Binnentemperatuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Ohhhhquote:
Veluwe, heerlijk hierquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef Elan het volgende:
Waar zitten jullie allemaal nu dan? Hier mogen we blij zijn met een graad of 18 komende dagen (wat verder ook prima is)
Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veluwe, heerlijk hier
In de woonkamer ook gewoon 19 graden, boven lekker de hele dag de ramen open dus iets frisser, niks mis mee allemaal.
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Best prima toch? Komende dagen nog wat kansen. Wel koude nachten (hier iig) op komst.
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan jij, als het vriest, gewoon door met een dun vestje zomerjasje?
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aan
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Maar hier in Nederland heb ik nooit een jas aan.
Volgende week ff checken, maar volgens mij is het mooiste er wel af. Werk elke dag op de Veluwequote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Veluwe![]()
Staat de hei nog steeds in bloei?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of je niet gewoon stiekem Wim Hof bent.
Die komt ook uit Limburg you know 🤨
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aan
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Maar hier in Nederland heb ik nooit een jas aan.
Niet voor Wimquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Gewoon één t-shirt ja. Mijn lichaam reageert daar gewoon goed op. Ik merk niet dat ik extra energie verbruik. Dat is natuurlijk wel zo, omdat je lichaam harder moet werken om de motor warm te houden. Maar ik merk er niks van, in tegenstelling tot de zomer. Dan ben ik met warm of benauwd weer echt wel vermoeider als ik me niet langdurig in mijn koelcel opsluitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan wat? Als het vriest 4 t shirts aan? Echt alleen 1 dun t shirt is ook niet per se goed voor je lichaam, volgens mij. Het kost veel energie.
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga morgen weer naar de Ardennen, weekendje klimmen
Nog even twee mooie dagen meepakken. Wel in een tentje slapen, wordt genieten met 3 graden
Rondom Dinantquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah ook een klimgeit? Waar ga je klimmen?
Freyr is wel echt een topgebied om te klimmenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rondom DinantVillatoile en Freyr denk ik
Zin in!
Wat een ellende. Blij dat ik hier zitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is hier inmiddels afgekoeld naar 28 graden![]()
[ link | afbeelding ]
Love it!
Oke Mart Smeets.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |