoten dat begint in de nacht van overmorgenquote:
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:Morgenavond begint vrijwel overal met regen. In de loop van de avond wordt het in het zuiden en midden steeds vaker droog. De wind draait van zuidoost naar zuidwest en is boven land matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, windkracht 6 à 7. Langs de (zuid)westkust is er vooral later in de avond kans op zware windstoten van 75-90 km/uur. (Bron: KNMI)
Lief dagboek...quote:Op zondag 29 september 2024 21:50 schreef Boogyman_2 het volgende:
Zo. De familie is naar huis. Goed gevoed en gelaafd. Ze hebben een fijne dag op de kermis gehad. De jaarlijkse foto is ook weer geschoten. Iedereen is bijgepraat. De kids hebben hun knuffel en hebben zelfs nog buiten gespeeld. Soms moet je gewoon geluk hebben.
Tja Rambo. We/jullie hebben het in dit forum vaak over regen, wind, storm, hagel, en zo voort. Maar wat vergeten wordt is de invloed/ het effect dat ons weer heeft op onze ervaringen en relaties. Kermis in Weert ( de op een na grootste in Nederland na Tilburg) speelt een belangrijke rol in de samenhang van onze samenleving. Als die dag in her water valt wordt dat door ons (en ongetwijfeld de exploitanten) ervaren als een behoorlijke tegenvaller. Vandaar de opluchting, nee, meer het genoegen dat het ons doet als het mee valt. Voor ons is dit een belangrijke familiedag. De kinderen kijken er weken naar uit (eerlijk gezegd de volwassenen ook). Dus kom me niet aan met het gelul over ""Lief dagboek"", want dan vertoon je alleen een behoorlijk gebrek aan begrip hoe mensen, families de gevolgen van het weer ervaren. Weer is niet alleen te vangen in mm neerslag, graden Celsius etc.. Hoe mensen, groepen weer ervaren en ondergaan heeft echt wel meer belang.quote:
Dat zijn nachttemperaturen.quote:Op maandag 30 september 2024 01:19 schreef MissButterflyy het volgende:
De voorspellingen voor volgende week zijn echt koud. Max 6 graden overdag.
Kampeerweerquote:Op maandag 30 september 2024 01:19 schreef MissButterflyy het volgende:
De voorspellingen voor volgende week zijn echt koud. Max 6 graden overdag 's nachts.
quote:Op zondag 29 september 2024 23:12 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Tja Rambo. We/jullie hebben het in dit forum vaak over regen, wind, storm, hagel, en zo voort. Maar wat vergeten wordt is de invloed/ het effect dat ons weer heeft op onze ervaringen en relaties. Kermis in Weert ( de op een na grootste in Nederland na Tilburg) speelt een belangrijke rol in de samenhang van onze samenleving. Als die dag in her water valt wordt dat door ons (en ongetwijfeld de exploitanten) ervaren als een behoorlijke tegenvaller. Vandaar de opluchting, nee, meer het genoegen dat het ons doet als het mee valt. Voor ons is dit een belangrijke familiedag. De kinderen kijken er weken naar uit (eerlijk gezegd de volwassenen ook). Dus kom me niet aan met het gelul over ""Lief dagboek"", want dan vertoon je alleen een behoorlijk gebrek aan begrip hoe mensen, families de gevolgen van het weer ervaren. Weer is niet alleen te vangen in mm neerslag, graden Celsius etc.. Hoe mensen, groepen weer ervaren en ondergaan heeft echt wel meer belang.
je bent familie van Celsius?quote:Op zondag 29 september 2024 23:12 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Tja Rambo. We/jullie hebben het in dit forum vaak over regen, wind, storm, hagel, en zo voort. Maar wat vergeten wordt is de invloed/ het effect dat ons weer heeft op onze ervaringen en relaties. Kermis in Weert ( de op een na grootste in Nederland na Tilburg) speelt een belangrijke rol in de samenhang van onze samenleving. Als die dag in her water valt wordt dat door ons (en ongetwijfeld de exploitanten) ervaren als een behoorlijke tegenvaller. Vandaar de opluchting, nee, meer het genoegen dat het ons doet als het mee valt. Voor ons is dit een belangrijke familiedag. De kinderen kijken er weken naar uit (eerlijk gezegd de volwassenen ook). Dus kom me niet aan met het gelul over ""Lief dagboek"", want dan vertoon je alleen een behoorlijk gebrek aan begrip hoe mensen, families de gevolgen van het weer ervaren. Weer is niet alleen te vangen in mm neerslag, graden Celsius etc.. Hoe mensen, groepen weer ervaren en ondergaan heeft echt wel meer belang.
Is hier al geweest. Maar dat isquote:Op maandag 30 september 2024 08:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mogelijk vorst aan de grond deze week
En spruitjes!quote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is hier al geweest. Maar dat iswant? Alleen goed voor de boerenkool
Ik vind dat wel leukquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is hier al geweest. Maar dat iswant? Alleen goed voor de boerenkool
We hebben nog kamerplanten buiten staanquote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over vriezen en koud etc. en zie ik alleen maar staan voor de komende week 15 tot 18 graden? Stelletje gekken.
Paar koude nachtjes op komst in deel 2 van de weekquote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over vriezen en koud etc. en zie ik alleen maar staan voor de komende week 15 tot 18 graden? Stelletje gekken.
quote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 30 september 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.quote:
Kan best wel eens uit komen. Want van wat ik zie gaat het hier wel meevallen. Zoals het heurt.quote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.
quote:
Wat is dit voor vreselijke oma wijsheid.quote:Op maandag 30 september 2024 14:13 schreef Haags het volgende:
Prima die regen. Ben toch aan het werk en zit binnen. En ben je buiten, troost je met de gedachte dat er meer naast je valt dan op je.
Zonder wrijving geen glans lieverd.quote:Op maandag 30 september 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreselijke oma wijsheid.
Check deze fluitketel @:onlogisch
En zonnigquote:
Vandaag wel erg grijs en wat voorzichtige nattigheid. Later deze week vast zonquote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.
quote:Op maandag 30 september 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
Woonkamer inmiddels wel afgekoeld naar 17 graden. Kan de verwarming wel bijna aan
Hier nog 22.5quote:Op maandag 30 september 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
Woonkamer inmiddels wel afgekoeld naar 17 graden. Kan de verwarming wel bijna aan
Zo warm ga ik het niet meer krijgen voor 1 juni volgend jaar.quote:Op maandag 30 september 2024 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier nog 22.5
Airco kan bijna aan
Vroegste “aan”-moment ooit?quote:Op maandag 30 september 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo warm ga ik het niet meer krijgen voor 1 juni volgend jaar.
Maar goed, uurtje stoken en het is zo 2 graden warmer
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik vind eind september/begin oktober overigens niet raar. Staat overigens nog niet aanquote:
Heerlijk juistquote:Op maandag 30 september 2024 20:37 schreef cherrycoke het volgende:
het is koud het is nat en het is morgen code geel,
bah
Windje trekt nu wel een beetje aanquote:Op maandag 30 september 2024 19:13 schreef Starhopper het volgende:
Regent weer lekker door zeg. Maar ik dacht dat het ook zou gaan waaien of is dat vannacht pas?
Nee joh, later in de week pas. Heldere en koude nachten, meer zon op komst dusquote:Op maandag 30 september 2024 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat het vannacht heel koud zou worden? Het is hier nu nog 15 graden. Niks mis mee.
Hier wordt echt precies niemand beter van. Fakking druk op de weg, koud, nat en winderig tyfus weer. Ronduit sneu en triest. Herfst trollen zullen wel weer juichen. Hele dag binnen...jeejquote:Op maandag 30 september 2024 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk juist
Code geel en windkracht 8. Herfst
Sowieso beter dan hier. Regent knetter hardquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
Onbewolkt, tegen de 30 graden vanmiddag...
Tevens ook hele dag binnen want gewoon een werkdag
Ohja jij werkt buiten. RIP.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso beter dan hier. Regent knetter hard
Vanochtend maar even niet 🫣quote:
Boos, ziedend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wordt echt precies niemand beter van. Fakking druk op de weg, koud, nat en winderig tyfus weer. Ronduit sneu en triest. Herfst trollen zullen wel weer juichen. Hele dag binnen...jeej![]()
Neequote:
Kom ff ruilen met de Bilt ..spoelen hier wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Paar druppies gehad, maar amper van enig belang. Nu al een tijdje droog, dus lekker eropuit.
Helaas te weinig regen gevallen voor plassen water, had de kleine gezegd dat we in de plassen konden springen. Ik weer met m'n loze beloftes
Eindeloos plassenspringgenotquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kom ff ruilen met de Bilt ..spoelen hier weg
Ga de bossen maar in, daar liggen nog zat plassen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Paar druppies gehad, maar amper van enig belang. Nu al een tijdje droog, dus lekker eropuit.
Helaas te weinig regen gevallen voor plassen water, had de kleine gezegd dat we in de plassen konden springen. Ik weer met m'n loze beloftes
Klopt, maar dan krijg ik hem nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga de bossen maar in, daar liggen nog zat plassen.
Windkracht 2 hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
De temperatuur valt gelukkig mee en hier ook weinig regen gehad. Alleen die hoerenwind. Verder hoor je mij niet klagen, kan veel erger. En mooie vooruitzichten!
Noemen ze aan de kust windstilquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee, het waait. 22km p/u. Vind ik al veel. Ik haat wind.
Denk hier alweer 20+ mm aan regen vandaagquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
De temperatuur valt gelukkig mee en hier ook weinig regen gehad. Alleen die hoerenwind. Verder hoor je mij niet klagen, kan veel erger. En mooie vooruitzichten!
Bazenvaderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hoe smeriger, hoe beter zeg ik altijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bazenvader
Wij mochten vroeger nooit in de plassen stampen.
Echt regenen doet het hier niet, wel constant motter.
Hier echt al de hele dag depressieve kansloze treurnis. Nog geen moment droog geweest.quote:
Niet strakblauw hier hoor, maar best wat zonnetje. Voelt direct vrolijkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier echt al de hele dag depressieve kansloze treurnis. Nog geen moment droog geweest.
Morgen als het goed is beter.
Dat moet dan echt net gebeurd zijn want jouw omgeving staat nog min of meer op nul zonuren vandaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet strakblauw hier hoor, maar best wat zonnetje. Voelt direct vrolijker
[ afbeelding ]
Edit: lol die lantaarnpaal
Al een uurtje best wat zon erbij hoor. Trekt nu wel meer dicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat moet dan echt net gebeurd zijn want jouw omgeving staat nog min of meer op nul zonuren vandaag.
Je bent bij deze debunked
In die regio zitten 6 vrienden van mij nu. Puik weertjequote:
Waarom ben je niet mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In die regio zitten 6 vrienden van mij nu. Puik weertje
Iets minder dan de helft van de gevraagde mensen is mee. Er is een bruiloftsfeest en daarna o.a een safari, maar al met al zou het voor 2.5 week 3500-4000 gaan kosten. Dat werd me iets te veel dit jaarquote:
Kan bevestigen dat het nat was in Leidenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
Aardige plons regen alweer, ja. 25-30 mm is er gevallen. Waar zat ik tijdens de regen? Bij de 24.8 in de buurt![]()
[ x ]
Hier wordt gewoon geoogst hoor?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
Sneu voor de landbouw hier wel. Eerst konden ze niet poten en zaaien in het voorjaar vanwege te natte ondergrond en nu niet oogsten
Ja, hier ook wel, maar veel later dan normaal en veel maïs, suikerbieten en aardappels moeten er nog af. Denk nog wel 75%quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier wordt gewoon geoogst hoor?
Edit: had je hier gemist. Daar is wel een bak gevallen de laatste tijd ja.
Waarom ben je hier blij mee? Het wordt vanaf dat moment namelijk weer onstabiel met meer regen. Dan kunnen we beter het weer van de komende dagen hebben: 15 graden en meer ruimte voor de zon.quote:
18/19 graden mag altijd in oktober. Ik zie geen verregende dagen zoals gister. Al is 16 graden met meer zon ook prima.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom ben je hier blij mee? Het wordt vanaf dat moment namelijk weer onstabiel met meer regen. Dan kunnen we beter het weer van de komende dagen hebben: 15 graden en meer ruimte voor de zon.
Volgende week wordt het juist natter. De komende dagen t/m zondag worden prima met meer zon.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week lijkt inderdaad stuk droger. Enige instabiliteit met een bui is niet erg
Ik zie het pas natter worden vanaf dinsdag laat/woensdag. Op dit momentquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week wordt het juist natter. De komende dagen t/m zondag worden prima met meer zon.
Komende dagen worden goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week wordt het juist natter. De komende dagen t/m zondag worden prima met meer zon.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog maar een week te gaan
Aan de wandel nu
[ link | afbeelding ]
Dat is gewoon perfect weer voor begin oktober.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag 16 graden en zon. Warmer mag, maar droog en zonnig, dus vooruit
Voor begin november ook welquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is gewoon perfect weer voor begin oktober.
Ik bestel alvast.quote:
"Zacht"... 12 graden gemiddeld zie ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bestel alvast.![]()
Vandaag droog en zacht, dikke prima.
Zonder wind en met zon voelt dat heel erg prima.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Zacht"... 12 graden gemiddeld zie ik.
Goeie Ijslandse zomertemperatuur, dat wel ja.
Moet hier nog licht wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zon? Waar dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder wind en met zon voelt dat heel erg prima.
Als jij nou 8 graden inlevert en hier 8 graden bij komt.quote:
Sorry, ingelogd met het verkeerde accountquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als jij nou 8 graden inlevert en hier 8 graden bij komt.
Hier de ganse dag weer grijs en 10/11 graden. Kansloos triest weer
wel waarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Bedankt! Echt van toegevoegde waardequote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Het had net zo goed december of januari kunnen zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zacht is niet de term die ik zou gebruiken voor deze dag in deze tijd van het jaar
Snert?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:12 schreef Zipportal het volgende:
Straks eem een lekkere bord soep. @:rambodirk
Dan mag het wel koud zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het had net zo goed december of januari kunnen zijn
Laat dat hier nou net het geval zijnquote:
Tja, ik heb het niet grijs en fris gehad vandaag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ah, hier gewoon een graad of 12 vandaag, dus niet koud verder. Ik neem voor het gemak aan dat het in december en januari wel wat verder naar beneden gaat dan dit beetje lauwe weer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laat dat hier nou net het geval zijn
Voor januari was het dan weer wel zachtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het beste weer van het jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ochtendje hoor
5 graden en de zon
Op het werk momenteel welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Alleen bij het hardlopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een weer![]()
beter dan de regen die we na het weekend weer krijgen.
Heeft het bij jou gevroren dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:26 schreef RamboDirk het volgende:
Heeuurlijk oud-hollandsch ochtend weertje. Glibberend over de bevroren plassen fietsje uit de schuur halen. Zacht bandje oppompen, bammetjes op de bagagedrager. Heeeurlijk rijp op de velden, opkomend zonnetje over de mistige weilanden. Kerktoren die steeds meer dichterbij komt. Koude knuisten, loopneus. Prachtig om de dag zo te beginnen.
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft het bij jou gevroren dan?![]()
cool!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.
In BNW zijn ze nu aan het schuimbekken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Kijk eens wat een mooie blauwe lucht!
10 graden warmer zonder regen kan natuurlijk ook. Dat is nog beter. Uiteraard met zonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Gooi die kachel maar aan!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bij
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijntquote:
Nog geen 20 graden buiten, harder stokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijnt
Er ontstond wel enige vorm van paniek ja bij het lezen van die temperaturenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?quote:
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uit
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Volgens mij heeft ie de bril niet opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte luchtquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de bril niet op
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Heb niet eens een bril.
En ze komen vast weer met regenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte lucht
Ben een paar weken geleden nog getestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkerenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben een paar weken geleden nog getest
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkeren
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerd
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende weekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.![]()
![]()
Wordt een warme kleffe natte benauwde week
Wat een luxe!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Haha, moet het wel stiekem denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kutquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Ja zeg, het is oktober. Dat koelvest hoef ik nu toch niet meer uit de kast halen?!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aww
[ afbeelding ]
Ik had een vestje aan gedaan![]()
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kut
Binnentemperatuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Ohhhhquote:
Veluwe, heerlijk hierquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veluwe, heerlijk hier
In de woonkamer ook gewoon 19 graden, boven lekker de hele dag de ramen open dus iets frisser, niks mis mee allemaal.
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aan
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Maar hier in Nederland heb ik nooit een jas aan.
Volgende week ff checken, maar volgens mij is het mooiste er wel af. Werk elke dag op de Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Veluwe![]()
Staat de hei nog steeds in bloei?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.
Die komt ook uit Limburg you know 🤨
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Niet voor Wimquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Gewoon één t-shirt ja. Mijn lichaam reageert daar gewoon goed op. Ik merk niet dat ik extra energie verbruik. Dat is natuurlijk wel zo, omdat je lichaam harder moet werken om de motor warm te houden. Maar ik merk er niks van, in tegenstelling tot de zomer. Dan ben ik met warm of benauwd weer echt wel vermoeider als ik me niet langdurig in mijn koelcel opsluitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga morgen weer naar de Ardennen, weekendje klimmen
Nog even twee mooie dagen meepakken. Wel in een tentje slapen, wordt genieten met 3 graden
Rondom Dinantquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?
Freyr is wel echt een topgebied om te klimmenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rondom DinantVillatoile en Freyr denk ik
Zin in!
Wat een ellende. Blij dat ik hier zitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is hier inmiddels afgekoeld naar 28 graden![]()
[ link | afbeelding ]
Love it!
Oke Mart Smeets.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Zo zijn de ondergangen ook in september/oktoberquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo zijn de ondergangen ook in september/oktober
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.En die mist is er in de avonden toch niet?
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ik vind de ochtenden echt veel mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeft
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ja, echt vet mooi, kale bomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur is goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.
Volgende week weer veel regen:
[ afbeelding ]
Ook die gaat zakken richting volgend weekend.quote:
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Laat dickerd met rust. Hij kan er ook niets aan doet dat hij zo is. Alleen maar klagen en shit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.
Hij is kokend heet dus die vrouw warmt hij elke dag op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef Salina het volgende:
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.
Benieuwd hoe @:Geschiedkundige met vrouw en kinderen omgaat.
Dat geloof je toch ook niet. Is stoerdoenerij joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Hij denkt aan mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.
Hadden we in 2022. Toen ging iedereen janken over droogte voor het zomerseizoen begonnen was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat dit weer en bijbehorende temperaturen nooit weken aanhouden hier in Nederland. Zou toch iedeaal zijn als dit in november, december, januari en februari ook zo zou zijn. Daarna weer langzaam oplopend
Is het account gehackt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
En binnen aan het werk zijn weer.
ik haat binnen zijn
ik haat aan het werk zijn
ik haat weer
Valt voor mij echt reuze mee. Maar daarentegen begin ik bij 20+ al kapot te gaan van de warmtequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |