Zo zijn de ondergangen ook in september/oktoberquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtige ochtend.Roze-oranje-blauwe lucht met die laaghangende mist.
Perfecte ochtend voor de liefhebber van fotografie.
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo zijn de ondergangen ook in september/oktober
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar nu stap ik donker de auto in en wordt de rit steeds mooier.En die mist is er in de avonden toch niet?
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ik vind de ochtenden echt veel mooier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, die mist gelukkig niet. De ochtenden zijn mooi vanwege verschil in temperatuur met water en land. De avonden leveren vaak mooie ondergangen op omdat de zon nog wel eens de wolken een mooie kleur geeft
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik kan niet wachten tot alle bomen kaal zijn. Weg met die zon! Lekker de hele dag binnen zitten met kaarsjes aan onder een dekentje terwijl de regen tegen de ramen tikt![]()
Ja, echt vet mooi, kale bomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb nooit een jas of iets met lange mouwen aan
Heb alleen echt winterkleding voor Lapland of boven in de bergen 's winters. En uiteraard wel 'warme' kleding incl jas voor als ik de bergen in trek, ook in de zomer. Je weet immers maar nooit.
Maar hier in Nederland heb ik nooit een jas aan.
Alleen de temperatuur is goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bakken daar in Spanje.
Volgende week weer veel regen:
[ afbeelding ]
Ook die gaat zakken richting volgend weekend.quote:
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Laat dickerd met rust. Hij kan er ook niets aan doet dat hij zo is. Alleen maar klagen en shit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je verhuisd naar Spanje om alsnog van afstand te zeiken? Hou eens op joh.
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik haat dit zonnige weer. Heb dit alleen gedaan als zelfkastijding.
Hij is kokend heet dus die vrouw warmt hij elke dag op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef Salina het volgende:
Wim Hof-cursus gevolgd in Polen waarschijnlijk.
Benieuwd hoe @:Geschiedkundige met vrouw en kinderen omgaat.
Dat geloof je toch ook niet. Is stoerdoenerij joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dat kan toch niet. Nooit een jas aan, ook niet in de winter. Dat is koud...
Hij denkt aan mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je zeikt over het weer op een plek waar je niet woont.
Hadden we in 2022. Toen ging iedereen janken over droogte voor het zomerseizoen begonnen was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat dit weer en bijbehorende temperaturen nooit weken aanhouden hier in Nederland. Zou toch iedeaal zijn als dit in november, december, januari en februari ook zo zou zijn. Daarna weer langzaam oplopend
Is het account gehackt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
En binnen aan het werk zijn weer.
ik haat binnen zijn
ik haat aan het werk zijn
ik haat weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |