Ik kijk wel uitquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigsy!![]()
Wel je eigen pijp uit je mond houden eh!
Sallyquote:
Lijkt mij niet fijn om de hele tijd met dat stijve ding te moeten rondlopen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.
Dat jullie dat lekker vinden.
Wil ik dat weten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Geclassificeerd als dodelijk wapen met 7 versnellingen.
You do now!quote:
Nou, vertel maar dan.quote:
Het zijn eigenlijk 8 versnellingenquote:
Welke dan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk 8 versnellingen
Nou, 1 t/m 8?quote:
Ze kunnen onmogelijk allemaal hetzelfde zijn.quote:
Nee, het zijn Stig Speeds.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze kunnen onmogelijk allemaal hetzelfde zijn.
Met of zonder trilfunctie?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, het zijn Stig Speeds.
Ligt aan de weg.quote:
Whehehe, smeerlap.quote:
Geen problemen meequote:
Bwah puur en alleen een stijve hebben voelt op zich niet heel speciaal ofzo.quote:Maar 't is wel een lekker gevoel, ja.
Zeg, aan de weg kan ik niks doenquote:
Dat is waar, maar aan de versnellingen wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, aan de weg kan ik niks doen
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:31 schreef Modus het volgende:
Bwah puur en alleen een stijve hebben voelt op zich niet heel speciaal ofzo.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geclassificeerd als dodelijk wapen met 7 versnellingen.
Waar is die 8e versnelling opeens vandaan gekomen?quote:
Nou:quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.
Overigens:
[..]
[..]
Waar is die 8e versnelling opeens vandaan gekomen?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk 8 versnellingen
Tja, dat beantwoord niet echt mijn vraag. Misschien is die 8e versnelling niet dodelijk. Dat zou een en ander kunnen verklaren.quote:
"Some say..."quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, dat beantwoord niet echt mijn vraag. Misschien is die 8e versnelling niet dodelijk. Dat zou een en ander kunnen verklaren.
Dan weet Sally dat ook weerquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. De omstandigheden eromheen spelen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |