Ik zie wel degelijk verschillenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef Groepfunder het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal jou eens LaPo'enquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk verschillen![]()
Maar ehm, Stig moest weer de LaPo hebben
Yeah. Right.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens LaPo'en
Ja. Right. Now.quote:
Mascotte!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Dat zou leuk zijn.quote:
Uiteraardquote:
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.quote:
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kantquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gezellig met Beagle hondje in de locomotief zitten.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beagle aan de ene kant, Vlaamse Reus aan de andere kant
I knowquote:
Nou kom dan.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Gaat Beagle hondje ook mee met de trein?
Ben al onderweg. Met de treinquote:
Voor mensen die van doggy houden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:35 schreef Groepfunder het volgende:
Is een hond meenemen in een StigTrein wel een goed idee?
-knip-
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben al onderweg. Met de trein
Hondje mag niet sturen hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zou alleen niet de locomotief doen.. lijkt me niet helemaal veilig?![]()
Doet ie ook niet, en de Vlaamse Reus heeft de oren in de windquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hondje mag niet sturen hoor.
Ik dacht eerst dat je daar @Lenny77 mee bedoelde.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
en de Vlaamse Reus heeft de oren in de wind
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeftquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je daar @:Lenny77 mee bedoelde.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel waarom ze geknipt heeft
EDIT: Ik zie nu pas wat je bedoelde
Sorry, @Lenny77 . Ik dacht dat cartoons nog wel mochten. En ik heb niet gezien dat er verder iets ongeoorloofts op stond.quote:
En het was jouw schuld niet eens!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Daar krijg ik weer gezeik mee.
Nee ach, ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was jouw schuld niet eens!
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee ach, ik overleef het wel.
Vond het voor SEX begrippen nog meevallenquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sorry, @:Lenny77 . Ik dacht dat cartoons nog wel mochten. En ik heb niet gezien dat er verder iets ongeoorloofts op stond.
Dat eerste wist ik. Daarom had ik ook een cartoon gekozen en geen echte foto. In cartoons mag doorgaans net iets meer. Maar uiteindelijk beslissen de moderators wat zij hier toelaten en als deze cartoon te ver ging, dan zal ik mij verder van het plaatsen ervan onthouden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar officieel verboden in NL, dus mss daarom?
Mja dieren en seks enz... Niet echt ok.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik. Daarom had ik ook een cartoon gekozen en geen echte foto. In cartoons mag doorgaans net iets meer. Maar uiteindelijk beslissen de moderators wat zij hier toelaten en als deze cartoon te ver ging, dan zal ik mij verder van het plaatsen ervan onthouden.
We zijn geen kleine kinderen hier he!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja dieren en seks enz... Niet echt ok.
Maar geen probleem, je vat het sportief op dus kuddos![]()
Maar wel mensen die lief zijn voor diertjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn geen kleine kinderen hier he!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel mensen die lief zijn voor diertjes.
Doet een mens weer deugd eh.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:15 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Oh nee, Middagghh inmiddels.
Lekker, uitslapen.
Ja, bijna iedereen was natuurlijk met de diertjes aan het knuffelen.quote:
Goedemorgen, Stig!quote:
Beiden zijn leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, bijna iedereen was natuurlijk met de diertjes aan het knuffelen.
En ik was in Aken om wijn, jam en koekjes te kopen.
Als je bedenkt dat de treinreis heen al 2 uur en 45 minuten duurt, dan ben ik eigenlijk maar heel kort in Aken geweest (1 uur en 15 minuten). Een paar maanden geleden was ik een weekend in Aken. Toen heb ik daar in de supermarkt (REWE) erg lekkere witte wijn gekocht (Oberkircher Winzer - Klingelberger Riesling (2022) / baden). Op vakantie heb ik dezelfde wijn geprobeerd te vinden in Essen, Düsseldorf, Paderborn en Frankfurt am Main, maar helaas niet gevonden. Goede raad is duur, dus ik ben gisteren maar even teruggereisd naar Aken om een paar flesjes (0,25L) te kopen. En daarna was mijn rugzak zo zwaar, dat het weinig zin had om nog echt de stad in te gaan. Bovendien moet ik nog even een paar maanden sparen voor de inrichting van mijn nieuwe woning. Dus daarna ben ik snel weer naar huis gereisd.quote:Op zondag 29 september 2024 10:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beiden zijn leuk natuurlijk.
Hoe was het in Aken? Is Karel er nog?
Is Karel er nou wel of niet?quote:Op zondag 29 september 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de treinreis heen al 2 uur en 45 minuten duurt, dan ben ik eigenlijk maar heel kort in Aken geweest (1 uur en 15 minuten). Een paar maanden geleden was ik een weekend in Aken. Toen heb ik daar in de supermarkt (REWE) erg lekkere witte wijn gekocht (Oberkircher Winzer - Klingelberger Riesling (2022) / baden). Op vakantie heb ik dezelfde wijn geprobeerd te vinden in Essen, Düsseldorf, Paderborn en Frankfurt am Main, maar helaas niet gevonden. Goede raad is duur, dus ik ben gisteren maar even teruggereisd naar Aken om een paar flesjes (0,25L) te kopen. En daarna was mijn rugzak zo zwaar, dat het weinig zin had om nog echt de stad in te gaan. Bovendien moet ik nog even een paar maanden sparen voor de inrichting van mijn nieuwe woning. Dus daarna ben ik snel weer naar huis gereisd.
Daarvoor zal ik toch echt nog 'ns terug moeten. Ik heb 'm dit keer in elk geval niet gezien. Maar dat wil niet zeggen dat hij er niet was.quote:Op zondag 29 september 2024 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is Karel er nou wel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |