Dat klinkt inderdaad als een fijne vakantie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie omgevingen, burlende herten gehoord, stadjes bezocht, uitgewaaid aan de westkant van Midden Jutland, rond een fjord gereden... en bovenal de rust
Zeker wetenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een fijne vakantie.
Geen Deense schonen gezien?quote:
Soms wel jaquote:
Zit je nou jezelf te quoten?quote:
Kutquote:
quote:
quote:
Haha, wat een vakantie al niet met een mens kan doen.quote:
Groeps!quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de mooie kanten van de herfst.Een bonsai van mij in herfstkleuren. (Oosterse wingerd, ook wel de Parthenocissus Tricuspidata genaamd. )
Plantlord!quote:
quote:
Gaan jullie verkopen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
Ik ja, mijn huisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!
[..]
Gaan jullie verkopen?
En haar woning ook?quote:
Zij huurtquote:
Een stuk gemakkelijker ja.quote:
Enormquote:
Dus jij een nieuwe woning en zij naar het Leger des Heils?quote:
Ssssttt!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus jij een nieuwe woning en zij naar het Leger des Heils?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ssssttt!
Het circuit is een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |