Vanochtend maar even niet 🫣quote:
Boos, ziedend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wordt echt precies niemand beter van. Fakking druk op de weg, koud, nat en winderig tyfus weer. Ronduit sneu en triest. Herfst trollen zullen wel weer juichen. Hele dag binnen...jeej![]()
Neequote:
Kom ff ruilen met de Bilt ..spoelen hier wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Paar druppies gehad, maar amper van enig belang. Nu al een tijdje droog, dus lekker eropuit.
Helaas te weinig regen gevallen voor plassen water, had de kleine gezegd dat we in de plassen konden springen. Ik weer met m'n loze beloftes
Eindeloos plassenspringgenotquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kom ff ruilen met de Bilt ..spoelen hier weg
Ga de bossen maar in, daar liggen nog zat plassen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Paar druppies gehad, maar amper van enig belang. Nu al een tijdje droog, dus lekker eropuit.
Helaas te weinig regen gevallen voor plassen water, had de kleine gezegd dat we in de plassen konden springen. Ik weer met m'n loze beloftes
Klopt, maar dan krijg ik hem nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga de bossen maar in, daar liggen nog zat plassen.
Windkracht 2 hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
De temperatuur valt gelukkig mee en hier ook weinig regen gehad. Alleen die hoerenwind. Verder hoor je mij niet klagen, kan veel erger. En mooie vooruitzichten!
Noemen ze aan de kust windstilquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee, het waait. 22km p/u. Vind ik al veel. Ik haat wind.
Denk hier alweer 20+ mm aan regen vandaagquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
De temperatuur valt gelukkig mee en hier ook weinig regen gehad. Alleen die hoerenwind. Verder hoor je mij niet klagen, kan veel erger. En mooie vooruitzichten!
Bazenvaderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hoe smeriger, hoe beter zeg ik altijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bazenvader
Wij mochten vroeger nooit in de plassen stampen.
Echt regenen doet het hier niet, wel constant motter.
Hier echt al de hele dag depressieve kansloze treurnis. Nog geen moment droog geweest.quote:
Niet strakblauw hier hoor, maar best wat zonnetje. Voelt direct vrolijkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier echt al de hele dag depressieve kansloze treurnis. Nog geen moment droog geweest.
Morgen als het goed is beter.
Dat moet dan echt net gebeurd zijn want jouw omgeving staat nog min of meer op nul zonuren vandaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet strakblauw hier hoor, maar best wat zonnetje. Voelt direct vrolijker
[ afbeelding ]
Edit: lol die lantaarnpaal
Al een uurtje best wat zon erbij hoor. Trekt nu wel meer dicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat moet dan echt net gebeurd zijn want jouw omgeving staat nog min of meer op nul zonuren vandaag.
Je bent bij deze debunked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |