Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... kijk maar goed naar de vingers![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Jouw favo is desmiley?
I knowquote:
Haha - hij is er zelfs om ontworpenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet, maar als die emoji in de buurt komt van de avatar van Keep_Walking, dan spijt mij dat oprecht. Dat heb ik er niet in gezien (anders had ik 'm natuurlijk niet gebruikt). Sorry.
Wel een brutale smiley.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - hij is er zelfs om ontworpen![]()
Die vingertjes....
En leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.quote:
We houden nog steeds van je hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben kennelijk wel bezig mezelf hier onmogelijk te maken. Eerst een cartoon, nu een emoji. Lekker bezig.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Groeps. Niemand is hier populair.
Lord!quote:
Stiglord!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiglord!![]()
Wij zijn natuurlijk wel populair hier.
all forgotten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kennelijk. Brutaal, provocerend en disrespectvol.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier zijn we toch lief voor elkaar enzo?
Jaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |