Ik zie wel degelijk verschillenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef Groepfunder het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal jou eens LaPo'enquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk verschillen![]()
Maar ehm, Stig moest weer de LaPo hebben
Yeah. Right.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens LaPo'en
Ja. Right. Now.quote:
Mascotte!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Dat zou leuk zijn.quote:
Uiteraardquote:
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.quote:
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kantquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kant
I knowquote:
Nou kom dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Ben al onderweg. Met de treinquote:
Voor mensen die van doggy houden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:35 schreef Groepfunder het volgende:
Is een hond meenemen in een StigTrein wel een goed idee?
-knip-
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Met de trein
Hondje mag niet sturen hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zou alleen niet de locomotief doen.. lijkt me niet helemaal veilig?![]()
Doet ie ook niet, en de Vlaamse Reus heeft de oren in de windquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hondje mag niet sturen hoor.
Ik dacht eerst dat je daar @Lenny77 mee bedoelde.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
en de Vlaamse Reus heeft de oren in de wind
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeftquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je daar @:Lenny77 mee bedoelde.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeft
EDIT: Ik zie nu pas wat je bedoelde
Sorry, @Lenny77 . Ik dacht dat cartoons nog wel mochten. En ik heb niet gezien dat er verder iets ongeoorloofts op stond.quote:
En het was jouw schuld niet eens!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Daar krijg ik weer gezeik mee.
Nee ach, ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was jouw schuld niet eens!
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee ach, ik overleef het wel.
Vond het voor SEX begrippen nog meevallenquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sorry, @:Lenny77 . Ik dacht dat cartoons nog wel mochten. En ik heb niet gezien dat er verder iets ongeoorloofts op stond.
Dat eerste wist ik. Daarom had ik ook een cartoon gekozen en geen echte foto. In cartoons mag doorgaans net iets meer. Maar uiteindelijk beslissen de moderators wat zij hier toelaten en als deze cartoon te ver ging, dan zal ik mij verder van het plaatsen ervan onthouden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar officieel verboden in NL, dus mss daarom?
Mja dieren en seks enz... Niet echt ok.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik. Daarom had ik ook een cartoon gekozen en geen echte foto. In cartoons mag doorgaans net iets meer. Maar uiteindelijk beslissen de moderators wat zij hier toelaten en als deze cartoon te ver ging, dan zal ik mij verder van het plaatsen ervan onthouden.
We zijn geen kleine kinderen hier he!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja dieren en seks enz... Niet echt ok.
Maar geen probleem, je vat het sportief op dus kuddos![]()
Maar wel mensen die lief zijn voor diertjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn geen kleine kinderen hier he!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel mensen die lief zijn voor diertjes.
Doet een mens weer deugd eh.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:15 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Oh nee, Middagghh inmiddels.
Lekker, uitslapen.
Ja, bijna iedereen was natuurlijk met de diertjes aan het knuffelen.quote:
Goedemorgen, Stig!quote:
Beiden zijn leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, bijna iedereen was natuurlijk met de diertjes aan het knuffelen.
En ik was in Aken om wijn, jam en koekjes te kopen.
Als je bedenkt dat de treinreis heen al 2 uur en 45 minuten duurt, dan ben ik eigenlijk maar heel kort in Aken geweest (1 uur en 15 minuten). Een paar maanden geleden was ik een weekend in Aken. Toen heb ik daar in de supermarkt (REWE) erg lekkere witte wijn gekocht (Oberkircher Winzer - Klingelberger Riesling (2022) / baden). Op vakantie heb ik dezelfde wijn geprobeerd te vinden in Essen, Düsseldorf, Paderborn en Frankfurt am Main, maar helaas niet gevonden. Goede raad is duur, dus ik ben gisteren maar even teruggereisd naar Aken om een paar flesjes (0,25L) te kopen. En daarna was mijn rugzak zo zwaar, dat het weinig zin had om nog echt de stad in te gaan. Bovendien moet ik nog even een paar maanden sparen voor de inrichting van mijn nieuwe woning. Dus daarna ben ik snel weer naar huis gereisd.quote:Op zondag 29 september 2024 10:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beiden zijn leuk natuurlijk.
Hoe was het in Aken? Is Karel er nog?
Is Karel er nou wel of niet?quote:Op zondag 29 september 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de treinreis heen al 2 uur en 45 minuten duurt, dan ben ik eigenlijk maar heel kort in Aken geweest (1 uur en 15 minuten). Een paar maanden geleden was ik een weekend in Aken. Toen heb ik daar in de supermarkt (REWE) erg lekkere witte wijn gekocht (Oberkircher Winzer - Klingelberger Riesling (2022) / baden). Op vakantie heb ik dezelfde wijn geprobeerd te vinden in Essen, Düsseldorf, Paderborn en Frankfurt am Main, maar helaas niet gevonden. Goede raad is duur, dus ik ben gisteren maar even teruggereisd naar Aken om een paar flesjes (0,25L) te kopen. En daarna was mijn rugzak zo zwaar, dat het weinig zin had om nog echt de stad in te gaan. Bovendien moet ik nog even een paar maanden sparen voor de inrichting van mijn nieuwe woning. Dus daarna ben ik snel weer naar huis gereisd.
Daarvoor zal ik toch echt nog 'ns terug moeten. Ik heb 'm dit keer in elk geval niet gezien. Maar dat wil niet zeggen dat hij er niet was.quote:Op zondag 29 september 2024 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is Karel er nou wel of niet?
Hé, Sally!quote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Rieslinger wijn is lekker(weet ik nog uit vroegere tijden)
Hij is te vinden in de Dom. Bel maar eens aan.quote:Op zondag 29 september 2024 10:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarvoor zal ik toch echt nog 'ns terug moeten. Ik heb 'm dit keer in elk geval niet gezien. Maar dat wil niet zeggen dat hij er niet was.
Neuken in Legoland!quote:
Bwehehehe, viezerd!quote:
Alsof jij er anders over denkt.quote:
Lord!quote:
Zeker, lekker in Denemarken nuquote:
quote:Op maandag 30 september 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, lekker in Denemarken nu
En daar?
Kom ik zondag weerquote:Op maandag 30 september 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Nog steeds lekker in Drenthe.![]()
Moet je niet doen.quote:
Even overnachten en dan weer wegquote:
Dat is wel heel erg kort.quote:Op maandag 30 september 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even overnachten en dan weer weg
Some say...quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Jazeker! Heerlijk hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Alles nog wel in Denemarken?
Geen lekkere dames gezien?quote:
Meer het type eland.quote:
Eugh! Ik streep Denemarken meteen van mijn lijst af.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eugh! Ik streep Denemarken meteen van mijn lijst af.
quote:
Mogguh Groeps en iedereen hier!quote:
Lord!quote:
Slaperig?quote:
Beetje.quote:
Hier hoop ik geburl te horen zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje.Gelukkig houdt de muziek mij wat wakker.
Een eland? Kan onmogelijk je vriendin zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier hoop ik geburl te horen zo
Nee die nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een eland? Kan onmogelijk je vriendin zijn.
Nou, doe er wat aan! Show them who's boss!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee die nietGisteren dachten we het wel gehoord te hebben. Maar nu teveel omgevingsgeluiden.
Ja, sta al boos te kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan! Show them who's boss!
Ben nu wel benieuwd naar wat er in de bossen zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, sta al boos te kijken
Een stel domme golfersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar wat er in de bossen zit.
Pak hun clubs af.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een stel domme golfers
Ben er eens langs geweest.quote:
Heel goed. Altijd voor jezelf opkomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben er eens langs geweest.
Gewoon heel boos gekekenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed. Altijd voor jezelf opkomen.
Dat werkt het beste.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon heel boos gekeken
Lord!
Neuken in de buitenlucht!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag naar een natuurgebied hier in de buurt. Ziet er op de foto's prachtig uit
Teveel mensenquote:
Die had je ook kunnen wegsturen.quote:
Ja, van de berg af!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die had je ook kunnen wegsturen.
Die Denen snappen ook niks eh.quote:
Deenigrerend vooral.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Denen snappen ook niks eh.
Whehe, flauw.quote:
quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
Vandaag weer de hort opquote:
Welke Deense dorpen/steden gaan er vandaag lijden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag weer de hort op
Verder richting het zuiden. Ribe en omstreken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke Deense dorpen/steden gaan er vandaag lijden?
Arme mensen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder richting het zuiden. Ribe en omstreken.
Thanksquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme mensen.
Jullie een fijne dag natuurlijk!
Was het wat?quote:
Heel erg mooi stadje jaquote:
Hadden ze ook een leuke padel baan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel erg mooi stadje ja
Daar zijn we wel langs gekomen jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hadden ze ook een leuke padel baan?
En niet wezen karten zeker?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn we wel langs gekomen ja
En een kartbaan.
Ze hebben me gebandquote:
Was je zo'n gevaar op de baan door de lage snelheid ja?quote:
Wielslot?quote:
Ze vonden me te agressiefquote:
Morgen de terugreis. 6 a 7 uurquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Geniet nog even van de laatste uren.
Oh ja... Goedenavond inmiddels...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:05 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ook voor de muurbloempjes.
Sallyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja... Goedenavond inmiddels...![]()
(weer)
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vonden me te agressief
Mogen we die nog plukken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:05 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ook voor de muurbloempjes.
Ik dacht dat ze wel wat gewend warenquote:
Mietjes zijn het!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat gewend waren
Ja, dacht wel dat het Vikings waren of zo.quote:
Dus niet eh. Dat zijn wij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dacht wel dat het Vikings waren of zo.
The Stig's Viking Cousin!quote:
Met hoorntjes op z'n helm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Viking Cousin!
Zekerquote:
Staat wel stoer.quote:
Echt welquote:
Mogguh allemaal!quote:
Lord!quote:
Sallyquote:
Doelde ook op anderszins.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Niet financieel. Anderszins wel, wat mij betreft.
Wil je zelf niet werken op de Zuidas?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:22 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, Sally, Stig, Lord en anderen!![]()
Ik heb dit weekend de serie Zuidas (NPO) weer 'ns teruggekeken.
Ik vermoed dat ik daar niet zo geschikt voor ben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
Wil je zelf niet werken op de Zuidas?
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar niet zo geschikt voor ben.
Daar woon ik!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit Nederland, Drenthe
quote:
Vind ik ook.quote:
Mijn soft skills zijn meestal keihard.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn soft skills te ver ontwikkeld.
Ja, dan houdt het op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn soft skills te ver ontwikkeld.
Whehe, behave!quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn soft skills zijn meestal keihard.
Morning allemaal!quote:
Lord!quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op.
[..]
Whehe, behave!
[..]
Morning allemaal!
Stigsvriend!quote:
Was het leuk?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Inmiddels weer thuis na een lange reis
Heerlijkquote:
Ja, noem eens wat op dan.quote:
Mooie omgevingen, burlende herten gehoord, stadjes bezocht, uitgewaaid aan de westkant van Midden Jutland, rond een fjord gereden... en bovenal de rustquote:
Dat klinkt inderdaad als een fijne vakantie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie omgevingen, burlende herten gehoord, stadjes bezocht, uitgewaaid aan de westkant van Midden Jutland, rond een fjord gereden... en bovenal de rust
Zeker wetenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een fijne vakantie.
Geen Deense schonen gezien?quote:
Soms wel jaquote:
Zit je nou jezelf te quoten?quote:
Kutquote:
quote:
quote:
Haha, wat een vakantie al niet met een mens kan doen.quote:
Groeps!quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de mooie kanten van de herfst.Een bonsai van mij in herfstkleuren. (Oosterse wingerd, ook wel de Parthenocissus Tricuspidata genaamd. )
Plantlord!quote:
quote:
Gaan jullie verkopen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
Ik ja, mijn huisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!
[..]
Gaan jullie verkopen?
En haar woning ook?quote:
Zij huurtquote:
Een stuk gemakkelijker ja.quote:
Enormquote:
Dus jij een nieuwe woning en zij naar het Leger des Heils?quote:
Ssssttt!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus jij een nieuwe woning en zij naar het Leger des Heils?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ssssttt!
Het circuit is een verrassing
Moet in vorm blijven en zoquote:
Is ook weer zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet in vorm blijven en zo
Sallyquote:
Lord!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen, dieren en zachte knuffelbeesten!
Stigsy!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Sally
[..]
Lord!
Groeps!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:27 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgenmiddag, Sally, Lord en Stigs!![]()
Met vandaag zelfs de dagopening voor Sally.
Vakantie!quote:
Ach, blijf toch thuis en ga aan het werk!quote:
Nog steeds? Er zijn ook mensen die altijd maar vakantie hebben. Terwijl ik hier ... oh, wacht. Ik zit op Fok!quote:
Ik ben thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, blijf toch thuis en ga aan het werk!
Zo hoort het ook.quote:
Uiteraard!quote:
Lord!quote:
Oh - gezellig, die smileyquote:
Dit jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - gezellig, die smiley
Ook goedemiddag, ja.
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - gezellig, die smiley
Ook goedemiddag, ja.
Associatie met een bepaald topic in ONZquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.
Eh... kijk maar goed naar de vingersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]Jouw favo is deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]Ben Faxie niet
![]()
Ik hou vanen
(edit: maar die passen ook niet in alle context even goed)
Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... kijk maar goed naar de vingers![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Jouw favo is desmiley?
I knowquote:
Haha - hij is er zelfs om ontworpenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.
Wel een brutale smiley.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - hij is er zelfs om ontworpen![]()
Die vingertjes....
En leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.quote:
We houden nog steeds van je hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.
Lord!quote:
Stiglord!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiglord!![]()
Wij zijn natuurlijk wel populair hier.
all forgotten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier zijn we toch lief voor elkaar enzo?
Jaaaaquote:
Sallyquote:
Altijd, ook al zie je het niet!quote:
Fijne gedachte wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd, ook al zie je het niet!
Net leeg!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig! Jij ook nog een volle pijp?
Ja, hijzelf.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand goed werk verricht.
If only...quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als jij jezelf 'leeg' kunt pijpen, dan ben je heel lenig.
Mij lukt het ook niet. Ben wel blij dat de piel nog steeds stram staat.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Maar daarvoor ben ik echt te stram.
Lord!quote:
Some say...quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als hij zichzelf 'leeg' kan pijpen, dan is Stig heel lenig.
Stigsy!quote:
Hier ook. Nu ja, op de momenten dat het nodig is. Gelukkig niet altijd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij lukt het ook niet. Ben wel blij dat de piel nog steeds stram staat.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hier ook. Nu ja, op de momenten dat het nodig is. Gelukkig niet altijd.
Oh, dat dacht ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest er niet aan denken dat hij altijd stijf zou zijn.
Haha, dat plast heel lastig. Maar 't is wel een lekker gevoel, ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.
Dat jullie dat lekker vinden.
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!![]()
Wel je eigen pijp uit je mond houden eh!
Sallyquote:
Lijkt mij niet fijn om de hele tijd met dat stijve ding te moeten rondlopen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.
Dat jullie dat lekker vinden.
Wil ik dat weten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Geclassificeerd als dodelijk wapen met 7 versnellingen.
You do now!quote:
Nou, vertel maar dan.quote:
Het zijn eigenlijk 8 versnellingenquote:
Welke dan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk 8 versnellingen
Nou, 1 t/m 8?quote:
Ze kunnen onmogelijk allemaal hetzelfde zijn.quote:
Nee, het zijn Stig Speeds.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze kunnen onmogelijk allemaal hetzelfde zijn.
Met of zonder trilfunctie?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, het zijn Stig Speeds.
Ligt aan de weg.quote:
Whehehe, smeerlap.quote:
Geen problemen meequote:
Bwah puur en alleen een stijve hebben voelt op zich niet heel speciaal ofzo.quote:Maar 't is wel een lekker gevoel, ja.
Zeg, aan de weg kan ik niks doenquote:
Dat is waar, maar aan de versnellingen wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, aan de weg kan ik niks doen
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:31 schreef Modus het volgende:
Bwah puur en alleen een stijve hebben voelt op zich niet heel speciaal ofzo.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geclassificeerd als dodelijk wapen met 7 versnellingen.
Waar is die 8e versnelling opeens vandaan gekomen?quote:
Nou:quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.
Overigens:
[..]
[..]
Waar is die 8e versnelling opeens vandaan gekomen?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk 8 versnellingen
Tja, dat beantwoord niet echt mijn vraag. Misschien is die 8e versnelling niet dodelijk. Dat zou een en ander kunnen verklaren.quote:
"Some say..."quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, dat beantwoord niet echt mijn vraag. Misschien is die 8e versnelling niet dodelijk. Dat zou een en ander kunnen verklaren.
Dan weet Sally dat ook weerquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |