Mogguh allemaal!quote:
Lord!quote:
Sallyquote:
Doelde ook op anderszins.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Niet financieel. Anderszins wel, wat mij betreft.
Wil je zelf niet werken op de Zuidas?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:22 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, Sally, Stig, Lord en anderen!![]()
Ik heb dit weekend de serie Zuidas (NPO) weer 'ns teruggekeken.
Ik vermoed dat ik daar niet zo geschikt voor ben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
Wil je zelf niet werken op de Zuidas?
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar niet zo geschikt voor ben.
Daar woon ik!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit Nederland, Drenthe
quote:
Vind ik ook.quote:
Mijn soft skills zijn meestal keihard.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn soft skills te ver ontwikkeld.
Ja, dan houdt het op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarvoor zijn mijn soft skills te ver ontwikkeld.
Whehe, behave!quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn soft skills zijn meestal keihard.
Morning allemaal!quote:
Lord!quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het op.
[..]
Whehe, behave!
[..]
Morning allemaal!
Stigsvriend!quote:
Was het leuk?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Inmiddels weer thuis na een lange reis
Heerlijkquote:
Ja, noem eens wat op dan.quote:
Mooie omgevingen, burlende herten gehoord, stadjes bezocht, uitgewaaid aan de westkant van Midden Jutland, rond een fjord gereden... en bovenal de rustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |