Stigsy!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Sally
[..]
Lord!
Groeps!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:27 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgenmiddag, Sally, Lord en Stigs!![]()
Met vandaag zelfs de dagopening voor Sally.
Vakantie!quote:
Ach, blijf toch thuis en ga aan het werk!quote:
Nog steeds? Er zijn ook mensen die altijd maar vakantie hebben. Terwijl ik hier ... oh, wacht. Ik zit op Fok!quote:
Ik ben thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, blijf toch thuis en ga aan het werk!
Zo hoort het ook.quote:
Uiteraard!quote:
Lord!quote:
Oh - gezellig, die smileyquote:
Dit jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - gezellig, die smiley
Ook goedemiddag, ja.
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - gezellig, die smiley
Ook goedemiddag, ja.
Associatie met een bepaald topic in ONZquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.
Eh... kijk maar goed naar de vingersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vrees dat die smiley iets anders uitdrukt dan ik denk. Hij lijkt vrolijk heen en weer te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]Jouw favo is deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]Ben Faxie niet
![]()
Ik hou vanen
(edit: maar die passen ook niet in alle context even goed)
Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... kijk maar goed naar de vingers![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Jouw favo is desmiley?
I knowquote:
Haha - hij is er zelfs om ontworpenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.
Wel een brutale smiley.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - hij is er zelfs om ontworpen![]()
Die vingertjes....
En leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.quote:
We houden nog steeds van je hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.
Lord!quote:
Stiglord!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiglord!![]()
Wij zijn natuurlijk wel populair hier.
all forgotten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier zijn we toch lief voor elkaar enzo?
Jaaaaquote:
Sallyquote:
Altijd, ook al zie je het niet!quote:
Fijne gedachte wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd, ook al zie je het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |