En zonnigquote:
Vandaag wel erg grijs en wat voorzichtige nattigheid. Later deze week vast zonquote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Posts van Geschiedkundige op komst dat het 'volle bak zon' is terwijl de rest van het land verzuipt.
quote:Op maandag 30 september 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
Woonkamer inmiddels wel afgekoeld naar 17 graden. Kan de verwarming wel bijna aan
Hier nog 22.5quote:Op maandag 30 september 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
Woonkamer inmiddels wel afgekoeld naar 17 graden. Kan de verwarming wel bijna aan
Zo warm ga ik het niet meer krijgen voor 1 juni volgend jaar.quote:Op maandag 30 september 2024 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier nog 22.5
Airco kan bijna aan
Vroegste “aan”-moment ooit?quote:Op maandag 30 september 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo warm ga ik het niet meer krijgen voor 1 juni volgend jaar.
Maar goed, uurtje stoken en het is zo 2 graden warmer
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik vind eind september/begin oktober overigens niet raar. Staat overigens nog niet aanquote:
Heerlijk juistquote:Op maandag 30 september 2024 20:37 schreef cherrycoke het volgende:
het is koud het is nat en het is morgen code geel,
bah
Windje trekt nu wel een beetje aanquote:Op maandag 30 september 2024 19:13 schreef Starhopper het volgende:
Regent weer lekker door zeg. Maar ik dacht dat het ook zou gaan waaien of is dat vannacht pas?
Nee joh, later in de week pas. Heldere en koude nachten, meer zon op komst dusquote:Op maandag 30 september 2024 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat het vannacht heel koud zou worden? Het is hier nu nog 15 graden. Niks mis mee.
Hier wordt echt precies niemand beter van. Fakking druk op de weg, koud, nat en winderig tyfus weer. Ronduit sneu en triest. Herfst trollen zullen wel weer juichen. Hele dag binnen...jeejquote:Op maandag 30 september 2024 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk juist
Code geel en windkracht 8. Herfst
Sowieso beter dan hier. Regent knetter hardquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
Onbewolkt, tegen de 30 graden vanmiddag...
Tevens ook hele dag binnen want gewoon een werkdag
Ohja jij werkt buiten. RIP.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso beter dan hier. Regent knetter hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |