Voor januari was het dan weer wel zachtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het had net zo goed december of januari kunnen zijn
Het beste weer van het jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ochtendje hoor
5 graden en de zon
Op het werk momenteel welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Alleen bij het hardlopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zekers
Nog fanatieke mede-korte broekendragers?
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een weer![]()
beter dan de regen die we na het weekend weer krijgen.
Heeft het bij jou gevroren dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:26 schreef RamboDirk het volgende:
Heeuurlijk oud-hollandsch ochtend weertje. Glibberend over de bevroren plassen fietsje uit de schuur halen. Zacht bandje oppompen, bammetjes op de bagagedrager. Heeeurlijk rijp op de velden, opkomend zonnetje over de mistige weilanden. Kerktoren die steeds meer dichterbij komt. Koude knuisten, loopneus. Prachtig om de dag zo te beginnen.
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft het bij jou gevroren dan?![]()
cool!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op sommige plekken heeft het op 10cm hoogte licht gevroren. Vrijdag op zaterdag op grotere schaal kans op lichte nachtvorst.
In BNW zijn ze nu aan het schuimbekken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Kijk eens wat een mooie blauwe lucht!
10 graden warmer zonder regen kan natuurlijk ook. Dat is nog beter. Uiteraard met zonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beter dit dan 10 graden warmer met regen ja.
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Gooi die kachel maar aan!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed, het is hier iig wel strakblauw, dus volle bak zon! Wel nog maar 11 graden, dus mag nog wel 9 graden bij
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijntquote:
Nog geen 20 graden buiten, harder stokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon buiten werken. Geen kachel nodig. Zon schijnt
Er ontstond wel enige vorm van paniek ja bij het lezen van die temperaturenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Oktober gaat hier vrij bizar warm van start. Alicante registreerde gister gewoon 35.1 graden![]()
Ook vandaag wordt het weer tegen de 30c
Dan morgen en overmorgen iets 'koeler' met rond de 26 en dan zondag staat er weer 31c
Zondag maar naar het strand dan
Geschiedkundige krijgt wss al een paniekaanval bij alleen het lezen van deze temperaturen
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?quote:
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een storm vlak bij Japan die overleeft tot aan Europa aan toe? Wat?
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Huh Kirk zit toch op de Atlantische oceaan?
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat linkerplaatje ziet er niet echt Atlantisch uit
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Volgens mij heeft ie de bril niet opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Euh, jawel hoor. Ze hebben me altijd geleerd dat de Atlantische oceaan tussen Europa/Afrika en het Amerikaanse continent ligt. En ik zie zowel Europa, Afrika als het Amerikaanse continent?
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte luchtquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de bril niet op
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Heb niet eens een bril.
En ze komen vast weer met regenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ex orkanen mogen alleen komen met zachte lucht
Ben een paar weken geleden nog getestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wordt wel tijd zo te zien. Hup naar de opticien jij.
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkerenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben een paar weken geleden nog getest
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan terug naar de aardrijkskundeles om je topografische kennis bij te spijkeren
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, ik interpreteerde die pixels gewoon verkeerd
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende weekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij koerst recht op ons af zag ik idd.![]()
![]()
Wordt een warme kleffe natte benauwde week
Wat een luxe!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerbenauwd. Aircogenot volgende week
Haha, moet het wel stiekem denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what. Airco aanzetten in Nederland... in oktober? Wat wordt het, mogelijk 21 graden buiten?
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kutquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, moet het wel stiekem denk ik
Vrouw gaat daar niet blij mee zijn. Maar is best warm binnen, komende dagen met zon op de ramen gaan we echt wel de 23 graden overstijgen. Of even de zonneschermen gauw omlaag doen
Ja zeg, het is oktober. Dat koelvest hoef ik nu toch niet meer uit de kast halen?!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aww
[ afbeelding ]
Ik had een vestje aan gedaan![]()
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij blijft het vandaag steken op 22 en dat vind ik kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |