Toevallig bij mijn team ook. Mailden ze gisterenavond laatquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ons voetbal is afgelast want de tegenstander had te weinig.
Ik ben woedend.
Gelukkig is de kantine wel open.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig bij mijn team ook. Mailden ze gisterenavond laat
Het was dat ik toch al niet mee doe anders was ik ook woedend. Kelderklassegenot
Zit er niet echt in voor mij, vannacht vliegen @Groenlinksquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is de kantine wel open.
Veel plezier makker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er niet echt in voor mij, vannacht vliegen @:groenlinks
Wtfquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Even de concurrentie uitschakelen genot.
[ x ]
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een klootzakken
Het was deze
[ afbeelding ]
Alleen stond er in het origineel 'behaald' hahaha
Heeeurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze even onder monteren. S.C.F & FIIIR
Zit geen tempo in, mensonterend samenspelquote:
dit soort juffies zijn maar voor 1 ding goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, zijn allereerste balcontact was wel een heerlijke pass binnendoor, dat dan weer wel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Heel Brazilië door het dolle heen, het is zover.
[ afbeelding ]
Inclusief domme fans die zijn naam niet van Google af konden kijken (dit was zo te zien een kind van 6 ofzo die dit bord omhoog stak, te dom om normaal te googelen).Ga wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, zijn allereerste balcontact was wel een heerlijke pass binnendoor, dat dan weer wel.
Nou nou nou. Koud bad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2024 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7838]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo zelfgemaakte pizzabroodjes in de oven doen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Gewoon weer kip met broccolirijstquote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een vieze vette kapsalon besteld om de geweldige prestatie van Ueda te vieren.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo zelfgemaakte pizzabroodjes in de oven doen.
Long Sing Leeuwarden heeft bevestigd dat je bestelling rond 20:28 wordt bezorgd.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 19:31 schreef GGMM het volgende:
Long Sing gebeld om de boel te annuleren
Voor mensen die zondes plegen te straffenquote:Op zondag 22 september 2024 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
@:Kingroland waarom heeft God muggen uitgevonden? best een flater van de man.
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!quote:Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef onlogisch het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 29-09-2024 23:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Gloeiende.
Misschien kan @Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement jaquote:Op maandag 23 september 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!
quote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer
Je hebt toch al korting, zure krentquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Blijven doneren. @Zipportalquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.quote:
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpenquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.quote:Op maandag 23 september 2024 10:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpen
Ik wacht vol spanningquote:Op maandag 23 september 2024 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.
Regenseizoen. Oktober tot mei 2025.quote:Op maandag 23 september 2024 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je genoeg voorraad voor de komende 8 maanden
quote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je sporadische cappu en zwart.quote:Op maandag 23 september 2024 10:48 schreef alpeko het volgende:
[..]In Italië pak ik 's morgens nog wel eens een cappuccino. Ben geen koffiedrinker maar als ik er eentje drink is het zwart. Roken? Nee. Dus je hebt er nu al 2 die niet aan je stelling voldoen.
Ik heb een keer een behoorlijk opstootje gehad met een homofiele barista in Slovenie over een capuccino.quote:Op maandag 23 september 2024 10:48 schreef alpeko het volgende:
[..]In Italië pak ik 's morgens nog wel eens een cappuccino. Ben geen koffiedrinker maar als ik er eentje drink is het zwart. Roken? Nee. Dus je hebt er nu al 2 die niet aan je stelling voldoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb een keer een behoorlijk opstootje gehad met een homofiele barista in Slovenie over een capuccino.
[poll=7840]Had ie geen havermelk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je steevast koffie met melk drinkt dan ben je ook geen koffiedrinker en kun je ook niet worden meegenomen in de stellingquote:Op maandag 23 september 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je sporadische cappu en zwart.
Je bent geen koffiedrinker, je kan dus niet meegenomen worden in de stelling.
En weer door.
Vertel ze dat maar in Italië.quote:Op maandag 23 september 2024 11:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je steevast koffie met melk drinkt dan ben je ook geen koffiedrinker en je ook niet worden meegenomen in de stelling.
Huh daar drinken ze het toch echt zwart. Op een cappuccino bij het ontbijt na.quote:
Ik ben een slapzak die niet zonder cafeïne kan dus ik ondersteun deze stelling.quote:Op maandag 23 september 2024 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Koffie is voor slapzakken die niet zonder cafeïne kunnen.
quote:Na een eerdere samenwerking met HEMA heeft de maker van seksspeeltjes EasyToys nu ook een overeenkomst gesloten met Kruidvat.
quote:Wat een onzin, waarom moet Kruidvat sex artikelen verkopen? Gaat me veel te ver. Doe dan ook een naamsverandering: Sexshop Kruidvat...
Ik denk niet dat mijn oma er dan nog haar shampoo gaat halen!
Zero Sugar.quote:Op maandag 23 september 2024 13:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je Wajong krijgen met diabetes type 2?
Want dan snap ik dit dieet.
Geen. Maar bij het horen van zijn naam moet iedereen natuurlijk terugdenken aan zijn 'sprintje'.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is jullie favoriete Jhon van Beukering-feitje?
Dat 'ie ooit Udinese uit de UEFA Cup knikkerde.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beest @onlogischquote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook.quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De sprint, want verder heb ik nooit zo op die vent gelet.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik niet. Ik doe kip met rijst.quote:
Soepje.quote:Op maandag 23 september 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hij werd bij die sprint voorbij gelopen door Lord Nelom.quote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat z'n nickname Jhon van de Burgerking isquote:Op maandag 23 september 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer ga je bier drinken?quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu spa rood op deze wat onaangename maandagavond
Ik drink een whiskey. Maar akkoord deze maandagavond is zeer onaangenaamquote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu spa rood op deze wat onaangename maandagavond
Bert kom op, een vuurpijl!quote:Op dinsdag 24 september 2024 03:20 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
@:De_Kraam @:Wereldgozer
Goeie #howcanimakethisaboutme van ons aller Hermquote:Op dinsdag 24 september 2024 04:49 schreef onlogisch het volgende:
NWS / Aboutaleb was ernstig ziek
@:Kingroland
Jouw gebeden hebben hier zeker een positieve bijdrage aan geleverd.
Inshallahquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoop Abou-bashers in NWS. Hopelijk heeft @:Kingroland straks mijn rug.
Goed makker.quote:
Thuis natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed makker.Ik zag je er weer vroeg bij was. Is dat in de sportschool of lekker thuis?
Leuk dat je erover begint. Net nieuwe schoenen besteld op Zalandoquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn schoenen.
Ik fok altijd heerlijk mobiel op de hometrainer thuis, makker.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk.
Mobiel fokken![]()
Deze vrouw, echt[ afbeelding ]
Pics?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint. Net nieuwe schoenen besteld op Zalando
Wat een mietjesquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:11 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
https://www.nu.nl/economi(...)omt-door-stress.html
Ook een 'how can I make this about me'.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoop Abou-bashers in NWS. Hopelijk heeft @:Kingroland straks mijn rug.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Definitief einde tijdperk witte schoenen.
Ik heb mijn bestelling meteen geannuleerd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs op de verkoopfoto's is al te zien dat deze schoen je motorieke en fysieke problemen gaat opleveren. Les 1 bezuinig nooit op goed schoeisel.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling meteen geannuleerd.
Vrolijke noot wel die Farenjiquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Koud bad in F&S. Ik zal nog eens mijn kop boven het maaiveld uitsteken @:ggmm
Laat je niet tegenhouden door azijnpissers maat ik vind het heel sterk geschrevenquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Koud bad in F&S. Ik zal nog eens mijn kop boven het maaiveld uitsteken @:ggmm
Denk dat er een hoop users zijn in de sc die dat flikkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Zo'n hekel aan mensen die je ophaalt om te lunchen en die dan zeggen 'ja ik kom eraan' om dan nog 5 minuten (of soms zelfs nog langer) te blijven zitten
Volgende keer zal ik wat minder schrijven, ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door azijnpissers maat ik vind het heel sterk geschreven
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Zo'n hekel aan mensen die je ophaalt om te lunchen en die dan zeggen 'ja ik kom eraan' om dan nog 5 minuten (of soms zelfs nog langer) te blijven zitten
That’s me.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.
Ik mis de Totti knuffels.quote:
Steek je druppel in je reet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Steek je druppel in je reet.
lucillewerner.gifquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs op de verkoopfoto's is al te zien dat deze schoen je motorieke en fysieke problemen gaat opleveren. Les 1 bezuinig nooit op goed schoeisel.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Eddy Murphy eigenlijk nooit grappig gevonden
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een rampquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie dat Gimenez er drie maanden uit ligt, op naar het Feyenoord topic
[ afbeelding ]
We gaan er alleen maar op vooruitquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een ramp
Ze voelen zich kwetsbaar, alles voelt nu als een harde klapquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een ramp
Eddy Murphy is @Slobeend zijn favoriete afro american comedian.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Eddy Murphy eigenlijk nooit grappig gevonden
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En met je Lingo spelletje verzuim je zonder enige gêne?quote:
Ik ook.quote:
5 maanden niet in deze sc gepost.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent er weer
Toch 2 dagen volgehouden
Je weet dondersgoed dat ik je dramatische afscheid in VBL bedoeldequote:Op dinsdag 24 september 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 maanden niet in deze sc gepost.
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik je dramatische afscheid in VBL bedoelde
Ga weg.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,
Okquote:
Graag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,
Ha ha ha haquote:
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Boomers Renée de Haan @:GGMM en Hermien van Teungerlo @:tong80 zoeken elkaar weer op.
Maar je reageert net nog op me nadat je "wegging"?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.
Leuk dat je weer mee postquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.
Klopt. Er is weer een rechts extremist bezig in m'n WK-zaalvoetbaltopic in KLB. Kijk daar eens naar. Je bent toch FA ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je reageert net nog op me nadat je "wegging"?
Ok.quote:
Al jouw topics mislukken compleet of eindigen in ruzie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Er is weer een rechts extremist bezig in m'n WK-zaalvoetbaltopic in KLB. Kijk daar eens naar. Je bent toch FA ?
Welke topics ? Verder is er in VBL vrijwel niemand die een topic opent. Net op jouw verzoek en die ga je een veer in z'n reet steken. Ik heb twee TR's gezet en je bent FA. Je hoort er naar te kijken en niet een user die het goed bedoelt te kleineren. Ik kreeg net het advies me niks van jou aan te trekken en dat doe ik ook niet meer. Dus ga in dat topic kijken en pleur die racist eraf.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw topics mislukken compleet of eindigen in ruzie.
Ik heb wel wat beters te doen
Kun je me ook uitleggen waarom je weigert te kijken naar een racist die z'n rechts extremistische gang gaat ?quote:
Sodeflikker nou op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom je weigert te kijken naar een racist die z'n rechts extremistische gang gaat ?
Nu blijf ik helemaal. Je denkt dat je heel wat bent hè ?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu blijf ik helemaal. Je denkt dat je heel wat bent hè ?
Wat zal dit pijn doen. Heb je al iets over smegma ofzo gepost ?quote:
Schnitzeltje, aardappeltje, spinazie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Dankje en zomaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegZomaar of vier je iets?
Geniet er lekker van in ieder geval!
heb wel wat anders dan dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor donderdag tijdens Ajax dus niks meer over.
Eet jij nooit vette hap? Ben je monnik of zo ouleh?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een bijzonder smerig varken.
Aha (AH) Hamsterweken zekerquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb wel wat anders dan dus dat komt wel goed
Nu wel weer. Bulktijd @Orientequote:Op dinsdag 24 september 2024 20:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Eet jij nooit vette hap? Ben je monnik of zo ouleh?
Verlof. Eten moet je altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En met je Lingo spelletje verzuim je zonder enige gêne?
stukje boederijhoofdquote:Op woensdag 25 september 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Zo even naar de Nederlandse kapper.
Ahja dat is die half duitse half nederlandse meid op instaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Wanneer heb jij voor het laatst je anus gebleekt?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Zeker, je moet er bij bukken. Dus win-win-situatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Let je wel op je gezondheid Tong
Wat is je favoriete Tong rubriek?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik kon prime Tong nog herinneren
Dat hij achter het doel stondquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Tong rubriek?
Ik plaats er net een post over in GC!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tong is er weer. Hebben we de riedel dat voetbal dood is al gehad?
Ben benieuwd naar @de_boswachter favoriete Tong rubriekquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?quote:
Die is naar Turkije geweest.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?
Om eventuele verwarring tegen te gaan zou in zeggen: hou het in het algemene topic. Echter geniet ik altijd van je OP’s dus als het een excuus is voor je om in de pen te kruipen zeg ik: ga je gangquote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is er behoefte aan een Twente - United topic, en eventueel een Ajax - Besiktas topic of kan dit in het reguliere topic?
AZ boeit niemand.
Achquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Een ontzettend geen goedemorgen. Ik ben ongelooflijk ziek @:tong80
Beterschap makker.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tong is er weer. Hebben we de riedel dat voetbal dood is al gehad?
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik plaats er net een post over in GC!
Wat toevallig
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat hij achter het doel stond
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is er behoefte aan een Twente - United topic, en eventueel een Ajax - Besiktas topic of kan dit in het reguliere topic?
AZ boeit niemand.
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".quote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tong is Nico zijn grootste inspiratie.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".
Wist je dat hij ooit gevraagd werd door Frenk van der Linden voor het radioprogramma kunststof?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij ooit gevraagd werd door Frenk van der Linden voor het radioprogramma kunststof?
Volgens mij heeft hij dat wel eens laten vallen.
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Heerlijk hoe team Azzurri het contact niet schuwt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap makker.
Beterschap!quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekochtquote:Op woensdag 25 september 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn nieuwe schoenen al binnen.
Bedankt Zalando.
Picsquote:Op woensdag 25 september 2024 14:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekocht
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekocht
Dit komt wel heel dichtbij zo!quote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe team Azzurri het contact niet schuwt.
Ik begrijp dat je ziek bent, maar je hoeft niet mijn bovenbuurman met de dood te bedreigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dit dragen mogen wat mij betreft tegen de muur.
Picsquote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
quote:
Lichter, sneller, minder ondersteuning en slijten ook wat sneller. Ik wil bij de marathon van Rotterdam een serieuze eindtijd neerzetten, en over een paar weken heb ik een halve marathon, dus dit leek mij een mooi momentquote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?
Dat gaat je geen flikker aan.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Vanavond cheeseburgers. Wat doen jullie?
Speel niet met mijn privéquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb echt geen enkele behoefte om jou dat te vertellenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Geheimpje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ga je straks verrassen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dankje voor je like, moderator Onlogisch.
Ga je ook hardloopschoenen kopen? Beetje cardio zal je fluit aspiraties goed doen.
Pics (van je bulkresultaten).quote:Op woensdag 25 september 2024 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.
Vooruit.quote:
Omdat je iets persoonlijks deelt verwacht jij dat wij hetzelfde doen, om er vervolgens misbruik van te maken. Ik ken jouw type persoon. Walgelijk ventje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
7/10quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
Staat met een lekke band tussen Gronau en Glanerbrug.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
Toch wel, hoe moet ik het anders voor je klaarmaken als jouw begeleider?quote:
Je speelde gisteren wel met mijn prive, was lekker.quote:
Fijn dat je toch de behoefte had mij iets te vertellen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkele behoefte om jou dat te vertellen
Niks mis met een creampie eten, nadat je hotwife een flinke bbc heeft gehad. Wees trotser.quote:
Leukquote:
Ik doe het allemaal om niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je iets persoonlijks deelt verwacht jij dat wij hetzelfde doen, om er vervolgens misbruik van te maken. Ik ken jouw type persoon. Walgelijk ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |