Voor mensen die zondes plegen te straffenquote:Op zondag 22 september 2024 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
@:Kingroland waarom heeft God muggen uitgevonden? best een flater van de man.
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!quote:Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef onlogisch het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 29-09-2024 23:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Gloeiende.
Misschien kan @Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement jaquote:Op maandag 23 september 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!
quote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer
Je hebt toch al korting, zure krentquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Blijven doneren. @Zipportalquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.quote:
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpenquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.quote:Op maandag 23 september 2024 10:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpen
Ik wacht vol spanningquote:Op maandag 23 september 2024 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |