Voor januari was het dan weer wel zachtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het had net zo goed december of januari kunnen zijn
Het beste weer van het jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ochtendje hoor
5 graden en de zon
Op het werk momenteel welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Alleen bij het hardlopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een weer![]()
beter dan de regen die we na het weekend weer krijgen.
Heeft het bij jou gevroren dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:26 schreef RamboDirk het volgende:
Heeuurlijk oud-hollandsch ochtend weertje. Glibberend over de bevroren plassen fietsje uit de schuur halen. Zacht bandje oppompen, bammetjes op de bagagedrager. Heeeurlijk rijp op de velden, opkomend zonnetje over de mistige weilanden. Kerktoren die steeds meer dichterbij komt. Koude knuisten, loopneus. Prachtig om de dag zo te beginnen.
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft het bij jou gevroren dan?![]()
cool!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.
In BNW zijn ze nu aan het schuimbekken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Kijk eens wat een mooie blauwe lucht!
10 graden warmer zonder regen kan natuurlijk ook. Dat is nog beter. Uiteraard met zonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Gooi die kachel maar aan!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bij
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijntquote:
Nog geen 20 graden buiten, harder stokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijnt
Er ontstond wel enige vorm van paniek ja bij het lezen van die temperaturenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?quote:
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uit
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Volgens mij heeft ie de bril niet opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte luchtquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de bril niet op
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Heb niet eens een bril.
En ze komen vast weer met regenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte lucht
Ben een paar weken geleden nog getestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkerenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben een paar weken geleden nog getest
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkeren
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerd
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende weekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.![]()
![]()
Wordt een warme kleffe natte benauwde week
Wat een luxe!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Haha, moet het wel stiekem denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kutquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Ja zeg, het is oktober. Dat koelvest hoef ik nu toch niet meer uit de kast halen?!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aww
[ afbeelding ]
Ik had een vestje aan gedaan![]()
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kut
Binnentemperatuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Ohhhhquote:
Veluwe, heerlijk hierquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veluwe, heerlijk hier
In de woonkamer ook gewoon 19 graden, boven lekker de hele dag de ramen open dus iets frisser, niks mis mee allemaal.
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aan
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Maar hier in Nederland heb ik nooit een jas aan.
Volgende week ff checken, maar volgens mij is het mooiste er wel af. Werk elke dag op de Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Veluwe![]()
Staat de hei nog steeds in bloei?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.
Die komt ook uit Limburg you know 🤨
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Niet voor Wimquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Gewoon één t-shirt ja. Mijn lichaam reageert daar gewoon goed op. Ik merk niet dat ik extra energie verbruik. Dat is natuurlijk wel zo, omdat je lichaam harder moet werken om de motor warm te houden. Maar ik merk er niks van, in tegenstelling tot de zomer. Dan ben ik met warm of benauwd weer echt wel vermoeider als ik me niet langdurig in mijn koelcel opsluitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga morgen weer naar de Ardennen, weekendje klimmen
Nog even twee mooie dagen meepakken. Wel in een tentje slapen, wordt genieten met 3 graden
Rondom Dinantquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?
Freyr is wel echt een topgebied om te klimmenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rondom DinantVillatoile en Freyr denk ik
Zin in!
Wat een ellende. Blij dat ik hier zitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is hier inmiddels afgekoeld naar 28 graden![]()
[ link | afbeelding ]
Love it!
Oke Mart Smeets.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Zo zijn de ondergangen ook in september/oktoberquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo zijn de ondergangen ook in september/oktober
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.En die mist is er in de avonden toch niet?
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ik vind de ochtenden echt veel mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeft
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ja, echt vet mooi, kale bomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur is goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.
Volgende week weer veel regen:
[ afbeelding ]
Ook die gaat zakken richting volgend weekend.quote:
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Laat dickerd met rust. Hij kan er ook niets aan doet dat hij zo is. Alleen maar klagen en shit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.
Hij is kokend heet dus die vrouw warmt hij elke dag op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef Salina het volgende:
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.
Benieuwd hoe @:Geschiedkundige met vrouw en kinderen omgaat.
Dat geloof je toch ook niet. Is stoerdoenerij joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Hij denkt aan mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.
Hadden we in 2022. Toen ging iedereen janken over droogte voor het zomerseizoen begonnen was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat dit weer en bijbehorende temperaturen nooit weken aanhouden hier in Nederland. Zou toch iedeaal zijn als dit in november, december, januari en februari ook zo zou zijn. Daarna weer langzaam oplopend
Is het account gehackt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
En binnen aan het werk zijn weer.
ik haat binnen zijn
ik haat aan het werk zijn
ik haat weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |