Gewoon heel boos gekekenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed. Altijd voor jezelf opkomen.
Dat werkt het beste.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon heel boos gekeken
Lord!
Neuken in de buitenlucht!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag naar een natuurgebied hier in de buurt. Ziet er op de foto's prachtig uit
Teveel mensenquote:
Die had je ook kunnen wegsturen.quote:
Ja, van de berg af!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die had je ook kunnen wegsturen.
Die Denen snappen ook niks eh.quote:
Deenigrerend vooral.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Denen snappen ook niks eh.
Whehe, flauw.quote:
quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
Vandaag weer de hort opquote:
Welke Deense dorpen/steden gaan er vandaag lijden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag weer de hort op
Verder richting het zuiden. Ribe en omstreken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke Deense dorpen/steden gaan er vandaag lijden?
Arme mensen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder richting het zuiden. Ribe en omstreken.
Thanksquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme mensen.
Jullie een fijne dag natuurlijk!
Was het wat?quote:
Heel erg mooi stadje jaquote:
Hadden ze ook een leuke padel baan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel erg mooi stadje ja
Daar zijn we wel langs gekomen jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hadden ze ook een leuke padel baan?
En niet wezen karten zeker?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn we wel langs gekomen ja
En een kartbaan.
Ze hebben me gebandquote:
Was je zo'n gevaar op de baan door de lage snelheid ja?quote:
Wielslot?quote:
Ze vonden me te agressiefquote:
Morgen de terugreis. 6 a 7 uurquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Geniet nog even van de laatste uren.
Oh ja... Goedenavond inmiddels...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:05 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ook voor de muurbloempjes.
Sallyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja... Goedenavond inmiddels...![]()
(weer)
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vonden me te agressief
Mogen we die nog plukken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:05 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ook voor de muurbloempjes.
Ik dacht dat ze wel wat gewend warenquote:
Mietjes zijn het!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat gewend waren
Ja, dacht wel dat het Vikings waren of zo.quote:
Dus niet eh. Dat zijn wij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dacht wel dat het Vikings waren of zo.
The Stig's Viking Cousin!quote:
Met hoorntjes op z'n helm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Viking Cousin!
Zekerquote:
Staat wel stoer.quote:
Echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |